Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
motoru yoracaksın,
birilerine hızlı oldugunu kanıtlamak için,
hava fıltresını iptal edeceksın,
dişliler ile oynayacaksın,
karburatoru elleteceksın,
motor 150 yapacak,
20 bın olmadan TIRT,
varsın 120 yapsın 50 bın arkama bakmayayım,
benım işim zevk,
kimseye BENDEN HIZLISI YOK gibi tabırlerde bulunmuyorum zaten...

benı memnun etsın,
üzmesin gerisi BOŞŞŞ...
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
9
bu fiyata alabileceginiz cok daha guzel motorlar var... ilk dikkatimi ceken tambur fren olması:farao: bnce cok buyuk hata...giyimide hosuma gitmedi,kucuk cc ama agır motor... grenajlar berbat...:farao:

araştırmadan sakın motor almayın gorunuse aldanmayın saygılar...:cat:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
bu fiyata alabileceginiz cok daha guzel motorlar var... ilk dikkatimi ceken tambur fren olması:farao: bnce cok buyuk hata...giyimide hosuma gitmedi,kucuk cc ama agır motor... grenajlar berbat...:farao:

araştırmadan sakın motor almayın gorunuse aldanmayın saygılar...:cat:

afferin güzel kardeşim,
bu yolda devam et,
Senin Alacağın KRAL MAKINEN İLE kapışırsın sen bu kafayla...

aynen devam et...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu fiyata alabileceginiz cok daha guzel motorlar var... ilk dikkatimi ceken tambur fren olması:farao: bnce cok buyuk hata...giyimide hosuma gitmedi,kucuk cc ama agır motor... grenajlar berbat...:farao:

araştırmadan sakın motor almayın gorunuse aldanmayın saygılar...:cat:

sana motor hayatında RAMZEY 150CC RACERNLE BASARILAR

hehe:D
banada bir jant stıcerı ismarlasana hazır avans çekecekmişsin:queen::queen:

nasıl beleş ama:D
o gunde bi fırt benzın buldummu,
yoluda beleşe getirmiş olurum hehehehe:D:queen::queen:

ayıpsın ya serkan abı saten benım stıcırlerı sen cekcen gerı kalanı senındır :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
benim bu motoru alıp eve getirmem bayağı maceralı geçti.ben ankara keçiörende oturuyorum,motoru behçelievlerde 444 motor dan aldım çok iyi insanlar.motoru 3 gun once teslım alacaktım iş çıkısı,ama bi telefon geldi,444 motorda çalısan elemanlar hasta olduğu için otv sini yatıramamıslar o yuzden benım oraya gidip otv sini yatırıp motoru teslim almam gerekıyodu,ne yazıkkı işten izin alamadım ve bir suru arkadasımı arayıp oraya gidip yatırmalarını rica ettım ama herkesin işi vardı,moral oldu sıfır.cunku bu mnotoru 1 aydır beklıyordum ve 1 gun daha bekleyecek sabrım kalmamıstı.son çare dayımı aradım gıttı otv sini yatırdı,motor teslım alınmaya hazır hale geldi.işten 6 da cıktım ve metroya atlayıp kızılaya arkadasla gittik,2. kez metroya binip bahçeliye gitmemiz lazımdı ama seçim mıtıngleri olduğıu için metro 1 saattir gelmıyomus ,sansıma tukuruyum dedikten sonra arkadasla yuruyerek bahcelıye kadar gittik zar zor.dukkan 8 de kapandığı için acelemız vardı ve ben bu motoru bugun almak için elımden gelenı yapmaya hazırdım.dukkana 7.30 da vardık sukurler olsun.içeri gırdım ve benım masmavi racerim beni karşıladı,içimde bu makine benımmi diye acayip duygu olustu.sonra motorun evraklarını alıp motoru dısarı cıkarttık,eleman çalıstırmaya çalıstı ama olmuyor .muslukla oynadı gene yok .benzin kalmamıs=) gittim arabayla benzin aldım ama gelene kadar heyecandan bayaa bı kaza atlattım,trafiği altust ettim.sonra benzin naklını yapıp denedik tek marsta aldı ama sureklı stop ediyodu.canım sıkıldı.bıraz daha denedikten sonra motor kendine geldi ve rölanti duzeldi.motordan dumanlar gelmeye basladı ,dedim motormu yanıyo arkadaslar noluyo burda,dedi eleman ilk calıstırmada sıfır motorlarda olur bu cunku plastik malzemeler ilk defa ısıya maruz kalıyo,bende rahatladım.arkadas bındı motora bende arkasına bındım yola cıkmaya hazırdık ama plaka ruhsat yok bende kask yok arkadasta ehliyetde yok,nerden gıtsek diye dusunmeye basladık cunku yakalanırsak cezası cok kotu bildiğniz gibi.kafamıza gora bı yol sectıkten sonra ilerlerken vites değiştirirken motor stop etti.indik çalısmıyo.sağını solunu kurcalıyoz calısmıyo kafayıo yedik moral gene sıfır oldu.biraz daha inclediğimizde motoru kırmızı düğmenın yani elektrik duğmesinin kapalı olduğunu anladık,arkadas farları kapatıyom diye elektrik kontağını kapatmıs.açtıktan sonra denedik cıv cıv cıv hornnn hornnn diye hayat dönüş yaptı motor,yola cıktık ve gozlerimiz hep ilerde acaba polis varmı diye,kendimi 60 sanıye filmindeki son araba olan shelby gt 500 marka arabayı çalıp yerine teslim etme hissi uyandı bende.bizimkiside polise yakalanmadan raceri dukkandan alıp dayımın garaja goturmekti.5-6 bin deviri geçmeden yavasca alıp sağ salim eve goturduk.motor almama karsı olan benı caydırmak için elinden geleni yapan babam ,motoru gorunce benden daha fazla ilgilenmeye başladığını gormenız lazımdı.çok hosuna gitmıstı.herkese anlatıyo simdi oğlum motor aldı diye=) ve motoru bır ust mahalladekı dayımın oturduğu bınanın kapalı garajına park ettik.işin kotu tarafı kaskım olmadığı için motorun arkasında gelirken yediğim soğuk ruzgar beni mahvetti,2 gundur ateşler içinde yanıyorum,kemiklerim ağrıyo.ah racer ah
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
güzel kardeşim allah sağlık sıhat versın,
motor soguk havalarda tehlıkenın ıkı kat olmasını saglar,
soguktan ellerın donar debrıyajı sıkamassın kaza dahı olabılır,
gözlerın yaşarır bulanık görmeye başlarsın felan,,,

keşke motoru aldıgın yerden kaskıda beleşe getırseydın;)(iyi alıştım beleş işlerıne:p)

Tekrar Hayırlı Olsun Kardeşim,
dikkatli kullan ve asla gaza gelme,
motor bu şakası olmaz,
ve 20 km hızla gıtsen dahı her tarafı dagılabılır düştüğün anda,
çokk dikkatli ol...
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
hayırlı olsun bttfemre, bi ara resimleri atta bizde iç çekelim. racer mi aldın racer s mi? racerin mavisi çok güzel yaa ahh ulan bi ara rasgelelimde bi tur atayım:) sizde gt250rye binmiş olursunuz:)
ama önce kaskını ehliyetini plakanı ruhsatını ayarla güzel kardeşim.. eldivende ayarla durumun varsa, varsa öteki korumalarıda

bu arada fuara gidecek olan varmı? başlıkta tt adnan ı gördüm gidecek olan, varmı başkası? hava iyi olursa motorla gitmeyi planlıyorumda, yabancılık çekmeyeyim dedim arkadaş lazım
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen serkan abı sana sonuna kadar katılıorum
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ben pazar gunu gıdecegım fuara kısmet olursa,

gerçi henüz bilet ayarlamadım,
en kötü ihtimal içeriye bir tel çekerim,
saolsun dostlarım bıletsız bırakmıyorlar:D
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
bende yağışsız olursa yada az yağışlı gidecem motorla fuara:D gitmişken bi mont bide alarmlı disk kilidi alam diyom, sonra carefoura gidip moto brandası bakacam en son kalın bi zincirde buldummu dükkandan motor artık hergün kapıda bırakmaya hazır hale gelecek:D
hee bu arada jantlara şerit için kararsız kaldım kırmızı mııııı sarı mıı:S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kırmısıı tabıkı cok tatlı duruo yada fosforlu sarılar onlar ısık gelmedende parlıo :queen: sınıf arkadaslarım saolsun bendede bılet yoktu ıcerde manken bulduk bıtane ondan ayarlıcaz ıns bende pazar gelıcem artık ındırım yaparlar pazar dızlık bellık mont kask eldıven bunları almaya dusunuorum hadı hayırlısı
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
bende işler değişti sayılır,
ben yarın gıdıyorum,
fakat içeriden 10 tane daha bılet alabılırım,
pazarada grup olarak arkadaşlar ile giderım belkıde,,,

bılet sıkıntım yok,
1. kapıdan dagıtılacak zaten,
dıer üyesı oldugum siteler kapı gırısınde dagıtacaklar bılek,
MD,MCLUB, GİBİ ,,,
aklınızda olsun üyelıgı olanlar en kotu ıhtımal kapıdan ulaşabılırler,
aksı takdırde 20 lıraydı sanırım bılekler,,,
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
motor sevdasına işte kasksız masksız atladık salak gibi.daha kendime biraz once geldım,bademcikler balon gibi oldu,ates vardı,simdi duzeldim sayılır bakalım.işe bak hep motoru alacığım günü hayal etmişimdir acaba sevinçten sabaha kadar uyumam heralde diye,evet gerçekten uyumadım sabaha kadar ama sevinçten değil yüksek ateşten =) (motor racer s mavi) ehliyet emnıyetten alınmayı beklıyor,plaka ruhsat cıkacak,bide kask aldımmı tamamdır.sonra kıyafet olayına gireriz para bulunca
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
Hayırlı olsun Racer S Mavi. Evet, havalar ısınıyor yavaş yavaş artık. Serkan, bir organizasyon patlat hele. Bizler şöyle bir araya toplanalım hele. :))))
Selamlar
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
evettttttttt bugun fuara gittim(ama motorun varken metroyla gidilen fuara ben fuar demem :S) dolandım birazda alışveriş yaptım, aklımda yoktu ama bide mont aldım:)

22032009505.jpg

22032009508.jpg

22032009506n.jpg

bu monta 100lira diyorlardı 70e aldım yanında sarı şerit ve file aldım.
22032009501.jpg

22032009503.jpg


birde güvenlik önlemimin ilk aşaması çelik halat 35lira(10üzerinden 6 idare eder)
22032009499.jpg


hee bide dışarda yağmur yemesin diye (35lira idi 25e aldım bunuda)
22032009500.jpg


mont acayip hoşuma gitti yoksa hiç aklımda yoktu. dandik bi marka olabilir ama bence tatmin edici
 
Son düzenleme:

SHY

Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
16
:pr:
yanıı bırden olmaz zayten,
ufak ufak olur herşeyy,
sıkma canını,
geçince unutursun:D

SERKAN KARDEŞ BENİM RACER 3700 DE SİBOP AYARLARINI 1 AY ONCE YAPTIRDIM AMA ARKADAŞLAR MOTORDAN SİBOP SESİ GELİYOR DİYORLAR NORMALDE RACERLARDA SİBOP SESİ OLUYORDU HERALDE VURUYORMUŞ GİBİ SERVİS AYARMI YAPAMADI YOKSA TIK TIK TIK SES GELİYO Bİ YORUMUN VAARMI?:pr:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Dostum racer'lerde sibop sesi geliyor evet ama o sadece bayır yukarı çıkışlarda,
zorladığın zaman gelıyor o ses,
onun dışında zaten ses duymuyorsun,
kaldıki senın motor 4000 km dahı olmamış,
yani sibop ayarı istemeyecek drumda olan bi motor aslında,
sanıyorum ayarı yapan usta fazla sıkmış veya fazla boşluk brakmış olabılır,
bırde hangi sentil'e göre ayar yaptıgıda bılınmeli,
çünki,
her motorun ayarları bır değildir ve her ustayada güvenmeyın...
_____________________________________________________________________
kamil o alarmı almaya uğraşma fuarda vardı neden oradan almadın ki sen:S
hem bu arada eğer istersen 60 lıraya alarm vardı motorcunun birinde onu alırız sana uyarsa eğer,
taktırmasınıda yaptırırız,
veya benım müsait olduğum bi gün verırsın motoru ben taktırırım işim oluyor dersen,

ama o para o dısk kilidine çok bence:S
sen yine disc kilidide alırsın 15.20 lıra cıvarıdır,
gecen sene ben 10 lıraya almıştım cunkı,
60 alarm 20 dısc kılıt 80 lıra yapar 50 lırayada başka bir işini görürsün sen,,,
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
kamil o alarmı almaya uğraşma fuarda vardı neden oradan almadın ki sen:S
hem bu arada eğer istersen 60 lıraya alarm vardı motorcunun birinde onu alırız sana uyarsa eğer,
taktırmasınıda yaptırırız,
veya benım müsait olduğum bi gün verırsın motoru ben taktırırım işim oluyor dersen,

ama o para o dısk kilidine çok bence:S
sen yine disc kilidide alırsın 15.20 lıra cıvarıdır,
gecen sene ben 10 lıraya almıştım cunkı,
60 alarm 20 dısc kılıt 80 lıra yapar 50 lırayada başka bir işini görürsün sen,,,

abi fuarda baktım çok ama alarmlı disk kilidi göremedim bulamadım görsem almammı:S

alarm nasıl bişi? duyduğuma göre içe takılan alarmlar garantiyi bozuyormuş varmı böyle birşey?
bide bizim sokağı bilion motoru çalmak çok zor olur, ben arabaların arasından zor kapının altına getirip kilitle demirlere bağlıyorum. ama hani garanti olsun öten birşeyde takayım diyorum, şu dediğin alarm işini bi düşüneyim sende biraz daha açarmısın nasıl birşey?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst