kask içi bluetooth ekonomik

Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
vay reis payaşımın için teşekkür ederim mt de gordugum en faydalı topiklerden birisi hatta en faydalısı diyebilirm program güzel bişey bence topik sadece bu konu üstünde yoğunlaşsın lütfen
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
çokmuş yahu bir başka bahara artık :mrgreen:

Bende kararsızım bi yandan satmasam diyorum ama blackberry bold var birtane de , ekstra da birsürü şey aldım farkı olsun diğerlerinden dimi :)

Bende süresi geçmiş sertifika dedi. imzalicam bakalım olacak mı.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Bende kararsızım bi yandan satmasam diyorum ama blackberry bold var birtane de , ekstra da birsürü şey aldım farkı olsun diğerlerinden dimi :)

Bende süresi geçmiş sertifika dedi. imzalicam bakalım olacak mı.

olmuyor ise intenetten dosyayı tekrar indirseniz düzelicektir
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Dediğim gibi imzaladım. çalıştı :) ben seninkini indirmedim sanırım mert helin nicki arkadaşınkini indirmiştim. sorun değil :) çalışıyor sorun yok...



ben artık bunu kullanıcam telsiz kullanıyorduk bu daha kullanışlı denizli mt olarak kullanmaya başlıcaz
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
ben artık bunu kullanıcam telsiz kullanıyorduk bu daha kullanışlı denizli mt olarak kullanmaya başlıcaz


Black kardeş bilgisayar kullanma özürlü bi abin olarak sorum olacak,yüklemeye çalıştım ancak benden hangi programla açmam gerektiğini soran bi kutucuk var ne yapayım
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
kablolu orjin telefon kulaklığı kullanılmasını tavsiye ediyorum

arkadaşım ben bi türlü kask içinde kulaklıkla rahat edemiyorum. kulağım acıyo kısa bi süre sonra. siz nasıl tahammül ediyosunuz ?? yoksa benim bilmediğim bi formulü mü var ? kaskın kulak hizasında pedini mi deliyosunuz yuva yapıosunuz kulaklık için ??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu programın windows versiyonunu bulan varsa hayrına bi' upload etsin :)
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Black kardeş bilgisayar kullanma özürlü bi abin olarak sorum olacak,yüklemeye çalıştım ancak benden hangi programla açmam gerektiğini soran bi kutucuk var ne yapayım

arkadaşım ben bi türlü kask içinde kulaklıkla rahat edemiyorum. kulağım acıyo kısa bi süre sonra. siz nasıl tahammül ediyosunuz ?? yoksa benim bilmediğim bi formulü mü var ? kaskın kulak hizasında pedini mi deliyosunuz yuva yapıosunuz kulaklık için ??

Bu programın windows versiyonunu bulan varsa hayrına bi' upload etsin :)

sayın üyler net kotalı olduğundan dolayı bu akşamlık proğram indirme olayını bitirmek zorundayım sabah ofise geçince videolu olarak bir yükleme koyucam ve proğram çeşiteri sunacağım
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
arkadaşım ben bi türlü kask içinde kulaklıkla rahat edemiyorum. kulağım acıyo kısa bi süre sonra. siz nasıl tahammül ediyosunuz ?? yoksa benim bilmediğim bi formulü mü var ? kaskın kulak hizasında pedini mi deliyosunuz yuva yapıosunuz kulaklık için ??

samsungun kulak içi bluetooth kulaklığı var.

http://www.hepsiburada.com/Liste/sa...x?productId=telbkulsamhm1500&categoryId=16218

ben bunu kullanıyorum. hiç de rahatsız etmiyo :S
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
ben eloktronik şeylerden çakmam şimdi bu program hangi telefonlarda kullanılabilir artçıyla konuşmak için bir telefonda onda olucak öylemi konuşucaz şifreli yazmayın anlamıyorum
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Değerli üyeler kask içi haberleşme cihazlarına dünyalarca para vermeye son artık nokialar için Walkietooth.sis proğramını iki telefona kuruyorsunuz ve ucuz 5 tl lik kulaklırdan kullanarak telefonunuz sayesinde kask içi arçınızla yada yakın mesafedeki başka bir motosiklet ile haberleşmek için kullanabilirsiniz ....

proğramı internetten araştırıp ücretiz indirebileceğiniz siteler mevcuttur gelişleri yine burdan yazacağım

af buyrun ama bu program tam olarak neyın nesı ? bende nokıa e 72 whıte edıtıonuma kurmak ıstıyorum ama ne ıse yarar bu program oncelıkle onu ogrenmek ıstıyorum =)))
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
BLACK_ICE kardeş,biz elektronik özürlülere,lütfen tane tane ve açıklayıcı olarak.öyle upload filan bilmeyiz biz.:p
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
guzel bir uygulama ancak ses duzeyi nasil 100 km de ses rahat duyuluyor mu telefona blootooht kulaklila bu program calisirmi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst