Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
alla alla:silent:

bı yanlıslık olmuş olmasın dostumm????:?
dişli oynuyor dıyorsun ve servıste normal karşılıyor yanii:S

şaşırdım yahuu,

dediğim gibi ileri geri belkı oynama olabılır o kadarı normalde,

neyse bunu dıyen usta olduguna gore sorun ortadan kalkmış olmus yanii,

Kafanda soru işaretlerı kalkmıştır sanırım,

sen yınede bır anahtar takımı al ve bır hafta sonu sök ve aynı sıralama ile tekrar topla,

o kadar zor bişiy değil çünki,

motorunu tanı,
olurda yolda felan bişiy olur bılırsın sorunun nerede oldugunu en azından...
 
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
4
s.a millet kaç gündür yokum nasılsınız benim gösterge işinide hallediyorum en yakın zamanda abi eywallah[MEDIA] ..[/MEDIA]
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
alla alla:silent:

bı yanlıslık olmuş olmasın dostumm????:?
dişli oynuyor dıyorsun ve servıste normal karşılıyor yanii:S

şaşırdım yahuu,

dediğim gibi ileri geri belkı oynama olabılır o kadarı normalde,

neyse bunu dıyen usta olduguna gore sorun ortadan kalkmış olmus yanii,

Kafanda soru işaretlerı kalkmıştır sanırım,

sen yınede bır anahtar takımı al ve bır hafta sonu sök ve aynı sıralama ile tekrar topla,

o kadar zor bişiy değil çünki,

motorunu tanı,
olurda yolda felan bişiy olur bılırsın sorunun nerede oldugunu en azından...

Evet. Ben de şaşırdım ama öyleymiş.:) Orada bulunan bikaç motor daha gösterdi, aynı şekil onların da oynuyordu. Oynaması normal dedi yani. Ben de sonradan düşündüm, hani motor viraja falan girerken illaki şase az da olsa esniyordur. Bu esneme esnasında zincirin rahat olması, atmaması v.s. nedenlerden dolayı böyle yapmışlardır, dedim. Böyle bir mantık yürüttüm yani.
Sağlıcakla:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Herkeze Selamlar Bende Yeni Üye Oldum Ve Sadece Bu Kanunı Racer Askına Ben Bu Moturu Cok İstıyordum Ama Ucan Kuş Bile Cok Kötü Bi Motor Dedi... Bana cbr al dıyolarlar cbr125 dedıgımız motor benım altımda sınek gıbı kalıo :) neyse sız baya bı motorların ıcını dısını bılıosun 200s ler hakkında bır kac sey sorucaktım

MOTORU 3-4GÜNE KADAR ALICAM KANUNİ RACER 200S OLUCAK MAVİ !

1)Granajların Parcalanması ?
2)Yag Yakma Problemi ?
3)Vibrasion ?
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
arkadaşım hoşgeldin burda 170 sayfa kanuni racerin yorumlrı var grenajların parçalanması derken ne demek istedin bilmiyorum ama hiç bi motorun grenajı çelik deildir bakarsana bağ olur anlıcağın tabi kalitesi bi japon motor kadar yok ama öyle geçmiş sayfalardada yağ yakma problemi ve vibrosyon olayı tartışıldı s lerde vibroston yok gibi geçmiş sayfalara göz at istersen bi çünkü bu konuları çok sık tartıştık bu topikte
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
coguunu okudum sayfların granajı goremedım sadece vıbrasıondan bahsedılmıstı fakat 170sayfada 2007den kalmalarda war bılıosun modeller cok deıstı o yuzden merak ettım bende granajların parcalanamasıda yanı sakayala karısık denılen yolda gıderken bıle dokulurler dedıler celık olmadıgını bılıorum ama mesela ufak bı yere degsen ortadan 2ye ayrılılr dedıler... zaten S alıcam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
al dıosun yanı :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşım öncelikle,
meqana hoş geldin,
motor sorunları arasında vıbrasyon her motorda mevcut zaten,

misal:::GSR600 bu motor bı vıbrasyon makınesı,
600 cc motorların içindeki en vıbrasyonlu motor budur çünki,

kısacası,

vıbrasyon her motorda vardır gerek az ,gerek çok olmak şartı ile,

yağ yakma sorunu ben 20 bın km kadar yağ yaktıgı için eklemede bulunmadım,
şu bır gercekkı,
zaten 1000 veya 1500 km zamanında yağ değişiminde bulunuyorum,
yanı eksıltme zamanıda o kadar işte...

o kadar zaman sonra eksıldıgı bellı oluyor.

grenajlara gelelım,

grenajların tasarısı bır cbr ile racer arasında pek fark yoktur aslında,

hepside bir nevii pleksiden yapılıyor...

hiçbiri fiber veya epoxy değil,,,

pek çoğunu yatırdıgın zaman veya sürtünmede çatlayanı oluyor,
ama şu bır gercekkı,
cam gibide az bi sürtünmede kırılmıyor,

piyasada çizik motor çok var,

nedenini sor,
ya düşmültür yada yatırmıştır motoru,

o kadar basit kırılmaz yanii...

Şimdiden Hayırlı Olsun,,,

Eğer Karar VERDIN İSE ALMAYA,

paran peşin ise,
az kullanılmış bi 2. el al derim,

yok kredı veya senet ile alacaksan diyecegım yok,,,

piyasada 300 km satılan motorlar var,
sıfırı 4 bın ise,2. el 3000 rahatlıkla bulursun,
pırıl pırıl ,,,

Tekrar Hoş Geldin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşbulduk serkan abi saten bol bol konustuk artık top babamda ne zaman nerde babam karar verıcek beklıoruz alınca fotoları paylasırım satii
 
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
22
valla ben serkan abıye katılıyorum aslında doğru soyluyor yanı grenaj olarak dusunulurse olay japonların kıde aynı olmalarını dusunuyorum su bır gercek kı japonl yatarsın baya bır masraf tutar yalnız racer la yattığın zaman masrafı o kadar cok olmaz o yuzden serkan abı haklı bır de racer lar her yerde kotulenıyor s ı olsun duzu olsun ama ınsanlar baktıkları zaman boyle bır motor hayal edıyorlar bence racer bır devrım yaratmıstır satısıda turkıye sartlarında baya bır fazladır genclerın tercıh ettığı modeldır cun kı o kadar karızmakı yanında cbr 125 dursun onu bısıklet gozuylke bakıyorlar yedek parca sıkıntısıda yok bencediğer arkadslarımızında olduğunu sanmıyorum servıse gelınce benım servısım bana dedıkı ıkı sene boyunca vıdası gevsese ben sıkıstıracaım dedı yanı servısten yanada sanslıyım umarım sızde sanslısınızdır arkadslar hayırlı surusler
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kardeşim hayırlı uğurlu olsun,

halkımızda şu var,
''ucuz olsun,kaliteli olsun,tıtremesın,kötü olmasın''

kardeşim o saydıkların bir arada olmaz zaten,
ucuz ise tutulmuyordur fazla,
fazla tutulmayan şey kalitesi düşüktür,
kalitesi düşük mal ucuz olur,
ucuz ise tıtrerde,sallanırda,
TİTREYEN (vibrasyonlu) MALLARIN HEPSİNDE GEVŞEYEN YERLER OLUR...

UZUN LAFIN KISASI,,,
halkımız elini kirletmeden rahata ulaşmaya çalışıyor,

al eline tornavidayı,sık gevşeyen yeri ne olacak?????????

yaw sıkıldım şu çinli ve yaramaz kelimelerinden artık,
benim motorumda çinli,
evet yaramaz,
eğer yaramaz bi motor 30 bin km sınırına kadar sorun vermıyorsa,

''BEN BÖYLE YARAMAZ MOTORLARN HASTASIYIM,,
VARSIN BENİM YARAMAZ MOTORUM ÇİNLİ OLSUN....''
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya sacma hepsi bunların sadece karalama kotuleme çin motor yaptımı ucuz yapar parcalanır gozuyle bakıyolar en yakın ornek serkan abı ıste 30.000 demek baya ıyı bı sınır yanı eagle19un dedıgı gıbıde parca fıyatlarına falan goz gezdırdım bıraz komple parcalasam bıle okadar cok koymaz ınsana !
yazın cbr125le kaza yapan arkadasımın bana soledıgı fıyat komple granaj 1.450 ytl ıdı !!
 

SHY

Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
16
S.a Arkadaşlar Benim Gibi Aramıza Yeni Katılan Stoneofdeath Arkadaşımıza Hoş Geldin Diyorum Dışarıdan Gelen Sözlerden Etkilenme Kanuni Racer 200 çok Güzel Bi Motor Düzgün Kullandığın Süre Içerisinde Problem çıkaracağını Sanmıyorum Benim Ki 2008 Trafik çıkışlı 2007 Model Racer 200 Düz Bilmiyorum Ama Servisteki Arkadaşların Dediğine Göre S Lerden Daha çok Tutulan 2007 Ler Olmuş Diyorlar Vibrasyon Ewet Var Ama Altımızdaki Honda Veya Başka Makina Değil Elimizdekinin Kıymetini Bilmeliyiz Ben Motorsikletime Aşığım Onu çok Seviyorum Heleki 4 Ten 3 Attım Mı Bi Komprese Biniyo Eksozdan Bi Ses çıkıyo Motorun üzerinde Kendimden Geciyorum Kısacası Al Kardeş Bu Motoru Kazasız Belasız Sürüşler Hepinize....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol kardeşim sanada zaten alıcam ya baska bısey yanı benım o tıp klasmanlarda secenegım yok
ybr = sevmiyorum dogustan gelen bı ozelllık :)
cbr125= benım altımda sınek gıbı kalıo
cbf150=kurye motoru dıe we devir yok !! :D
sonuc olarak gerıye kanunı kalıo kım ne derse desın vıbrasıonmu halledılır egsostlarmı kırılıo gıder performance takarım yanı artık fıkrımden caydıramaz kımse benı BABAM hariç :D
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kısmet kardeşim,
allah herkese gönlundekı motoru almayı nasıp etsın,
tabii hayırlısı olacak ise,

Siz Sadece Motorunuzu Sevın Ve Bakın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hersey orda bıtıo zaten abi sen ona bakarsan ona hıc bısey olmaz

Bu arada forumun tadı kacmıs ya kımse ugramıyo artık galıba
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
evet arada böyle oluyor
topıc'in hasat zamanı sanırım,
dökülen dökülene:D
kımse motorunu cıkartmıyor,

bu nedenlede motor sitesi yalan oluyor:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst