kask içi bluetooth ekonomik

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
yaa seviyorum bu siteyi:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:58 ----------

yanlız sanırım felon da aynı sorunu yaşıyor bu programın imzalanması gerekiyor e63te yoksa sertifika sorunu veriyor bunu nasıl yapıcağımız hakkında fikri olan var mı biri yapmış sanırım

evet imza problemi olabilir.bende imzalama programı vardı ama dün akşam hiç bakit ayıramadım bu akşam çözücem olayı:queen:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
af buyrun ama bu program tam olarak neyın nesı ? bende nokıa e 72 whıte edıtıonuma kurmak ıstıyorum ama ne ıse yarar bu program oncelıkle onu ogrenmek ıstıyorum =)))

BLACK_ICE kardeş,biz elektronik özürlülere,lütfen tane tane ve açıklayıcı olarak.öyle upload filan bilmeyiz biz.:p

guzel bir uygulama ancak ses duzeyi nasil 100 km de ses rahat duyuluyor mu telefona blootooht kulaklila bu program calisirmi

emeğine sağlık kardeşim :)

değerli yeler bu gün oglen 12 ye kadar tüm sorunlarınızı burdan cozucez inş teşekkür ederim
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Değerli üyeler kask içi haberleşme cihazlarına dünyalarca para vermeye son artık nokialar için Walkietooth.sis proğramını iki telefona kuruyorsunuz ve ucuz 5 tl lik kulaklırdan kullanarak telefonunuz sayesinde kask içi arçınızla yada yakın mesafedeki başka bir motosiklet ile haberleşmek için kullanabilirsiniz ....

proğramı internetten araştırıp ücretiz indirebileceğiniz siteler mevcuttur gelişleri yine burdan yazacağım

sirf Nokia telefonlar icin mi ? sis uzantili dosyalari cogu telefon aciyor olmasi lazim.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
sürekli olarak yeni proğramları deniyorum en uygunlarını burada paylaşıcağım ilginiz ve yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
sürekli olarak yeni proğramları deniyorum en uygunlarını burada paylaşıcağım ilginiz ve yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim

[Mt Teknoloji] başlığı olarak değiştirsinler adminler :) böyle kullanışlı program yada teknlolojiye dair şeylerde buradan paylaşım yaparız :cat:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
[Mt Teknoloji] başlığı olarak değiştirsinler adminler :) böyle kullanışlı program yada teknlolojiye dair şeylerde buradan paylaşım yaparız :cat:

aynen topicimin bir üst konu yapılmasını ve başlığın mt teknoloji olarak değiştirilmesini rica ediyoruz teknolojik olarak mt ye neler katabilriz bir bakalım :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
Peki hali hazırda BT kulaklık kullanırken (örneğin yukarıdaki Samsung modelini) bu programı yine çalıştırmak mümkün olur mu?
 
Katılım
17 Şub 2011
Mesajlar
218
Deneyen varmı arkadaslar 2 motorsikletli olarak kullanabilirmiyiz? Kaç metre cekiyor?
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Hayret yaw :pr: iki telefonum var. Biri LG Crystal GD900 digeri Sonyericsson K790i ikiside symbian desteklemiyor galiba.. kullanamiyorum bu programi :silent:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
programı imzaladım imzaladım ben...
https://www.symbiansigned.com/app/page/public/openSignedOnline.do
bu adrese girip en alltta ki boşlukları doldurarak imzalayabilirsiniz postanıza bir tane mail gelecek onaylaycaksınız sonra tekrar mail gelicek indireceksiniz imzalanmış programı...
malesef benim imzalamama rağmen hiç biri e63te çalışmadı 5800 da denedim oldu :pr:


bendede e 63 ü var wlla bazen çalışıyor ama sıkıntılı e 63 ler için alternatif arıyorum bir kaç tane var akşama kadar denicem
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
çok faydalı görünüyo
iki telefona da yükleyip programları çalıştırıp bluetoothları eşleştirip rahatça kulllanıyoruz prensibi bu mu ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst