benim bu motoru alıp eve getirmem bayağı maceralı geçti.ben ankara keçiörende oturuyorum,motoru behçelievlerde 444 motor dan aldım çok iyi insanlar.motoru 3 gun once teslım alacaktım iş çıkısı,ama bi telefon geldi,444 motorda çalısan elemanlar hasta olduğu için otv sini yatıramamıslar o yuzden benım oraya gidip otv sini yatırıp motoru teslim almam gerekıyodu,ne yazıkkı işten izin alamadım ve bir suru arkadasımı arayıp oraya gidip yatırmalarını rica ettım ama herkesin işi vardı,moral oldu sıfır.cunku bu mnotoru 1 aydır beklıyordum ve 1 gun daha bekleyecek sabrım kalmamıstı.son çare dayımı aradım gıttı otv sini yatırdı,motor teslım alınmaya hazır hale geldi.işten 6 da cıktım ve metroya atlayıp kızılaya arkadasla gittik,2. kez metroya binip bahçeliye gitmemiz lazımdı ama seçim mıtıngleri olduğıu için metro 1 saattir gelmıyomus ,sansıma tukuruyum dedikten sonra arkadasla yuruyerek bahcelıye kadar gittik zar zor.dukkan 8 de kapandığı için acelemız vardı ve ben bu motoru bugun almak için elımden gelenı yapmaya hazırdım.dukkana 7.30 da vardık sukurler olsun.içeri gırdım ve benım masmavi racerim beni karşıladı,içimde bu makine benımmi diye acayip duygu olustu.sonra motorun evraklarını alıp motoru dısarı cıkarttık,eleman çalıstırmaya çalıstı ama olmuyor .muslukla oynadı gene yok .benzin kalmamıs=) gittim arabayla benzin aldım ama gelene kadar heyecandan bayaa bı kaza atlattım,trafiği altust ettim.sonra benzin naklını yapıp denedik tek marsta aldı ama sureklı stop ediyodu.canım sıkıldı.bıraz daha denedikten sonra motor kendine geldi ve rölanti duzeldi.motordan dumanlar gelmeye basladı ,dedim motormu yanıyo arkadaslar noluyo burda,dedi eleman ilk calıstırmada sıfır motorlarda olur bu cunku plastik malzemeler ilk defa ısıya maruz kalıyo,bende rahatladım.arkadas bındı motora bende arkasına bındım yola cıkmaya hazırdık ama plaka ruhsat yok bende kask yok arkadasta ehliyetde yok,nerden gıtsek diye dusunmeye basladık cunku yakalanırsak cezası cok kotu bildiğniz gibi.kafamıza gora bı yol sectıkten sonra ilerlerken vites değiştirirken motor stop etti.indik çalısmıyo.sağını solunu kurcalıyoz calısmıyo kafayıo yedik moral gene sıfır oldu.biraz daha inclediğimizde motoru kırmızı düğmenın yani elektrik duğmesinin kapalı olduğunu anladık,arkadas farları kapatıyom diye elektrik kontağını kapatmıs.açtıktan sonra denedik cıv cıv cıv hornnn hornnn diye hayat dönüş yaptı motor,yola cıktık ve gozlerimiz hep ilerde acaba polis varmı diye,kendimi 60 sanıye filmindeki son araba olan shelby gt 500 marka arabayı çalıp yerine teslim etme hissi uyandı bende.bizimkiside polise yakalanmadan raceri dukkandan alıp dayımın garaja goturmekti.5-6 bin deviri geçmeden yavasca alıp sağ salim eve goturduk.motor almama karsı olan benı caydırmak için elinden geleni yapan babam ,motoru gorunce benden daha fazla ilgilenmeye başladığını gormenız lazımdı.çok hosuna gitmıstı.herkese anlatıyo simdi oğlum motor aldı diye=) ve motoru bır ust mahalladekı dayımın oturduğu bınanın kapalı garajına park ettik.işin kotu tarafı kaskım olmadığı için motorun arkasında gelirken yediğim soğuk ruzgar beni mahvetti,2 gundur ateşler içinde yanıyorum,kemiklerim ağrıyo.ah racer ah