- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
yaa seviyorum bu siteyi:cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:58 ----------
yanlız sanırım felon da aynı sorunu yaşıyor bu programın imzalanması gerekiyor e63te yoksa sertifika sorunu veriyor bunu nasıl yapıcağımız hakkında fikri olan var mı biri yapmış sanırım
evet imza problemi olabilir.bende imzalama programı vardı ama dün akşam hiç bakit ayıramadım bu akşam çözücem olayı:queen: