Denizli İl Temsilcisi
- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,254
- Konu Yazar
- #61
i phone4 de çalısıyor mu?
genellikle .sisleri destekler yani .sis çalıştıryorsa çalışır
i phone4 de çalısıyor mu?
kötü haber yinede teşekkürler.ıphone 4 sybian desteklemıyor. kendı app lerı harıc uygulama ne yazıkkı calıstırmıyor.
genellikle .sisleri destekler yani .sis çalıştıryorsa çalışır
kötü haber yinede teşekkürler.
sisten kastınız nedir anlamadım?
motora sis fari takirsak aku calistirirmi demek istiyor galiba....
hiç bu kadar gülmemiştim .sis demek telefonun ıcındekı yazılımın uzantısıdır. .sis de ıphonede calıstırmaz ıphone 4 kullanıcısı olarak sadece app den dosya ındırebılır ve kullanabılırsınız. .sis uzantısınıda nokıanın symbian serisi destekler.
arkadaşlar sizlerden de bu tür yardımlar bekliyoruz bakın araştırınca herşey oluyor
:queen::queen::queen::queen: aklıma hersey geldi ama sis farı gelmemiştimotora sis fari takirsak aku calistirirmi demek istiyor galiba....
hiç bu kadar gülmemiştim .sis demek telefonun ıcındekı yazılımın uzantısıdır. .sis de ıphonede calıstırmaz ıphone 4 kullanıcısı olarak sadece app den dosya ındırebılır ve kullanabılırsınız. .sis uzantısınıda nokıanın symbian serisi destekler.
:queen::queen::queen::queen: aklıma hersey geldi ama sis farı gelmemişti
al benden de okadar koptum resmen:queen::queen: app storeden arastırmam gerekıyor ozaman
teşekkürler
:queen::queen::queen::queen: aklıma hersey geldi ama sis farı gelmemişti
al benden de okadar koptum resmen:queen::queen: app storeden arastırmam gerekıyor ozaman
teşekkürler
iPhone icin benzer program mevcut! Tabiki iphonelar arasında konusulabiliyor sadece! App Store da "iMoto intercom" diye aratırsan 1.99$ satış fiyatı ile mevcut! Arkadaslar ben çok çok anlamam ama bildigim kadarıyla telefonlar sadece 1 adet bluetooth cihazı ile bağlantı kurabiliyor! Yani Bluetooth kulaklık ile intercom olayi beraber kullanılamaz.
dostum her ne kadar mevcut olsada ıphoneden nokıaya baglantı kuramazsaın ıphone 4de 3g goruntulu konusma var dıolar fakat
1) wıfı ıle ınternete baglı olcan
2) karsındakındede ıphone 4 olcak
buda o tarzda bıseydır =)
bu konularda işte bu yüzden nokiayı seviyorum ...... yeni proğram bulan varmı acaba e 63ler için
bende symbian yazılımından şikayetçiydim hep sonunda işe yaradığı konu çıktı.tşkler
evet aynen katılıyorum nokia şuandada windows phone7 işletim sistemiyle yeni modellerini çıkartıcakmış belki böyle hazır programları bukadar kolay bulamıcaz