hayırlı olsun dostum şimdiden alacagın motorun,
ama burada vıteslı verıpte scooter alacak biri olacagını sanmam,
inş bulursun ama...
____________--------------------___________________-----------------------_________________
osmanın fena yakışmış behh,

Süpper Ötesi Olmuşş,
Bak Benden Çok Sana Yakışmış Gibi


:queen::wiinkk::wiinkk:

benden çok sana yakışmış behh:cherry::queen::cherry::wiinkk::wiinkk:
arkadaşlar ufak ufak motorun parçaları gelmeye başladı,
şasiyi komple dağıttım,
komple boya atılacak onada,
ve birde sizde duyuyormusunuz bılmıyorum,
motorla uzun yola gıderken deponun alt kısmından subap ve motor sesi gelıyor,
depo motorun üzerınde oldugu için,
işte onun için bi parşa ekledım motorun üst kısmına,
deponun alt kısmına denk gelıyor ve sesi yukarı çıkmasını engellıyor...

burada motor askıya alınmış ve temızlenme aşaması,
yanı boyanın sıyırılma aşaması,
nasılda kurban edılmış kuzu gibi sallanıyor

buradada motorumuz var,
dınlenıyor,
sıranın ona gelmesını beklıyor,
malum debrıyaj balataları yayları ve debrıyaj tası değişecek,

ve işte buradada kromdan gelen parçalar var,,,
şasi boyandıktan sonra tekrar sızler ıle paylaşırım

:rendeer: