kask içi bluetooth ekonomik

Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
alarm niyetinde bir telefonu motosikletin bir yerine sabitleme fikrim vardı. pil bile kullanmadan gidip bluetoothlu eski 6600, 6630 ve ya 7210 model nokıa telefon bulup bu dediğinizi yapacağım. uzun yolda artçıyla konuşmak imkansız oluyor. bu dediğiniz sistem mükemmel. çalınınca motoru bulmak sıkıntısı da olmayacak. güzelmiş.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
motora sis fari takirsak aku calistirirmi demek istiyor galiba....

:D:D:D:D hiç bu kadar gülmemiştim .sis demek telefonun ıcındekı yazılımın uzantısıdır. .sis de ıphonede calıstırmaz ıphone 4 kullanıcısı olarak sadece app den dosya ındırebılır ve kullanabılırsınız. .sis uzantısınıda nokıanın symbian serisi destekler.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
:D:D:D:D hiç bu kadar gülmemiştim .sis demek telefonun ıcındekı yazılımın uzantısıdır. .sis de ıphonede calıstırmaz ıphone 4 kullanıcısı olarak sadece app den dosya ındırebılır ve kullanabılırsınız. .sis uzantısınıda nokıanın symbian serisi destekler.

arkadaşlar sizlerden de bu tür yardımlar bekliyoruz bakın araştırınca herşey oluyor
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
arkadaşlar sizlerden de bu tür yardımlar bekliyoruz bakın araştırınca herşey oluyor

yaLnız ısın guzel tarafı arastırmadım :D cunkı telefon sektoruyle ograsıyorum :D benım sadece ılk sorum bu programın tam olarak ne oldugu ıdı. eger program kurmada veya telefonla ılgılı dıger sorunlarınız varsa her turlude yardımcı olabılırım.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
motora sis fari takirsak aku calistirirmi demek istiyor galiba....
:queen::queen::queen::queen: aklıma hersey geldi ama sis farı gelmemişti

:D:D:D:D hiç bu kadar gülmemiştim .sis demek telefonun ıcındekı yazılımın uzantısıdır. .sis de ıphonede calıstırmaz ıphone 4 kullanıcısı olarak sadece app den dosya ındırebılır ve kullanabılırsınız. .sis uzantısınıda nokıanın symbian serisi destekler.

al benden de okadar koptum resmen :D :queen::queen: app storeden arastırmam gerekıyor ozaman :) teşekkürler
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
:queen::queen::queen::queen: aklıma hersey geldi ama sis farı gelmemişti



al benden de okadar koptum resmen :D :queen::queen: app storeden arastırmam gerekıyor ozaman :) teşekkürler



bşaka proğramlarda araştırın alternatif olarak kullanabilceğimiz varmı diye :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
:queen::queen::queen::queen: aklıma hersey geldi ama sis farı gelmemişti



al benden de okadar koptum resmen :D :queen::queen: app storeden arastırmam gerekıyor ozaman :) teşekkürler

dostum uzun zamanlar ıphone 3 ıphone 3gs ve ardından da ıphone 4 kullandım ve sunu anladım ıphone ınsanı sadece kendı markasına ozgu olarak barındırıyor app store harıcındekı hıc bırseyı kuramıyorsun kullanamıyorsun . black berry ıse bıs denılen olayla sadece bıs paketıyle kullanım desteklıyor. ornegın benım 55tl faturalı hat 9tl sms bedelı ve her ay 8tl cepnet sınırsız ınternet paketım var ama black berry ıle bu paketı kullanamıyorum. anladımkı ıphone 4 ve black berry sadece tuzak eger bır mekana gıdıyım telıde masaya koyuyum aaaa ıphone 4u var desınler için 1e 1 telefon ama onun harıcınde o paraya alınacak veya alınınca o paraya degecek bır cıhaz degıl.

ben su anda nokia e72 white edition kullanıyorum kutu ıcerıgı gayet zengın bluetooth kulaklıgına varana kadar hepsı ıcınden cıkıyor

ve telefon ozellıklerınden bahsedecek olursak 5mp kamera
3g ınternet
3g goruntulu konusma
iş - genel kullanım cıhazı
nokıa messenger ve daha fazlası

nokıanın en guzel ozellıgı bır cok programı kendı ıcınde barındırıyor olması .

demem o ki app den boyle bır program arama cunkı yok. emın ol olsada 99euro gıbı fıyat cekerlerdı =)
tomtom turkey adlı navıgasyon programı 99euro
nokıa e72 de ıse cıhaz ıcınden cıkıyor sınırsız guncelleme ve kullanım bedava =)))
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
145
iPhone icin benzer program mevcut! Tabiki iphonelar arasında konusulabiliyor sadece! App Store da "iMoto intercom" diye aratırsan 1.99$ satış fiyatı ile mevcut! Arkadaslar ben çok çok anlamam ama bildigim kadarıyla telefonlar sadece 1 adet bluetooth cihazı ile bağlantı kurabiliyor! Yani Bluetooth kulaklık ile intercom olayi beraber kullanılamaz.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
iPhone icin benzer program mevcut! Tabiki iphonelar arasında konusulabiliyor sadece! App Store da "iMoto intercom" diye aratırsan 1.99$ satış fiyatı ile mevcut! Arkadaslar ben çok çok anlamam ama bildigim kadarıyla telefonlar sadece 1 adet bluetooth cihazı ile bağlantı kurabiliyor! Yani Bluetooth kulaklık ile intercom olayi beraber kullanılamaz.

dostum her ne kadar mevcut olsada ıphoneden nokıaya baglantı kuramazsaın ıphone 4de 3g goruntulu konusma var dıolar fakat
1) wıfı ıle ınternete baglı olcan
2) karsındakındede ıphone 4 olcak

buda o tarzda bıseydır =)
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
dostum her ne kadar mevcut olsada ıphoneden nokıaya baglantı kuramazsaın ıphone 4de 3g goruntulu konusma var dıolar fakat
1) wıfı ıle ınternete baglı olcan
2) karsındakındede ıphone 4 olcak

buda o tarzda bıseydır =)

bu konularda işte bu yüzden nokiayı seviyorum ...... yeni proğram bulan varmı acaba e 63ler için
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bende symbian yazılımından şikayetçiydim hep sonunda işe yaradığı konu çıktı.tşkler
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
bende symbian yazılımından şikayetçiydim hep sonunda işe yaradığı konu çıktı.tşkler

symbian yazılımlardan bende sıkayetcıyım cunku :
nokıa yıllardır symbıan yazılım uzerıne calısıyor
yazılımd egısıklıgı ne yazıkkı gostermıyor
fakat
ısın ıcın bu tarz programlar gırdıgınde
en cok nokıa ya uygun program pıyasaya cıkıyor
bır sony erıccson samsung ıcın program aramaya kalksanız bırde yuklemeye calıssanız nokıanın symbian ozellıgıne hasret kalırsınız =)))
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
evet aynen katılıyorum nokia şuandada windows phone7 işletim sistemiyle yeni modellerini çıkartıcakmış belki böyle hazır programları bukadar kolay bulamıcaz
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
evet aynen katılıyorum nokia şuandada windows phone7 işletim sistemiyle yeni modellerini çıkartıcakmış belki böyle hazır programları bukadar kolay bulamıcaz

aslında porğramcı arkadşlarım var amaşuan ulaşmıyorum onlarla konuşup bu proğrama benzer mt logosunu ve her telefona uyabilcek şekilde olanından basitçe yapmasını rica edicem sitede proğramcı arkadaşlar varmı
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaşlaar program için teşekkür ediyorum ama
program hiç bir şart altında sybian s40 serisinde çalışmıyor
cep telefonu s40 serisi olanlar boşuna yüklemesin
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
İphone da arkadaşın bahsettiği imoto intercomla beraber bir kaç walkie talkie uygulaması daha var ve ücretsizler yada demolar arasında deneyerek uygun olan birini bulabiliriz.

Evet sadece apple'ın böyle bir olayı var sadece kendi telefonları arasında bağlantı kuruyor ama bu nokiada da var oda sadece symbianlar arasında bu tür bir bağlantı kuruluyor bu konuda en iyisi android sistemi kullanan telefonlar. (çeşitli modellerde ve markalarda var).

Symbian önümüzdeki dönemde tamamen kalkacak gibi çünkü açık kod olarak yayınlandı ve akıllı telefonlarını microsoftun işletim sistemiyle sunacak gibi gözüküyor Nokia (EYVAH MAVİ EKRANLARI TELEFONDA DA MI GÖRECEĞİZ ARTIK :p)

Sözün özü interkom hadisesi önemli çoklu yolculuklarda, ucuza halledebilinirse hoş olur ama hiçbirşey kaska bağlanan orjinalinin yerini tutmayabilir

İyi sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst