Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
22
serkan abı bu osman kardessımızın kullamıs olduğu ekzozun fıyatı ne kadardır.yakısmıs motora bızım burada yok ta ondan sordum.Bilgisi olan arkadaslar yardımcı olursa sevınırım.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kardeşim hiç bilgim yok ne desem yalan olur.
ben onda zaten kısa tüp kuyruk altı egzos var sanıyordum:D
hatta istemiştim dahı,
kullanmıyorsan ver kulanan bulunacaktır diye:d

ama bunu yollasada dururdu sanırım,
bana yaramazdı çünki:D

ciddiyim egzosun fiyatı konusunda bilgim yok...

bakın arkadaşlarım bu görüntüler sadece bu topıc'te var,
buna emın olun,
işim bitmeden hıc bır sıteye veya topıc'e atmıyorum:D:D

_____________----------_________------------___________---------___________

malzemelerın boyanma aşaması,
arka salıncak ,(arka çatal)
arka basamaklıklar,amortısor ekleri,kafa demiri,akü yuvası,
v bilimum siyah olması gereken malzemeler,,,



ufak ufak motor toplama aşamasına geçtim artık,
kısmetse salıya motor gezmeye hazır olacakhehehe


mümkün oldugu kadar,
ipte baglı bulundugu zamanda toplanabıleceklerı topladım,
baktım ip çatırdıyor:D
kopacak,
indirdim ve motoru monte ettim,
















motor boyası neredeyse hazır durumda,
son katları kaldı,
astar ve klavuz boyası atıldı,
SON İŞLEM BENIM RENKLERIM KALDI,
EĞER BOYADA SORUN OLMAZ İSE,
SALIYA RESİMLER TÜN SİTELERE DAĞITILACAK:d:d

BU ARADA YAKLAŞIK 5 SİTE RESİMLERİMİ BEKLIYOR:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
bu adama hell olsun diyorum başka bi söze gerek yok fotolar sabırsızlıkla bekleniyor abicim eagle _19 kardeşim egsoz kaç para bende bilmiyorum yanlız markası muzyy arkadaşın z750 de takılıydı motoru sattı egsozu bana verdi düşmüşler çizik galan ama ben taktım gene tatmın ediyor
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Serkan kardeşim
Motorunuzu fuara çıkaracaktınız yanlış anlamadıysam. Yetiştirebildiniz mi? Yoksa hala yapım aşamasında mı? Merak ettim de:wiinkk:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ARKADAŞLAR 11. AYDAN BERİ ÜZERİNDE ÇALIŞTIĞIM MOTOSİKLETİMİ,
bitirip karşınıza geçmiş durumdayım,
tek sorunum koltukları henüz baştan yaptıramadım,
ama yınede fotolarını sizlerle paylaşayım dedim,
ilk alındığı zamanki hali bu idi.


komple astar boya atıldı ve bu rengi aldı,




sonrasında önceki rengi olan NİNYA yeşili tonuna büründü,


üzerinde stıcer çeşitleri denendikten sonra yine bir sezon sonuna denk geldi ve şimdiki halını aldı,

ORJINAL DIŞI YAPILANLAR VE DEĞİŞENLER,
aRKA fREN KAMPANAdan DISC'E ÇEVRİLDİ,
RENK Her sezon değişime uğradı,
2 amortisör takıldı ve kuyruk kaldırıldı,
2 egzos teke düşürülüp KUYRUK ALTINA alındı,
arka kuyruyk R1 kuyruğu İLE DEĞİŞTİRİLDİ,
gidonlar zx-6r tarzına dönüştürüldü,
FAR İÇİN Bİ DEĞİŞİKLİK YAPILAMADI,
ama bu gün bir HONDA CIVIC GÖRDÜM,
ve sis lambaları benım motora 2 adet çok yakışacağına karar verdim,
sanırım bundan sonrakı hedefim o olabılır,,,



















 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
adam yapmış işte hell olsun ya ne diyecen başka eline koluna sağlık allah güle güle binmeyi nasip etsin
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Çok güzel olmuş gerçekten.:cat:
Yalnız iki sorum olacak
1. Gidonları daha aşağıya indirmek mümkün olmadı mı?
2. Arka süspansüyonun sertliği nasıl? (Biliyosunuz orjinali aşırı yumuşak, bu da arka tekerlekteki geri bildirimi yok ediyor.)
Saygılarımla:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
eyw dostlarım,
amortısorlerın helezonlugu yeterınce uygun,
hatta cok ıyı desem yalan olmaz sanırım,
malum 80 kılo sınırındayım ve benı tatmın edıyor:D

gidonları daha aşagı alamadım,
çunkı,
gerek grenajların kenarları olsun,
gerek depo (tank) imkan vermemesi nedenıyle yeterınce aşağı alındı zaten,
ama çok uygun bi uygulama olduguna kullanarak onay vermıs bulunuyorum:d
gayet hoş oldu,
tek sorun durdugum yerde dönüş gerektıgınde oluyor,
halı ıle direksıyon dönüşü azaltmak zorunda kaldım,
yoksa grenajlar ve depo yuzunden uygulamaman gerekıyordu,
başka sorn ıle karsılasmadım...

Yorumlarınız İçin TeşekkurleRR...
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
hadi millet size iyi eylenceler ben yarın gidiyorum askere caner abimn yanına doğru üzmeyin kendinizi gelinnce kaldımız yerden devam ederz:D:d
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
vallahi helal olsun serkanADH13 arkadaşım süper ötesi bir motosiklet olmuş keyifli sürüşler
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
En büyük asker bizim asker, bizim asker 1300cc maaşallah, gidip geldiğini fark etmeden burda olur yine

şaka maka hayırlısıyla git gel Osman, sonra Karamürsel'e gelecem yanına müsait oldugunda
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
osmanın allah kolaylık versın,
sıkma canını,

ne demişler,
Tecavüz Kaçınılmazsa Zevk Almaya Çalışacaksın:queen:

Hayırlı TeskereleRR...
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Herkese iyi akşamlar
Geçenlerde motorla giderken katur kutur sesler geldi ve yolda kaldım. Birde baktım ki arka dişli yerinden çıkmak üzere. Neyse fazla uzatmayayım, servise götürdüm. servis teker bilyasının dağıldığını söyledi. Daha doğrusu dişli bilyası dedi. O anda ellerinde yoktu ve bende sanayiden aldım, 5 ytl. Tekerin içini açtığımızda lastik takozlarının hiç aşınmadığını gördük. ( motor 8100 km de) Buna tamirci de şaşırdı. Normalde 5000 de değişiyormuş.
Bu arada bilyanın numarası 6004. Sizlerin de başına böyle bir olay gelirse bu bilyayı hazır edin.
Bilyanın dağılma nedeni ise bozuk olan yollar. (8100 km yi aşırı bozuk köy yollarında yaptım)
Sağlıcakla kalın:)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
slm racer kullanıcıları.
2006 model 4000km 1700 liraya racer buldum.


http://www.sahibinden.com/kanuni_ra...masrafsiz-89WQQaXQQ12549798WQQpXQQdisplayitem

sizlere sorum; LÜTFEN CEVAPLAYIN
rahatmıdır motor,
amorsitörler bozuk yollarda hissettirmi yoksa emermi,
titreme fazlamı,
uzun yol nasıl, çokmu bağırır. BALANSÖR VARMI?


bendede 150cc balansörlü çin var. azda olsa titrer özellikle direksiyon ve depo kısmı ve sesi fazladır bağırır yani. (RESİMDEKİ ŞAHIS)
tavsiyemi edersiniz artık yoksa almamı dersiniz.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşım o resimdeki motor 4000 km yazmış??
2006 model ve 4000 km hiç kullanılmamış bır motor anlamına gelıyor,
kaldıkı,
ben gecen yıla kadar cuma akşamı cıkıp 1700 km yol yapıp pazar geceyarısı eve gırdıgım gunlerı bılırım,

yani çok normal,

tıtreşım gayet az orandadır,
alırken test sürüşü yapacaksın sanırım,
yapmalısında zaten,
o sırada kendınde test etme ihtimalın olacaktır....

balansör bu motorlarda mevcuttur,

uzun yolda bağırıp bağırmaması sana bağlı,
egzos ıle oynarsan bagırır,
oynamassan fazla bağırmaz...

Sana şimdiden hayırlı olsun alacak oldugun motor.

her ne olursa...
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Arkadaşlar bir şey söylicem inanmayacaksınız ama neyse, burdaki bir 2006 model racer sahibi bir arkadaşım 2006 model 15.000 km deki(lastikler bitik, yan grenajların her yeri kırık, depo ezik ve daha aklıma gelmeyen bir çok sorunu olan raceri) kanuni racer 200 ü 3000 tl ye sattı nasıl iyi dimi??Şimdi yeni motor arıyoruz..
Motoru alan arkadaş gelip parayı geri isterse diye bir teredütümüz var ama iş işten geçti noterden satış yapıldı 3000 e sattık 2000 de benim arkadaşta var, er 6 f istiyo ama zor gibi sanırım hyo gt 250 r alıcaz..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abilerim sizlere bi sorum olucak bizim burda kanuni bayisinde racer 200 war bi tane adamın biri almış senet karşılığı senetleri 2-3 ay ödemeyince motoru getirip bırakmış motor 1000 km'de bayiye fiyat sormaya gittim ve bana onu gösterdi motor görünüm olarak iyi yani 0 gibi 2500 tl fiyat çekti kredi kartına taksit yaparız dedi..üstüne alman için 2-3 ay gibi bi süre veririm dedi sana sizce uygun bi teklifmi:silent:

Baya iyi gözüküo ama dedıgın bayii silivri bayisi ise sana 2gercek solıcem dedıgım gıbı sılıvrı ise bayi o motor 1600kmde ve o motoru ben satın aldım :) yane bana sormadan kımseye satamazlar o motoru ama eger sılıvrıde deılsede kacırma derım sana benım elıme dustu aldım ben kırmızı-beyaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst