çokmuş yahu bir başka bahara artık :mrgreen:
çokmuş yahu bir başka bahara artık :mrgreen:
Bende kararsızım bi yandan satmasam diyorum ama blackberry bold var birtane de , ekstra da birsürü şey aldım farkı olsun diğerlerinden dimi![]()
Bende süresi geçmiş sertifika dedi. imzalicam bakalım olacak mı.
olmuyor ise intenetten dosyayı tekrar indirseniz düzelicektir
Dediğim gibi imzaladım. çalıştıben seninkini indirmedim sanırım mert helin nicki arkadaşınkini indirmiştim. sorun değil
çalışıyor sorun yok...
beyler kulaklık kask içinde nasıl kullanılacak ??
ben artık bunu kullanıcam telsiz kullanıyorduk bu daha kullanışlı denizli mt olarak kullanmaya başlıcaz
kablolu orjin telefon kulaklığı kullanılmasını tavsiye ediyorum
Black kardeş bilgisayar kullanma özürlü bi abin olarak sorum olacak,yüklemeye çalıştım ancak benden hangi programla açmam gerektiğini soran bi kutucuk var ne yapayım
arkadaşım ben bi türlü kask içinde kulaklıkla rahat edemiyorum. kulağım acıyo kısa bi süre sonra. siz nasıl tahammül ediyosunuz ?? yoksa benim bilmediğim bi formulü mü var ? kaskın kulak hizasında pedini mi deliyosunuz yuva yapıosunuz kulaklık için ??
Bu programın windows versiyonunu bulan varsa hayrına bi' upload etsin![]()
arkadaşım ben bi türlü kask içinde kulaklıkla rahat edemiyorum. kulağım acıyo kısa bi süre sonra. siz nasıl tahammül ediyosunuz ?? yoksa benim bilmediğim bi formulü mü var ? kaskın kulak hizasında pedini mi deliyosunuz yuva yapıosunuz kulaklık için ??
Değerli üyeler kask içi haberleşme cihazlarına dünyalarca para vermeye son artık nokialar için Walkietooth.sis proğramını iki telefona kuruyorsunuz ve ucuz 5 tl lik kulaklırdan kullanarak telefonunuz sayesinde kask içi arçınızla yada yakın mesafedeki başka bir motosiklet ile haberleşmek için kullanabilirsiniz ....
proğramı internetten araştırıp ücretiz indirebileceğiniz siteler mevcuttur gelişleri yine burdan yazacağım
samsungun kulak içi bluetooth kulaklığı var.
http://www.hepsiburada.com/Liste/sa...x?productId=telbkulsamhm1500&categoryId=16218
ben bunu kullanıyorum. hiç de rahatsız etmiyo :S