walla arkadaslar bende 20-30 bin km civarında 5 milyar civarında er-5 arıyorum. tabiki kazasız olması önemli. bileniniz satanınız varsa bileyim![]()
izmir'den iyi ilanlar var aslında ama senin dediğin fiyatlarda yok.
takipteyim fakat oyle guzel motor yok. 2 tane mavi var o kadarbiride zaten depo boyalı falan.
boya olayını bilmiyordum, hadi inşallah buluruz güzel bi er :cherry:
sıkıntı yok motor sanırım bu kış ayında biras zor satılır paranı ayarla bak hala duruyosa gel![]()
motorun gayet güzel duruyor.km de makul inandırıcı diğer 5000-10000 km likler gibi değil.fiyatı'da gayet uygun.bu gün 125-150 cc bir motorun bile fiyatı 4.000 tl iken 500 cc kaliteli bir motora göre gayet ucuz bence.
sormak istediğim şu sana bende arka lastiği alırken bostancı buz motordan 140 takmayı düşünüyordum yok orjinal ebat takalım dedi istemiyerekte olsa 130 taktım.sen 150 takmışsın daha önce 140 takanları gördüm ama 150 ilk defa denk geliyor.lastik maşadaki payı ne durumda yanaklarla maşa arasında kaç cm boşluk kaldı.sıkıntı veya rahatlık ne durumda bir bilgi verirsen sevinirim.çünkü 130 lastik çok cılız kalıyor er 5 te.ale:
motorun gayet güzel duruyor.km de makul inandırıcı diğer 5000-10000 km likler gibi değil.fiyatı'da gayet uygun.bu gün 125-150 cc bir motorun bile fiyatı 4.000 tl iken 500 cc kaliteli bir motora göre gayet ucuz bence.
sormak istediğim şu sana bende arka lastiği alırken bostancı buz motordan 140 takmayı düşünüyordum yok orjinal ebat takalım dedi istemiyerekte olsa 130 taktım.sen 150 takmışsın daha önce 140 takanları gördüm ama 150 ilk defa denk geliyor.lastik maşadaki payı ne durumda yanaklarla maşa arasında kaç cm boşluk kaldı.sıkıntı veya rahatlık ne durumda bir bilgi verirsen sevinirim.çünkü 130 lastik çok cılız kalıyor er 5 te.ale:
er5 sağ ön siyali kırıldı
elinde olan varsa mesaj bekliyorum.
Selamün aleyküm arkadaşlar
a.selam delicoban nasılsın.
senin er 5 yakıt durumu ne alemde
sabah işe gidiyorum yine yan ayak switchi sorun çıkardı takılı kalmış elimle çektim öyle devam ettim işe.
iş yerinde söküp güzelce temizledim wd-40 ile sonra yağladım şu an sorun yok gibi.
ön dişliden atan yağlar berbat ediyor ,zinciri fazla yağlamamalı.
Benim yakıt durumu iki aydır harika hiç yakıt yakmıyor desem yalan olmaz çünkü yollar karlı havalar da soğuk e kapalı otoparkta yakıt harcarsa ayıp eder değil mi ?
yağ olayına gelince ben shell'in sprey zincir yağını kullanıyorum hiç senin ki gibi bir olay yaşamadım yağ zincire yapışıp kalıyor etrafa bulaşmıyor.
er5 sağ ön siyali kırıldı
elinde olan varsa mesaj bekliyorum.