Karaman'da Motosikletci Kardeşimiz Darp Edilmiş...

Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
mr coolun kötü niyetli olduğunu zannetmiyorum onun yorumları böyle oluyor genelde ayrıntıcı
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Kim suçlu olursa olsun
tek olan birine 3 kişi girişip kanlar içinde bırakmak mı delikanlılık?!

Eden bulur,birgün onlarıda birileri bir yerde öylece bırakır!
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
ya banada olayı okuldan birisi anlatmıştı evet bi tane binek tipi reno sarı bir scoteri durdurup demirle kafasına vurmuşlar ayrıca dunde gene karamanda oraya yakın bir yrede kaza oldu 15 yaşındaki cocuk arkasına 11 yasındaki birini alıyor ve pazarcının kullandıgı arabaya carpıyor cocuk camdan içeri giriyor ben motoru gordum yeni mondial cup lardan motor haşat olmuş ama olan olmuş yapacak bişey yok iftardan sonra da olunca için cızz etti valla şimdi suclu kim motoru cocuga veren babadamı yoksa bu kadar ucuza motor satıp coluk cocugun eline gecmesini saglayanda mı yoksa kavşaga işaret koymayan devlette mi yoksa pazarcıda mı ben çözemedim
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Yok sorun adamın küfür etmesi değil. Etmiş de olabilir. Belki araba önüne kırmıştır o da küfür etmiştir. Sebebi beni ilgilendirmiyor. Esas sorun 3 kişinin 1 kişiye saldırmasıdır. Ben birisiyle dövüşeceksem bana yardım ettirmem, başkasına da yardım etmem. Bakarım çok ciddileşmeye başlarsa sadece ayırırım kavgayı. Genelde çıkarım duvara otururum seyrederim kavgayı. Kendine güvenemeyen ortaya çıkıp da millete sataşmamalı. Bir erkek kendi yapması gereken işleri tek başına yapamıyorsa evleneceği gün de yardım çağırsın. Benim bir tane kuzenim var, adamın kavgasını ayırmaya çalışsan veya yardım etsen önce seni dövüyor sonra eski kavgasına devam ediyor. :)

::plus1:: MrCool un yazdıklarından kelimeler seçip eleştirmeyin, bütününde çok açık ve samimi anlatmış, kendiside harbi ve görgülü biridir, içinden seçebileceğiniz (tubisin ayıkladıgı cümle) tek cümlede olayı özetleyen bir kinayedir,

benim olay hakkındaki yorumum = biiiiiiiiiiiip ........................... biiiiip bip bbbiiiiiip ...................... bip bip bip ............. .
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Vicdan yok 25 kere yuh ki ne yuh!
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Allah ıslah eylesin.. keşke kask olsaydı kafa sağlam kalırdı hiç değilse.. adamın kafa kötü kanıyor yahu.. inşallah kötü bi durumu yoktur... Acil şifalar dilerim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her zaman söylüyorum eğitim şart.:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
76
ya banada olayı okuldan birisi anlatmıştı evet bi tane binek tipi reno sarı bir scoteri durdurup demirle kafasına vurmuşlar ayrıca dunde gene karamanda oraya yakın bir yrede kaza oldu 15 yaşındaki cocuk arkasına 11 yasındaki birini alıyor ve pazarcının kullandıgı arabaya carpıyor cocuk camdan içeri giriyor ben motoru gordum yeni mondial cup lardan motor haşat olmuş ama olan olmuş yapacak bişey yok iftardan sonra da olunca için cızz etti valla şimdi suclu kim motoru cocuga veren babadamı yoksa bu kadar ucuza motor satıp coluk cocugun eline gecmesini saglayanda mı yoksa kavşaga işaret koymayan devlette mi yoksa pazarcıda mı ben çözemedim

arkadaslarr benimde scooterim SARI ne yapmalı yaaa ...bir demir de bana gelmesin...korktum falla..ne yapmalııı elden mi cıkarmalı :) arkadaslar haikatten üzücü bir durum... sessiz kalmamalııı bugun ona banane dememli..bugun ona olan yarın oburgun bizimde basımıza gelebilir...ayrıca insanlıktan cıkmıslar bu kişileri kınıyorum...ama beddua etmeyelimm döner dolasır derlerr...yukarıda allaha havale ediyorum.insanlıktan cıkmıs canavarları....
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
ah bunları ele geçireceksin ki darp nasıl olur görecekler o zaman, arkadaşımıza geçmiş olsun demekten başka birşey gelmiyor elimizden ne acı bir durum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst