kardeşim hiç bilgim yok ne desem yalan olur.
ben onda zaten kısa tüp kuyruk altı egzos var sanıyordum

hatta istemiştim dahı,
kullanmıyorsan ver kulanan bulunacaktır diye:d
ama bunu yollasada dururdu sanırım,
bana yaramazdı çünki
ciddiyim egzosun fiyatı konusunda bilgim yok...
bakın arkadaşlarım bu görüntüler sadece bu topıc'te var,
buna emın olun,
işim bitmeden hıc bır sıteye veya topıc'e atmıyorum

_____________----------_________------------___________---------___________
malzemelerın boyanma aşaması,
arka salıncak ,(arka çatal)
arka basamaklıklar,amortısor ekleri,kafa demiri,akü yuvası,
v bilimum siyah olması gereken malzemeler,,,
ufak ufak motor toplama aşamasına geçtim artık,
kısmetse salıya motor gezmeye hazır olacakhehehe

mümkün oldugu kadar,
ipte baglı bulundugu zamanda toplanabıleceklerı topladım,
baktım ip çatırdıyor

kopacak,
indirdim ve motoru monte ettim,
motor boyası neredeyse hazır durumda,
son katları kaldı,
astar ve klavuz boyası atıldı,
SON İŞLEM BENIM RENKLERIM KALDI,
EĞER BOYADA SORUN OLMAZ İSE,
SALIYA RESİMLER TÜN SİTELERE DAĞITILACAK:d:d
BU ARADA YAKLAŞIK 5 SİTE RESİMLERİMİ BEKLIYOR:queen: