İphone da arkadaşın bahsettiği imoto intercomla beraber bir kaç walkie talkie uygulaması daha var ve ücretsizler yada demolar arasında deneyerek uygun olan birini bulabiliriz.
Evet sadece apple'ın böyle bir olayı var sadece kendi telefonları arasında bağlantı kuruyor ama bu nokiada da var oda sadece symbianlar arasında bu tür bir bağlantı kuruluyor bu konuda en iyisi android sistemi kullanan telefonlar. (çeşitli modellerde ve markalarda var).
Symbian önümüzdeki dönemde tamamen kalkacak gibi çünkü açık kod olarak yayınlandı ve akıllı telefonlarını microsoftun işletim sistemiyle sunacak gibi gözüküyor Nokia (EYVAH MAVİ EKRANLARI TELEFONDA DA MI GÖRECEĞİZ ARTIK

)
Sözün özü interkom hadisesi önemli çoklu yolculuklarda, ucuza halledebilinirse hoş olur ama hiçbirşey kaska bağlanan orjinalinin yerini tutmayabilir
İyi sürüşler.