faydali bilgiler vermekle birlikte arai ve mototaşın reklamını yapmış
herkes 2000 tl verip arai alamaz ki kardeşim.
ikinci el kask konusu çok saçma geldi bana :sunny: ben de ikinci el kask aldım bildiğim güvendiğim bir kişi sonpol'un shoei xr 1100 kaskını aldım .inceledim hiçbir hata yok alındığı tarih belli nekadar kullanıldığı belli üretim tarihi belli ne yani bitik bir kask mı almışım ben şimdi :silent: işe yaramazmış en iyisi atayım çöpe gitsin.

r: diğer kaskım agv k3 shoei yi alınca şimdi o da ikinci el oldu o da işe yaramaz demek ki...:farao:
tamam arai shoei gibi kasklar gerçekten kaliteli...ama şunu da unutmamak gerek ki verdiğimiz paranın yarısı da isme gidiyor bu da bir türkiye gerçeği birşey isim yapmışsa tamam inanılmaz paralara satılıyor verdiğimiz 2000 tlnin 1000 tlsi isme gidiyor ne yazık ki

ale:
onlara alternatif kasklar da var piyasada aynı malzemeden üretilmiş gerçekten kaliteli sağlam kasklar var. agv,schubert,shark vs
kimse kusura bakmasın ama kaza şans işi öyle oluyor ki 70-80 km ile giderken kaza yapan kişi ölebiliyor,öte yanda 150 km ile kaza yapıp kırıklarla kazayı atlatan adam da biliyorum.sonuçta arai de olsa bazı arkadaşların bahsettiği gibi boyun kırılmasına karşı bir koruyuculuğu yok.en iyisi kaza yapmayacaksın

tekeriniz düz bassın Allah kaza bela vermesin kimseye,saygılar