- Katılım
- 17 May 2011
- Mesajlar
- 4,435
Harika parkur bulmuşsunuz, keyfini çıkarın biçilmiş kaftan, hafif hafif çalışmalardan, uçuşlara kadar hepsine müsait gibi görünüyor:cat:
Harika parkur bulmuşsunuz, keyfini çıkarın biçilmiş kaftan, hafif hafif çalışmalardan, uçuşlara kadar hepsine müsait gibi görünüyor:cat:
Güzel ancak, tarla sahipleri ile papaz olmak, höyük/tarihi alana ziyan veasire vesaire , tüm bunlar gelir beni bulur, adım gibi bildiğimden o tarafa pek yanaşmıyorum, iyi eğlenmişsiniz gibi, Crf?
merhabalar
dün bir ustayla görüştüm motorda bir fişi sökünce devirde 1000 devir kadar artma oluyormuş kendi motorunda denemiş (KLX250s i var) hızlanması artmış. bununla ilgili bilgisi olan varmıdır acaba.
Bir geri bildirim :
KLX'imi ilk bakıma (800 km.) götürdüm
Normalde (6000 km'de bir) periyodik bakım : 160 TL.
Benim ekstradan değiştirilmesi gereken parçalar vardı, maliyetleri şu şekilde :
Gidon 185 TL.
Manet (debriyaj) 12 TL.
Manet (fren) 30 TL.
Ayna 75 TL.
Yağ (2 litre/Motul Tech4 10/40) 60 TL.
Yağ filtresi 20 TL.
İşçilik 100 TL.
Keşke gidonu başka yerden alsaydınız. Çokmuş fiyatı.
Çok fazla araştırmadım, açıkçası enduromarkette bulunan kaliteli ürünler de en az 150 lira zaten. Ucuz bir gidon da takmak istemiyorum yine düşücem, daha fena bükülcek çünküBiraz da üşendim bu seferlik de böyle olsun dedim aslında
![]()
Bir geri bildirim :
KLX'imi ilk bakıma (800 km.) götürdüm
Normalde (6000 km'de bir) periyodik bakım : 160 TL.
Benim ekstradan değiştirilmesi gereken parçalar vardı, maliyetleri şu şekilde :
Gidon 185 TL.
Manet (debriyaj) 12 TL.
Manet (fren) 30 TL.
Ayna 75 TL.
Yağ (2 litre/Motul Tech4 10/40) 60 TL.
Yağ filtresi 20 TL.
İşçilik 100 TL.
Gidon yine yamulacak, manet yine kırılacak, ayna yine kırılacak.
Merhaba arkadaşlar, 7 sene önce 1.5 sene süren XL200 maceramdan sonra ikinci el bir KLX250 alarak aranıza katıldım.
Ankara Gölbaşı'nda ikamet etmekteyim, Ankara'daki arkadaşlarla tanışmak isterim.
Hayırlı cumalar ve iyi haftasonları.