babam her zaman der, beynine bictigin deger olcusunde kask al. 100 liraysa sana beyninin degeri 100 lira ver.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:36 ----------
ayrica birseyi daha belirtmek lazim, bizim insanlarimizda gordugum en buyuk sorun, ellerinde imkanlari dahilinde ne varsa, o urununun dunyanin en iyisi olduguna inanip milletle onun kavgasini yapmak, halbuki tum samimiyeti ile ya benim imkanim buna yetiyor ve bu aldigim urun maglesef o kadar iyi degil, yorumunu yapip neden iyi neden kotu oldugunu arastirsalar biraz ne cahillik kalacak nede baska birsey,
adam broadway araba aliyor, ona sorsan bmw onun yaninda neki peheeey kiyaslamaya bile degmez.
once kendimize samimi olmaliyiz ki az biraz da olsa ilerleme kaydedebilelim.
Diyelimki adam reklam yapti, sponsor aldi, bunun neresi cok kotu onuda anlamis degilim. hem adamin anlattigi urunu elestrip samimiyetinden suphe ediyorsunuz hemde reklam yapiyor diye yadirgiyorsunuz, Arari kaski bende kullaniyorum, keske gonul isterki 150-200 lira olsun herkez kullanabilsin, kaskin pahali olmasi en guvenli olmasi anlamina gelmiyor bazi yorumlarda isi bilen arkadaslar metalurjinin en derin noktalarina inerek aciklamalarda bulunmuslar, ama konu sadece koruma degilki, bu isin konforuda var. ve oda maglesef oyle cok ucuz birsey degil. birseye sirf ulasamiyoruz diye yada begenmiyoruz diye kotulemek bize hic birsey kazandirmaz
saygilar.