- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,013
100 kmdeki yakıt miktarın 5,5 6 ve üzeri
Olsaydı sorun olduğu düşünülebilirdi.
5 litre bunun için erken ve normal.
Müşür için ise;
İptal edilme gerekçesi daha önemli.
Radyatörde ve tesisatta sorun yoksa
Üzerindede çalışmayan müşür olsa dahi
Diş yapısına uygun 85 veya 90 derecelik
Müşürleri oto elektrikçilerde bulabilirsin.
Motorun ısısını yükseltip testini iyi yapman lazım.
Sizin kafanızı epey ütüleyeceğim bundan sonra, kusura bakmayın artık şimdiden.
fan müşürünü manuel kontrole alma sebebi, antalya şartlarında müşürün fanı devreye sokması yeterli gelmiyor, o yüzden iptal edip kendi kontrolümüze aldık dendi, ama ben eski haline döndüreceğim tabi radyatör sorunsuz çalışıyormu, devirdaim normal mi hepsini kontrol edeceğim, radyatörde sorun varsa ona göre bir çözüm düşüneceğim, uzun yolda normal olarak bir sıkıntı yok fakat şehir içinde ciddi bir hararet baş gösteriyor. Ciddi bir bakıma gireceğiz elektrik tesisatı, soğutma sistemi, motor, frenler, debriyaj,süspansiyon, sele elden geçecek.
ihtiyacım olan bazı parçalar var
arka sinyaller (orjinal 2 adet)
H4 led yada halojen ampul
sis far takımı
elcik koruma (Ufo Caiman sipariş ettim)
yan çanta bağlantı demirleri
Sele kılıfı (kawasaki logolu eBay’da buldum)
Tur camı (Gp kompozit crf 250 uyumlu tur camını getirtip deneyeceğim )
Aynalar (Suzuki’de kare aynalara alışmışım, yuvarlak garip geldi, kare ile değiştireceğim)
Arka stop lambası (hafif kırık, çıkma bulursam değiştireceğim)
Lastikler (üzerinde sıfır mitas touring force var, metzeler tourance ile değiştirip, mitasları yedeğe çekeceğim)
Elcik ısıtma (genelde kışın da bindiğim için gerekli)
şimdilik aklıma gelen bunlar