- Katılım
- 16 Mar 2006
- Mesajlar
- 376
ya arkadaşlar kanuni racer hakkında kim ne derse 200 cc motosikletler arasında en iyisi
yazın 110-120 km/h ile hiç durmadan 200 km yol yaptık hemde 2 kişi banamısın demedi bir gün içinde toplam 500 km yol yaptık banamısın demedi.
kısacası motosikleti hor kullanma bakımlarını yaptır ufak tefek şeylerini kendin yap becerebiliyosan ondan sonra doldur depoyu istedigin yere bas git banamısın demiyor.
yazın 110-120 km/h ile hiç durmadan 200 km yol yaptık hemde 2 kişi banamısın demedi bir gün içinde toplam 500 km yol yaptık banamısın demedi.
kısacası motosikleti hor kullanma bakımlarını yaptır ufak tefek şeylerini kendin yap becerebiliyosan ondan sonra doldur depoyu istedigin yere bas git banamısın demiyor.



















[/URL
