Kawasaki Kawasaki KLR 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
teşekkür ederim, ölçülerini buldum yarın parçacıları gezicem eskişehir'de, zor ama şansımı deneyeyim olmazsa sanırım parça siparişi vericem o gelene kadarda esnek yapıştırıcıyla tamir etmeye çalışıcam cuma yola çıkmam gerekiyor.

Devirdaim hortumunun bağlantılarını değiştirdinmi?
0473.JPG


banada bu geldi..2018 model sıfır..ilk tescilini ben yaptım.
istanbul avrupa yakasından feribot ile sirkeciden hareme gelirken..
znu1.jpg


Klr nin yanında ufacık kaldı.çarşıya,pazara ,markete kullanırım..bana 416 liraya mal oldu..onlarda sigorta, plaka ruhsat noter işlemleri..
znu2.jpg


scooterin ön çamurluğu iki parça..tırnakları çıkmış yerinden ..taktım yerine ama kalıcı olmaz gibi geliyor..

Motor çalışınca kısa far yanıyor..onu bir anahtarla kendi kontrolüme alıcam ...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Selamlar...
Klr 650 için dooichkey denen gergi parçasının teknik resmini BURAYA ekledim..

ölçülerini almak isteyenler konuyu bilenlerden yardım alarak kopyasını çıkarabilirler..

Abi bu kasa KLR trde satılıyormuki nerden buldun bunu sorması ayıp?
Kaç zamandır avatarda görüyorum ama?
Dikkatli gözlerdende bir şey kaçmıyor..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Merhaba bu kırmızı klr c kasamı yoksa revizyonlu 2008 sonrası üretilen e kasamı .. birde türkiyeden mi aldınız benim bildiğim türkiyeye B tengai kasadan sonra yollamadılar. yani 2005 kadar falan oluyor ..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
o motor 2017 model
kalderaklr.jpg

mekanik yapısında değişiklik pek yok...
foto türkiyeden değil.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
tamamo zaman E kasa .. bende onu diyorum türkiyeye en son 2005 de yolladılar bir parti diye aklımda kalmışdı oda tengai B kasa idi..
 
Katılım
13 Ara 2018
Mesajlar
2
Herkese merhaba,

Tüm motosiklet severlere ve özellikle Kaldera'ya paylaşımları için teşekkür ediyorum.
Arabamı satıp yakın zamanda bir KLR 650 alacağım ve sizlere motosikletle ilgili paylaşımlarda bulunacağım.
Sağlıklı ve huzurlu kalın...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Herkese merhaba,

Tüm motosiklet severlere ve özellikle Kaldera'ya paylaşımları için teşekkür ediyorum.
Arabamı satıp yakın zamanda bir KLR 650 alacağım ve sizlere motosikletle ilgili paylaşımlarda bulunacağım.
Sağlıklı ve huzurlu kalın...

Tam uzun yol motoru. Umarım uğraştırmaz ve güle güle kullanırsın.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Klr 650 motorumu yine istanbuldan olan genç bir
motorcu arkadaşıma verdim.

9000 kmlerde bodrumdan alarak 43 bin kmye gelene
Kadar bir kez bile yollarda en ufak bir arıza yapıp
Yolda bırakmadı.

Tüm öyküsünü parça değişimlerini paylaştım.
Özellikle dooichkey parçanın üç boyutlu olan
Teknik resmi olan solid dosya dünyada farklı
Coğrafyalardaki klr kullanıcılarını memnun etti..

Motor bundan sonra sorunsuz olarak en az 70000 km
Yol yapmalı diye düşünüyorum.

Motoru vermeden önce ve verdikten sonra
Onun bir haydut,psikopat, terörist olduğunu
Defalarca uyardım..


Ben klr ile çok iyi anlaştım.
Umarım yeni sahibinide üzmez..

benzinci.jpg

develer.jpg

irmakgecisi.jpg

bataklik.jpg
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Evet oldu. Klr ye pleksiden istediğiniz ölçüde kestirerek ısı
İle şekil vermek ve özellikle monte etmek çok basit.

ama düşündüğün anlamda bir tur camı olmayacak.
Sele gidonve oturuş açısı bakımından


Mesajda unuttum yazmayı..
Klr 650 almak isteyenlerede kontrol edeceği önemli bilgi olsun.
Motorun sol kapak altıda dooickey in dışarıya çıkan kurmasını
Sağlayan bir civata var.plastik muhafazası yoksa açıkta görülür zaten.

8-9 lokma ile bunu çevirip tekrar sıktığınızda bir kurma sesi
Duyulmalı.
Duyulmaz ise zinciri germiyor olabilir.
Dooichkey kırılmış
Zincir aşırı uzamış olabilir. Her iki durumdada basit bir iş
Türkiyede çözümsüzmüş gibi görünür dikkat edin.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Yan çanta taşıma ve koruma demirlerine ihtiyacım var, satan yada yapan birileri var mı acaba?
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Motosiklet çabuk ısınıyor, fan müşürü iptal edilmiş, bir düğme ile manuel kontrollü hale getirilmiş, ben manuel düğmeyi iptal etmeden yine eski haline getirmek istiyorum bu anlamda bana yardımcı olabilecek ısparta veya antalya civarında bildiğiniz bir usta var mı?

Dün motosikleti getirirken 450km yol yaptım depoyu doldurdum 160km sonra yakıt aldım, 58 tl aldı yaklaşık 100km/5lt gibi denk geliyor, sizce bu rakam normal mi?

q25wzg.jpeg

4oDASB.jpeg
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
5 lt uzun yolda biraz fazl diyeceğim ama devir vites aralıkları ve hız önemli
660 5 lt 130 ile giderken yakıyor
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
BENİM 660 TENERE 2014 YENİ YANİ AMA YAKIT BU CİVARDA
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
BENİM 660 TENERE 2014 YENİ YANİ AMA YAKIT BU CİVARDA

Enjeksiyonlu makine karbüratörlüye göre yakıtı daha verimli yakar, 660 artık Yamaha’nın tek silindirli üretilen son enduro motosikleti oldu, yeni çıkan model çift silindir.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Motosiklet çabuk ısınıyor, fan müşürü iptal edilmiş, bir düğme ile manuel kontrollü hale getirilmiş, ben manuel düğmeyi iptal etmeden yine eski haline getirmek istiyorum bu anlamda bana yardımcı olabilecek ısparta veya antalya civarında bildiğiniz bir usta var mı?

Dün motosikleti getirirken 450km yol yaptım depoyu doldurdum 160km sonra yakıt aldım, 58 tl aldı yaklaşık 100km/5lt gibi denk geliyor, sizce bu rakam normal mi?
100 kmdeki yakıt miktarın 5,5 6 ve üzeri
Olsaydı sorun olduğu düşünülebilirdi.
5 litre bunun için erken ve normal.

Müşür için ise;
İptal edilme gerekçesi daha önemli.
Radyatörde ve tesisatta sorun yoksa
Üzerindede çalışmayan müşür olsa dahi
Diş yapısına uygun 85 veya 90 derecelik
Müşürleri oto elektrikçilerde bulabilirsin.

Motorun ısısını yükseltip testini iyi yapman lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst