kapadokya ya gittik :D

Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
Korhan liseden arkadaşım. Yıllar sonra motosiklet yollarımızı yine birleştirdi :D ve buyol bizi Nevşehir, Kapadokya ya yönlendirdi. Kapadokya; güzel atlar diyarı demek. Bizde metal kısraklara binip yola düştük. 20,10,2007 cumartesi günü ben Mersinden Korhan da adana dan çıktı.Otobanda Pozantı kavşağında buluştuk.

001gd4.jpg

002iz6.jpg

003ok1.jpg

004zt9.jpg


ve yola çıkıyoruz. İlk hedef Pozantı :D yemek yiyeceğiz. Pozantı’ya giderken yoldan…

005ro4.jpg

006fl3.jpg

011sa8.jpg

016jg4.jpg

endurocunun hali başka :D
dsc00900wb3.jpg

dsc00901zr7.jpg

dsc00903al1.jpg

dsc00904gk0.jpg

dsc00909ge0.jpg

030ul3.jpg


Pozantı da yemek için tünel restoranda mola
021ew7.jpg

025ap5.jpg

031dr2.jpg

dsc00910yp2.jpg

dsc00911ft3.jpg


bu kadar mola yeter yola devam :D Çamardı yoluna sapıyoruz. Yolu daha güzel ;) tavsiye olunur

022qt1.jpg

024ti9.jpg

027yn3.jpg

041hn1.jpg

046to0.jpg

048uw4.jpg

049fq0.jpg

elmaların güzelliği insanı cezbediyor :D
051pw2.jpg

ve işte sonbaharın rengi
052fz5.jpg

053ls8.jpg

054ve1.jpg

055je2.jpg

056ds9.jpg

058gk5.jpg

inanın manzaraya bakmamak için çok zorlanıyorsunuz. Ama arada bi yoldan gözleri manzaraya kaydırmak bile çok güzel
059hl3.jpg

062id6.jpg

063fo8.jpg

065le6.jpg

067jf1.jpg

ve Çamardı yolundan çıkıp Niğde karayoluna giriyoruz. Az ilerde de bu tabela göze çarpıyor
069dg8.jpg

img0816oq5.jpg

img0819na8.jpg

img0823ea1.jpg

img0817gu6.jpg

img0825il4.jpg

img0826jc8.jpg

img0828kb4.jpg


ve derinkuyu ya varıyoruz. Burada yer altı şehri var. Hem sıcak bi kahve hemde ziyaret :D ben daha önce birkaç kez gezdiğim için yer altı şehrine girmedim. Denizle dinlendik. Korhan ve Zeynep aşağı indiler….
dsc00912kr3.jpg

bu teyze bebek satıyor korhanları beklerken biraz sohpet ettik. Poz vermek istiyo ama hep gülüp bozuyordu :D
070su1.jpg

071uf6.jpg

073fk3.jpg

074ut8.jpg

vampirmisin be Korhanım. Kuyuya indin gözlerin değişmiş :D
075qc4.jpg

Zeynep hanımsa kuyunun en şıkı :D
077kg7.jpg

084em2.jpg

85060032mz3.jpg

85060034fs3.jpg

85060037gr1.jpg

85060038fe2.jpg

bu son iki resimde yer altı şehrinin oradaki kilise.
Fazla oyalanmadan yola devam. Nevşehir merkezden geçip. Uçhisarve göreme üzerinden Çavuşin’i ne gittik. Bizi otel sahibi Ali bey bekliyordu. Eşyaları bırakıp gezmeye devam…
Tekrar uçhisara döndük. Ama Kalenin ışıkları kapalı olduğu için resim çekemedik. Bizde kendimizi çekeriz :D
092eg1.jpg

img0833kr6.jpg

img0838rn6.jpg

img0839bn1.jpg

bu resimde de lorel ve hardi gibi olmuşuz :D
göremeye dönüyoruz ve yolda panaroma adı verilen güzel manzaralı yerler var. Yukarıdan bi gece resmi alalım
85060023of3.jpg

göreme uçhisara göre daha kalabalık ve canlı :D
85060011xj5.jpg

rent a car, rent a cross, rent a atv ve bilimum rent var :D akşam yemeğini de göreme de yedik
099po8.jpg

098zv9.jpg

Menüde domates çorbası ve Kapadokya pidesi vardı :D
Dışarısı iyice soğumaya başladı. Arada bi 2-3 dakka çiseleyen yağmurunda korkusu bizi otele yolladı. Ali şömineyi yatkımı acaba :D
Ali bizi kapıda karşıladı eli kolları yüzü kapkara :D baca tıkanmış :D
Nevşehirin şarapları meşhurdur bilirsiniz. Odaya çıkıp eşyaları bırakmadan şarap tercihini yaparken :D
101qj8.jpg

Ayıpır söylemesi şaraptan çok iyi anlarımda :D yalnız kaksın içine dikkat. Islak mendil, gözdamlası, pastil… çerçi gibiyim :D
img0832bl8.jpg

buda odalara çıkan merdiven… burası eski bir hanmış. Dış mimarisi çok değişmemiş ama içi gerçekten çok güzel ve temiz ;)
img0845dm7.jpg

nevşehire özgü el dokuması halı. Eşyaları bırakıp şark köşesine giriyoruz. Ali ve korhan şömineyi yakarken
img0846np5.jpg

üşüyenlere bir bakın :D
img0847gs9.jpg

img0848vz7.jpg

umutla şömineyi bekliyorlar :D
img0853hu0.jpg

ve işte yandı :D
85060004xz2.jpg

85060005do4.jpg

85060007hd1.jpg

üşüyenler buraya :D
img0849zk0.jpg

img0850pa1.jpg

img0851lc2.jpg

bu gördüğünüz beşik alinin babasınınmış. Yaklaşık 60 yıllık. Tabii daha eskide olabilir
img0852vy2.jpg

Buda alinin babaannesinin gelinliğiymiş… varın siz hesaplayın kaç yıllık olduğunu. Ama tek kelimeyle mükemmel…
114tt5.jpg

buda cilanın resmi :D :D :D
şark köşesinde uyuklamalar başlarken. Birses “yallah odalara” :D
sabah önce kahvaltı,
115bp4.jpg

sonra korhan beyden artistik bir otel hatıra pozu :D
116hq1.jpg

sonra atlara eşyaları yükleme
117uo2.jpg

120bq5.jpg

intercom u test sırasında çilenin resmi :D
122tn5.jpg

otel önünde son resimler
123jf8.jpg

124pz3.jpg

125tj5.jpg

127ei2.jpg

137kw9.jpg

136ez8.jpg

ve vedaa… doğru gündüz gözüyle uçhisara :D
138dz5.jpg

139mk0.jpg

141oo6.jpg

146cg8.jpg

147bn8.jpg

148pe1.jpg

149fv9.jpg

150ty4.jpg

153fi6.jpg

155zu7.jpg

156bc3.jpg

157rp6.jpg

eşyalarımız her zamanki gibi bir masayı kaplıyo :D
158qy5.jpg

159nx2.jpg

202wm2.jpg

204do0.jpg

85050015fy6.jpg

85050029df8.jpg

şu kedinin adı şero :D
85050032gl8.jpg

85050033kk3.jpg

85050034jc2.jpg

85050035ex7.jpg

bu bina jandarma :D
85050036eh2.jpg

85050039qx0.jpg

img0854kc9.jpg

img0857sn5.jpg

img0858nf6.jpg

img0859oz1.jpg

img0860uv5.jpg

img0862og6.jpg

img0863lz3.jpg

img0866jz0.jpg

img0867at5.jpg

img0869ro7.jpg

img0870hn4.jpg

img0871co8.jpg

img0872wv3.jpg

img0874zw1.jpg

uçhisar tamam şimdide göreme açık hava müzesine
160fe1.jpg

164gs2.jpg

165ni3.jpg

167me8.jpg

168om0.jpg

170uz8.jpg

172je0.jpg

173zi1.jpg

85050026ki8.jpg

85050027hh3.jpg

85050028xl2.jpg

img0875xo2.jpg

img0877js5.jpg

img0878hq4.jpg

img0879yb9.jpg

img0880hs0.jpg

img0881nf7.jpg

img0882kq7.jpg

img0883qq7.jpg

img0884kh0.jpg

img0885sy1.jpg

img0886go3.jpg

img0887ob3.jpg

img0889gb3.jpg

img0891af1.jpg

163ro3.jpg

img0892cz8.jpg

img0893ma1.jpg

img0894zc6.jpg

img0895gz7.jpg

img0896jd6.jpg

img0897ie3.jpg

img0899kt8.jpg

img0900lk1.jpg

img0901gs8.jpg

img0902fy6.jpg

img0903pd2.jpg

img0905ad5.jpg

img0906bj8.jpg

img0907dm5.jpg

img0908wu4.jpg

img0910yt1.jpg

img0911bu8.jpg

img0913rw7.jpg

img0915ur1.jpg

bu son resim Hz. İsa nın son yemeğini anlatıyor.
Göremeden ürgübe geçiyoruz. Önce pancarlığı görücez. Pancarlığı çok bilen yoktur. Bunun için sesiz bir manzara izlemek, huzuru bulmak için doğru bir adres. Ama yolu stablize dir. Çok kötü değil ben girdim :D ama sizi bilmem :D
175ko7.jpg

177it1.jpg

178oj9.jpg

179eo3.jpg

180uc7.jpg

182jc0.jpg

resimde gördüğünüz amca buranın memuru… bütün gün oturuyor günde 3- 5 kişi ya gelir ya gelmez. Yada haftalarca gelen olmaz :D
184sx7.jpg

185bp6.jpg

187or2.jpg

img0927pm2.jpg

img0929ip1.jpg

img0933ai1.jpg

img0937fl1.jpg

img0938nu1.jpg

img0941wj7.jpg

img0942jq2.jpg

img0944uw3.jpg

img0945mt9.jpg

img0951tv2.jpg

ve ürgübe geçiyoruz.
174bw2.jpg

189pt4.jpg

190gx5.jpg

turasan şarap fabrikası bölgenin en büyük ve tanınmış fabrikalası. Ve şarapları çok lezzetli. Ama maalesef cumhurbaşkanlığı şeçimi yüzünden kapalıydı 
192gl5.jpg

img0921ct0.jpg

img0923ye4.jpg

img0926bd4.jpg

img0948th0.jpg

50 ytl nin arkasındaki peri bacalarını görmeye gittik
193xk7.jpg

196jp1.jpg

197vg5.jpg

199rw2.jpg

200hi2.jpg

85050017mc8.jpg

85050018ej4.jpg

85050022co1.jpg

bu arada ayarlasan zor denk gelirdi. Motorum 21000 km oldu :D
img0957pr2.jpg

img0958ko3.jpg

ve ayrı yeten 41 buçuk kere maşallah :D
ve son nokta olarak orta hisar a gidiyoruz.
img0959eq9.jpg

img0960hl1.jpg

img0961xq5.jpg

img0963bt0.jpg

img0964le2.jpg

img0965jd8.jpg

img0966um2.jpg

img0967an6.jpg

img0968eh0.jpg

hu huuu korhaaannn yukardayım el sallaaaa :D
img0969fd7.jpg

img0970nr3.jpg

img0971nz5.jpg

kaleden manzaraları izlediniz :D
ve son resim öğle yemeği tereyağlı gözleme
img0972dx7.jpg

ve ardından dönüş yolu. Ulukışla üzerinden döndük. Pozantıda bi kahve molası ve herkez evlerine :D
güzel bir geziydi. Kesinlikle tavsiye ederim. Motosikletle gezile bilecek en güzel yerlerden biri Kapadokya. Birde arkadaşlarınız varsa yanınızda değmesin kimse size :D
görüşürüz…
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Süper bir gezi olmuş.Ellerinize sağlık.:cat:Devamını bekleriz.Korhan beyin eşinin kaskını merak ettim markası cox galiba tam olarak markası, tipi, fiyatı nedir? Hoşuma gitti çift vizörlü falan.Güzel birşeye benziyor.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
harika bir gezi olmuş çok teşekkurler arada kalıncak yerinde telefonlarını verseydiniz iyi olurdu bence butun boyle gezilerde ne yenir nerede kalınır herhalde en buyuk sorun olsa gerek
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Gerçekten güzel gezi olmuş.Tebrik ederim.Zevkle okudum tüm yazıyı.Böyle türkiye turu herkes yapmalı bence:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Kaan tebrikler güzel gezi olmuş arkadaşım.Seni Adanaya da bekleriz :)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
helal olsun fotolar harika gezmiş kadar oldum walla:p

gezi dediğin böle olur aslında ama biz daha toplanım karaman dışını bi türlü cıkamadık ki:pr::farao:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Abi o kedinin ismini kim koydu ya :p
euheue :)
Çok güzel gezi olmuş :cat: Bizede nasip olur inşallah böyle geziler :)
Resimler için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canım memleketim ya burnumda tütüyor resmen..

harikasınız, çok güzel bir gezi olmuş. bence her insanın gidip görmesi gereken bir yer. dünyanın yedi harikasından biri ülkemizdeyken mutlaka herkes bu şansı değerlendirmeli. ben herkesten daha şanslıyım çünkü oralıyım :) karış karış biliyorum her yeri :) fotoğraflara bakarken resmen geçtim aynı yollardan. fotoğrafları çok güzel çekmişsiniz. çok insan var oraya kadar gidip saçma sapan kareler yakalayan o yüzden ayrıca teşekkür etmek istiyorum.

kıskandım sizi :) miocanla olmasa da, ben de yarın akşam yola çıkıyorum :) önce Kayseri yapacağım, mevsimi yakalayabilseydim Erciyes' te kaymadan gelmek olmazdı :) ama şimdi güneşin tadını çıkarmak var, bilginize haftasonu orada hava süper olacak :) Kayseri' de çok kalmadan direk güzel atlar ülkesine geçeceğim :) ordan bi motor ayarlarım ya da bisiklet :) gezime katılmak isteyen olursa beklerim, ben gidiyorum duramayacağım daha fazla :)
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
çok güzel olmuş geçen yıl aynı yerleri motorsuz gezmiştim.huzur veriyo oradalarda dolaşmak.paylaşım için saol.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
harika bir gezi ve muhteşem fotolar.havada çok güzelmiş.paylaşım için teşekkürler.emeklerinize sağlık.sevgilerimle.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kaancım çok güzel olmuş kapodakya geziniz resimlerde süper seyrederken çok keyif aldık emekleriniz için çok teşekkürler .kaan..buara sen motorumu değiştirdin yoksa banamı öle geliyor.hayırlı olsun.mersine selam.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
arkadaşlar çok güzel olmuş ellerinize sağlık bişeyi merak ettim kelimelerin sonunda D harfi kullanmışsınız anlamını söylerseniz sevinirim.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
267
Ben sizin gezilere bayılıyorum yaa... Yine döktürmüşsünüz.... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst