Karaman'da Motosikletci Kardeşimiz Darp Edilmiş...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah belalarını versin adi herifler
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
işte böyle delikanlı oluyor bunlar 3 kişi 1 kişiye :farao:

bigün onlarada 6 7 kişi dalar görürüler delikanlılığı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunları tek tek tutup sallandırmak lazım birdahada maganda felan kalmaz bu ülkede
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Aynı şekilde bitanesi bu gün benden aldı nasibini....

Aynı yol verme hikayesi....... Arka tekere tamponla dokundurdu arkadaş... Sırf gıcıklığına.....

Benden yan kapıya önce tekme aldı sonrasını sormayın.... Allahtan hanım vardı yanımda onu kırmamak için bıraktım.......

Aynı şekilde bir daha denk gelicek nasılsa..Hergün gittiğim güzergahta taksi dolmuş yapıyor.....:pr:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
abi benim haberim yoktu benim:silent: ewin 500m-1km ötemde:pr: yaaa şerefsizler abi ksr bakmyın ama karamanda motora gram saygı yok adam kavşakta önümdeki arabanın geçmesini bekliyor önümdeki araba geçince zırt yola cıkıyor ben kornaya basınca ne dese beğenirsiniz sende araçmısın bide el kol hareketleri ayrı bi alem buradakiler halbuki inanın motor memleketi denilecek bir yer işim gereği üni öğrencileri ile muhabbetim var onlar bile gelip soruyor abi ne kadar motor var burada çok şaşırıyorlar


karamanlılar adına özür dilecem ama dilim varmıyor bu şerefsizler yuzunden
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
hemen celallenmeyin yahu motor kullanıyo diye haklı mı oluyo.belkı arabadakılere küfür etmiştir.birinin kafasını kırmak için neden gerekir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hemen celallenmeyin yahu motor kullanıyo diye haklı mı oluyo.belkı arabadakılere küfür etmiştir.birinin kafasını kırmak için neden gerekir.

Yok sorun adamın küfür etmesi değil. Etmiş de olabilir. Belki araba önüne kırmıştır o da küfür etmiştir. Sebebi beni ilgilendirmiyor. Esas sorun 3 kişinin 1 kişiye saldırmasıdır. Ben birisiyle dövüşeceksem bana yardım ettirmem, başkasına da yardım etmem. Bakarım çok ciddileşmeye başlarsa sadece ayırırım kavgayı. Genelde çıkarım duvara otururum seyrederim kavgayı. Kendine güvenemeyen ortaya çıkıp da millete sataşmamalı. Bir erkek kendi yapması gereken işleri tek başına yapamıyorsa evleneceği gün de yardım çağırsın. Benim bir tane kuzenim var, adamın kavgasını ayırmaya çalışsan veya yardım etsen önce seni dövüyor sonra eski kavgasına devam ediyor. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bir erkek kendi yapması gereken işleri tek başına yapamıyorsa evleneceği gün de yardım çağırsın.

Bilek kuvvetinden bahsediyoruz burda, olayı başka yerlere çekip çirkinleştirmeyelim, zaten yeteri kadar can sıkıcı bir durum....
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yuh yaws
haklı da olsa haksızda olsa bukadar dövülmezkii :farao:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Fotoğrafa baktım üzüldüm sabah sabah.İyi bir avukatla adam öldürmeye teşebbüsten ceza almaları gerekir.Bence sırf örnek teşkil etmesi için kamu davası açılmalı ve en yüksek ceza verilmeli.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bilek kuvvetinden bahsediyoruz burda, olayı başka yerlere çekip çirkinleştirmeyelim, zaten yeteri kadar can sıkıcı bir durum....

Beni tanımadığın belli oluyor. Ne yaş bakımından ne de kültür bakımından acel acele tepki gösterip kategorize ettiğin şekilde değilim.

Türkiye'de erkeklere "sigara içme yoksa kalp krizi geçirirsin, amfizem olursun, her çeşit kansere yakalanırsın, kangren olup bacağını keserler, vs." de adam gene de tınmaz fosur fosur içer sigarasını. Ama "sigara, empotans yaratır" de, bak o zaman sigarayı bırakmayı düşüneceğini fark edersin. İşte yukarıdaki benim yazıyı okuyan HER ERKEK hayatı boyunca o söylemiş olduğum cümleyi unutmayacaktır. Aydınlatabildim mi? :wiinkk: :)

Not: Yukarıdakini de unutmayabilir. :cyclopsan
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
üçe bir adil degil kavga iyibirşey degil ama malesef canım türkiyemde böyle olaylar cok oluyo daha gecen gün yanımdan son şürat geçen bir şahin araba isoya carpacak sandım silme geçtiler resmen isoya durduralımmı dedim ama efendidir benim kerdesim alahlarından bulsunlar dedi bende diyorumki nerede böyle hanzolar var allahlarından bulsunlar..allahın sopası yok çıkar birgün:pr:
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Adi Köpekler Bu insanlıga sıgarmı be
Su Mübarek ayda yapılır mı Tabi Hep bakii kalacaksınız Hiç Ölmiceksiniz Herkesin Hesabı Varsa Rabbiminde bir hesabı var
Yazıklar Olsun
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
insanlık diye bişey kalmamış bu memleketde önüne gelen dayak atıyor yaw ne iş artık belimzide silah mı taşıyalım geldi mi kafasına mı dayıyalım anlamadım abi bunlar ormandan özel spariş edilmiş h....n lar adamlar seçilip seçilip buraya geliyor tabik orda orman kanular geçerli oldu için türk kanunlarını bilmezle öğretmek lazım bak mesala bizim komşu adam resmen maho şimdide ders alıyor hAHAHA
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
olayı bilmeden yorum yapmak zor ama motosikletli şahıs ne kadar ters, haddini bilmeden konuşursa konuşsun el-insaf derler.. adamın kafasından oluk oluk kan gelmiş... insanlık dışı bir şey...

madem gıcık kaptın adamın konuşmalarından, biraz tozunu silkele gönder değil mi? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst