- Katılım
- 25 Haz 2005
- Mesajlar
- 1,892
teşekkür ederim, ölçülerini buldum yarın parçacıları gezicem eskişehir'de, zor ama şansımı deneyeyim olmazsa sanırım parça siparişi vericem o gelene kadarda esnek yapıştırıcıyla tamir etmeye çalışıcam cuma yola çıkmam gerekiyor.
Devirdaim hortumunun bağlantılarını değiştirdinmi?
banada bu geldi..2018 model sıfır..ilk tescilini ben yaptım.
istanbul avrupa yakasından feribot ile sirkeciden hareme gelirken..
Klr nin yanında ufacık kaldı.çarşıya,pazara ,markete kullanırım..bana 416 liraya mal oldu..onlarda sigorta, plaka ruhsat noter işlemleri..
scooterin ön çamurluğu iki parça..tırnakları çıkmış yerinden ..taktım yerine ama kalıcı olmaz gibi geliyor..
Motor çalışınca kısa far yanıyor..onu bir anahtarla kendi kontrolüme alıcam ...
Son düzenleme: