Kask Konusu

Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
biri diyo alırken tarihine bakın tarih önemli tarihden bihaberse uzayın ordan. diğeri diyo çoook para ver arai al uzun yıllar kullan:silent: ben pek bişey anlamadım.uykum geldi heralde
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
122
http://www.youtube.com/watch?v=guoItcZ9TAM aradığım videoyu buldum daha önce çift d kilit sistemli kask kullanmamıştım ama kolaymış :)
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
395
Sıfır karbon fiber kask + en kalite deri ceket/eldiven/pantolon + süper destekli ayakkabı ile yere düşseniz ve üzerinizden kamyon geçse ölüyorsunuz. Motosiklet süper riskli bir araç. Full takım 20 km/h ile giderken boynunu bariyere çarpıp ölen var burda. Bu koruma konusunda hep kaza düşünülüyor. 'Yetersiz' bir yaklaşım bence.

Kaskın sizin kafanızı korumaktan başka bazı başka fonksiyonları da var ki çoğu kişi bunları atlıyor. Kask satılırken kriter işte bu iyi korur, bu daha iyi korur şeklinde. 100.000 km kazasız yol yaparsınız, kask yerle hiç temas etmez, ancak o kadar km boyunca o kask hep kafanızda duracak değil mi. Bunun bir iç rahatlığı var, hafifliği var, vizor kalitesi var vs. 300 liralık kask var, 1500 liralık kask var. Ikısı de kafanı korur bir şekilde ancak birinin konforu diğerinde olmaz. Kafasına karbon fiber kask geçiren biri de bir daha diğer alternatiflere yönelmez. 50" Full HD televizyondan CRT monitöre dönmüşsün gibi bir etki yaratıyor zira.

Kafanızda o sadece tepede duran bisiklet kasklarından biri bile olsa, kafanızda hiçbirşey olmamasından iyidir. Aksini düşünen halt eder. Paranıza, kullanım amacınıza göre iyi bir kask seçin ve kullanın. Yaklaşımınız hangisi kazada beni daha iyi korurdan biraz daha geniş olsun. Kendi yararınız için.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Şu Marushin in carbon kaskları hakkında yorum yapabilecek varmı? sharptanda 5 yıldız almış. Şimdi Marushin RS-1 Carbon mu yoksa aynı fiyat aralığında compozit araimi?
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
253
Şu Marushin in carbon kaskları hakkında yorum yapabilecek varmı? sharptanda 5 yıldız almış. Şimdi Marushin RS-1 Carbon mu yoksa aynı fiyat aralığında compozit araimi?
yukarıda bir sayfa öncede birşeyler yazdım RS2 kullanıcısıyım, onlara ek olarak 1050 gr diyeyim
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
nitro aikido kullandım ama shark speed-r alınca harikaymış dedim...bence başkasını tanımam dememeli...bu işi iyi yapan başka firmalarda vardır mutlaka...
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
112
adam bir sürü mühim bilgi veriyor, ki bilgi en değerli şeydir dünya var olduğundan beri.
reklam vs bık bık bık edeceğinize bişeyler kapmaya bakın.
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
Sahibindende Marushinin rs 2 kaskını ki carbon fiber direk 500 euroluk kaskı 699 tlye satıyolar http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-kask-marushin-carbon-rs-2-sok-fiyat-117908746/detay linkide bu nasıl oluyor bu ilginç değilmi :D ya kask düşmüş yada üretim baya eski çözemedim pazartesi bir arıyım su satıcı arkadaşı.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
253
Sahibindende Marushinin rs 2 kaskını ki carbon fiber direk 500 euroluk kaskı 699 tlye satıyolar http://www.sahibinden.com/ilan/yede...arushin-carbon-rs-2-sok-fiyat-117908746/detay linkide bu nasıl oluyor bu ilginç değilmi :D ya kask düşmüş yada üretim baya eski çözemedim pazartesi bir arıyım su satıcı arkadaşı.

O ilan TEKAY MOTOR un arkadaşım ben gittim baktım ellerinde kalan son 6-8 kaskı 500 euro dan kapı açıp 700 e veriyorlar
avrupada satış fiyatı zaten 240-250 eurolarda bu kaskın arada yiyen olursada kendi sitelerinde 500 eurodan çaıkvarecekler.http://www.tekaymoto.com.tr/index.php?route=product/category&path=87
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
O ilan TEKAY MOTOR un arkadaşım ben gittim baktım ellerinde kalan son 6-8 kaskı 500 euro dan kapı açıp 700 e veriyorlar
avrupada satış fiyatı zaten 240-250 eurolarda bu kaskın arada yiyen olursada kendi sitelerinde 500 eurodan çaıkvarecekler.http://www.tekaymoto.com.tr/index.php?route=product/category&path=87

Anladım teşekkürler peki üretim tarihleri ne alemde bakabildinizmi her markada farklı yerlerde olunca bulamıyoruz bazısında kumasın altında bazısında d-lock kısmında falan.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
nitro aikido kullandım ama shark speed-r alınca harikaymış dedim...bence başkasını tanımam dememeli...bu işi iyi yapan başka firmalarda vardır mutlaka...

Hocam aikido için ne diyorsun? 125 cc için hem ses konfor için yeterli gelir mi? rüzgar filan alıyor mu?
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Abi hayranınım ya.. canım sıkıldıkça,boş vaktim oldukça açıyorum vidyolarını izliyorum.Ender insanlardansın..
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
biraz rüzgar alıyordu benimki...maske ile kullanınca sorun yoktu yalnız...ses düzeyide bu fiyata göre makul...yalnız motomax'da stoklarda yok bir süredir...
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Kaskın belli bir süresi varsa, nasıl aldıkmı pahalısını alıp(Arai gibi mesela) uzun yıllar kullanıyoruz anlamadım?
nolan ncom kaskım var 2007 de aldım 10kez düşürdüm. Şu an vizörü çatlak ama kaskta sadece çizik var.
Bir arkadaşımın shoei kaskı var yaklaşık abartısız 10 yıllık, babası bile takmış.
Barkını çok seviyorum ama özellikle ben kullanıyorum,en iyisi vb...söylemleri yapmak istemese bile reklama kaçıyor gibi.
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
alın size agv kaskın eski bir modelini testi tabiki profesyonel değil amatör:) ama batma direncini net olarak görebileceğiniz bir test :cat:

 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
253
Kaskın belli bir süresi varsa, nasıl aldıkmı pahalısını alıp(Arai gibi mesela) uzun yıllar kullanıyoruz anlamadım?
nolan ncom kaskım var 2007 de aldım 10kez düşürdüm. Şu an vizörü çatlak ama kaskta sadece çizik var.
Bir arkadaşımın shoei kaskı var yaklaşık abartısız 10 yıllık, babası bile takmış.
Barkını çok seviyorum ama özellikle ben kullanıyorum,en iyisi vb...söylemleri yapmak istemese bile reklama kaçıyor gibi.

Öncelikle alıyorsun kardeşim,uzun kullanmak diye birşey sözkonusu olabiliyor gibi bir şans varsada yeni bir reklamla ve atar tutmaz söylemlerle kanaı karıştırıyorlar ve birtane daha alıyorsun bu böyle sürüüüppp gidiyor.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Hocam ingilizcem iyi değil. Şimdi noluyo ben anlamadım. Bu agv bizi yolda apaçi ve siu ların oklarından koruyacakmı yoksa korumayacakmı? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst