Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
walla arkadaslar bende 20-30 bin km civarında 5 milyar civarında er-5 arıyorum. tabiki kazasız olması önemli. bileniniz satanınız varsa bileyim :)
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
22
böyle bir ilan görünmüyor




motor satıldı arkadaşlar siteden birine gitmesini çok isterdim ama nasip başkasınınmış
 
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
11
sıkıntı yok motor sanırım bu kış ayında biras zor satılır paranı ayarla bak hala duruyosa gel :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
sıkıntı yok motor sanırım bu kış ayında biras zor satılır paranı ayarla bak hala duruyosa gel :)

motorun gayet güzel duruyor.km de makul inandırıcı diğer 5000-10000 km likler gibi değil.fiyatı'da gayet uygun.bu gün 125-150 cc bir motorun bile fiyatı 4.000 tl iken 500 cc kaliteli bir motora göre gayet ucuz bence.
sormak istediğim şu sana bende arka lastiği alırken bostancı buz motordan 140 takmayı düşünüyordum yok orjinal ebat takalım dedi istemiyerekte olsa 130 taktım.sen 150 takmışsın daha önce 140 takanları gördüm ama 150 ilk defa denk geliyor.lastik maşadaki payı ne durumda yanaklarla maşa arasında kaç cm boşluk kaldı.sıkıntı veya rahatlık ne durumda bir bilgi verirsen sevinirim.çünkü 130 lastik çok cılız kalıyor er 5 te.:pale:
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
motorun gayet güzel duruyor.km de makul inandırıcı diğer 5000-10000 km likler gibi değil.fiyatı'da gayet uygun.bu gün 125-150 cc bir motorun bile fiyatı 4.000 tl iken 500 cc kaliteli bir motora göre gayet ucuz bence.
sormak istediğim şu sana bende arka lastiği alırken bostancı buz motordan 140 takmayı düşünüyordum yok orjinal ebat takalım dedi istemiyerekte olsa 130 taktım.sen 150 takmışsın daha önce 140 takanları gördüm ama 150 ilk defa denk geliyor.lastik maşadaki payı ne durumda yanaklarla maşa arasında kaç cm boşluk kaldı.sıkıntı veya rahatlık ne durumda bir bilgi verirsen sevinirim.çünkü 130 lastik çok cılız kalıyor er 5 te.:pale:

hocam bu aklıma takılmıştı ya iyi ki sormuşsun. bir de arkadaşlar motoruna hiç çanta takan var mı? hem top hem side case güzel olur uzun yollar için.
 
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
11
arkadaşım bende ki maşa payı sag ve sol olmak üzere sanırım 1 er cm ama gayaet sorunsuz zincir ve fren çubuguna deymiyo görüntü olarakta diyer er5 lere göre gayet daha toplu ve iri duruyo

çanta konusunna gelince bende 46 lt var ve taktıgım zaman ayrı bi olgunluk katıyo inan bana çıkartmak istemezsin ama ben sevmedigimden takmıyorum uzun yolda sadece kullanıyorum havalar açsın bi ara çeker fotosunu atarım kışın hiç motora binmedigimden sadece haftada bi kez çalıştırmak için yanına gidiyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:21 ----------

motorun gayet güzel duruyor.km de makul inandırıcı diğer 5000-10000 km likler gibi değil.fiyatı'da gayet uygun.bu gün 125-150 cc bir motorun bile fiyatı 4.000 tl iken 500 cc kaliteli bir motora göre gayet ucuz bence.
sormak istediğim şu sana bende arka lastiği alırken bostancı buz motordan 140 takmayı düşünüyordum yok orjinal ebat takalım dedi istemiyerekte olsa 130 taktım.sen 150 takmışsın daha önce 140 takanları gördüm ama 150 ilk defa denk geliyor.lastik maşadaki payı ne durumda yanaklarla maşa arasında kaç cm boşluk kaldı.sıkıntı veya rahatlık ne durumda bir bilgi verirsen sevinirim.çünkü 130 lastik çok cılız kalıyor er 5 te.:pale:

4000 tl ye 2010 bi cbf alcagıma saglam bi er-5 alırım daha iii hem daha güçlü hem daha gösterişli hemde her yol şartına uygun taş toprak ne bilim uzun yol kısa mesafe şehir içi şehir dışı her yolda kullanıma hazır yeter ki motoruna bak bakımını yap başka hiç bişey yapma sadece bakım başka bi masrafta çıkarmıyo çok memnunum tavsiyede ederim yani hani ben sadece bi hevesle racing makina almayı düşünüyorum ama sonucu ne olacak bilmiyorum varsa temiz bi race i olan takasa girebilirim
 
Katılım
23 Ara 2010
Mesajlar
6
merhaba

42310041 numaralı ılanım

dusununen varsa fıyat konusunu buradan degıl telefon ıle konusuruz :cat:

tesekkurler
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bu hafta motorun ağır bakımlarını yapıp depoyu fulledim.
dedim bir yakıt sarfiyatı ne durumda acaba.bol bol gazlamalı sonuç 120 km şehir içi kullanım 24.80 krş.yani ortalama 100 km de 5 litre :p
fazla gaz açmaz ve performans egzoz kullanmazsak demekki 4 lt nin üzerine çıkacağını sanmıyorum.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Selamün aleyküm arkadaşlar

a.selam delicoban nasılsın.
senin er 5 yakıt durumu ne alemde
sabah işe gidiyorum yine yan ayak switchi sorun çıkardı takılı kalmış elimle çektim öyle devam ettim işe.
iş yerinde söküp güzelce temizledim wd-40 ile sonra yağladım şu an sorun yok gibi.
ön dişliden atan yağlar berbat ediyor ,zinciri fazla yağlamamalı.
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
a.selam delicoban nasılsın.
senin er 5 yakıt durumu ne alemde
sabah işe gidiyorum yine yan ayak switchi sorun çıkardı takılı kalmış elimle çektim öyle devam ettim işe.
iş yerinde söküp güzelce temizledim wd-40 ile sonra yağladım şu an sorun yok gibi.
ön dişliden atan yağlar berbat ediyor ,zinciri fazla yağlamamalı.


Benim yakıt durumu iki aydır harika hiç yakıt yakmıyor desem yalan olmaz çünkü yollar karlı havalar da soğuk e kapalı otoparkta yakıt harcarsa ayıp eder değil mi ? :)
yağ olayına gelince ben shell'in sprey zincir yağını kullanıyorum hiç senin ki gibi bir olay yaşamadım yağ zincire yapışıp kalıyor etrafa bulaşmıyor.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Benim yakıt durumu iki aydır harika hiç yakıt yakmıyor desem yalan olmaz çünkü yollar karlı havalar da soğuk e kapalı otoparkta yakıt harcarsa ayıp eder değil mi ? :)
yağ olayına gelince ben shell'in sprey zincir yağını kullanıyorum hiç senin ki gibi bir olay yaşamadım yağ zincire yapışıp kalıyor etrafa bulaşmıyor.

unutmuşum biz istanbul'dayız ilkbahar geliyor nerdeyse :p havalar ara ara yağmurlu öyle olunca garibim motor bir türlü dinlenemedi paso koşturuyor istanbul sokaklarında.
benim kullandığım yağ alman malı kaliteli bir ürün ama bende hastalık olmuş 250-500 km aralığında yağlıyorum,çünkü 2 günde bir motoru yıkarım kesin.birde yoldaki çamurlar yapışıyor zincire sonra yıkama esnasında sağa sola bulaşıyor :pale: ara sıra zinciri gazyağı ile yıkamalı komple.en son 3 ay önce yıkamıştım zinciri.
bu arada 6 ayda 7000 km yi devirmişim :cyclopsan
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
43
er5 sağ ön siyali kırıldı
elinde olan varsa mesaj bekliyorum.

benim de sol ön sinyalim kırılmıstı, bi takım alıp bolussek mi? :)

orjinal sordum 80 € falan demislerdi. Ankara'da YİBA carsisi var iki teker urunleri satilir, orada sordum cinliler, cbf falan icin var fakat ER-5 orjinaline yakin bisey bulamadim. bir iki ornek gosterdiler cifti 15 TL civarinda, orjinale gore biraz daha kucuk ve gayet şık durur diye dusunuyorum ama olur mu bilemedim. gosterdikleri modellerin hic biri farin yaninda sinyalin baglandigi yerdeki boslugu tam doldurmuyor, yani sinyalin plastigi disinda bosluk kalacak gibi, cirkin gozukurse diye emin olamadim.

bahsettigim gibi bir takim sinyali alip versem bi ustaya daha sonra sorun yasama ihtimali var midir, ne bileyim elektrik problemi falan gibi, yoksa yapilmasi basit bir sey midir? fikir verirseniz cok sevinirim.

saygilar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst