Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
ya arkadaşlar kanuni racer hakkında kim ne derse 200 cc motosikletler arasında en iyisi
yazın 110-120 km/h ile hiç durmadan 200 km yol yaptık hemde 2 kişi banamısın demedi bir gün içinde toplam 500 km yol yaptık banamısın demedi.
kısacası motosikleti hor kullanma bakımlarını yaptır ufak tefek şeylerini kendin yap becerebiliyosan ondan sonra doldur depoyu istedigin yere bas git banamısın demiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabikii canım saglam motor ona lafım yok sadece tutturmuslar ıste cın malı koturud die başka hiç bişe yok bu arada bu fıyatlar noldu bol ya 4.000 nerdeyse krız war ama fıyatlar taban bunlar düşermi cıkarmı acaba :S
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Peki arkadaşlar bu motorun titreşimi uzun yolda rahatsız ediyormu yakıt sarfiyatı nasıl?

Kardeşim kendi motorum için konuşuyorum, zaten racer le freedom un motorları birebir aynı sadece freedom da grenaj yok. Titreşim yok, hatta bugüne kadar titreşim sebebiyle hiç vida sıkmadım.
Yakıtı sorarsan 20 tl lik benzin alıyorum, 200 km de yedek depoya düşüyor. Ama ben sürekli son süratte kullanıyorum diyebilirim ve de çok yüksek devirde kullanıyorum.:) Selamlar.
 
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
22
Peki arkadaşlar bu motorun titreşimi uzun yolda rahatsız ediyormu yakıt sarfiyatı nasıl?
titreşim o kadar olmuyor yanı yolda akıyor hıssetmıyorsun o nu sorarsan her motor titreme yapar sonuçta iki teker.

yakıtta da ıyı bence normal bırde motoru kullanmana bağlı süratli gidersen çok devirligidersen az yakar
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yanı devırınde gıdersen full depo 500kme yakın ama redlıne derecesınde devır attırıp aragaz cekersen o 500km 300e düşer :) kulalnısına baglı yanı
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
hoytt epeydir yoktum deli hastayım kıvranıyorum walla öksürük desen cabası, neyse arkadaşalra hayırlı olur inşallah yeni alacakları racer xD bende bidahaki aya bi motor alacağım ama durum hala meçhul, zaten daha ehliyetide alamadık
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar bana yazacak bişiy kalmamış:p

bu arada merak edenler için yaptıgım ufak değişimlerden bır kaçını resimleyebıldım,
ve sizlerle paylaşayım dedim,
buyrum resimler,,,

bu resimdeki ön çamurluk,
arkasını uzattım biraz,
arka kısım ufak olunca çamuru suyu motora atıyordu ve buda kirletiyordu...




buda alt sakal kısmı,
egzosun yan kısmında açıklık kalıyordu,
bu şekılde doldurmuş oldum onuda,
fakat tek taraflı oldu bu,
çünki,
dier tarafta vites ve yan ayaklık var,,,



kuyruğu monte edınce benım koltugu oturtman gerekti,
bu nedenlede kuyrugun koltuk arkası boşluk kaldı,
bende orayı doldurdum,
ve camunladıktan sonrada zımparaladım,
boyaya hazır artık...



bunlarda yan grenajlar,
motora denk gelen kısımda fazla boşluk vardı,
bunada bunu uydurabıldım,
yani kısaca fıber ile orayıda doldurdum,
ve macunladım,zımrapaya hazır yarında orayı zımparalayacagım,,,,
oradaki boş kısımda,
benzın musluğu için...



arkadaşlar kısaca şimdilik uğraştıklarım bunlar,
yıne yapacaklarım oluştukça sizlerle paylaşırım,
motor çıkınca komple atarım...

kısmetse fuara yetiştiricem ve motoshowda yer alacak:D
 
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
22
serkan abı guzel yapar bnde merak edıyorum aslında motorun son halını değisik bı anlayıs serkan abıdekı motora sekıl vermek işte buu.......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanunı racer racerlıktan cıkardı serkan abı ya kuyrukta gelıo sonunda ıste bu artık motoshowada cıksın artık dahada ünlü olsun kanunı ya serkan abı sayesınde satısları patlatcaklar bu arada :D

Ve gecen kımse gormedı herhalde bu satıs fıyatlarıyla ılgılı bılgınız warmı suan 4.000 bu sızce fuardan sonra düşermi yoksa artarmı ?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
teşekkürler dostlarım,
elımden gelenı yapmaya çalışıyorum,
seviyorum farklı olmayı,
farklı olucam diyede durda olsun farklı olsun değil,
yakışacak olanları yapmaya çalışıyorum elimden geldıkçe.....
______________________________________________________________________
fiyat düşüşü olacağımı sanmıyorum...
belki fuarda satış biraz ucuz olabılır oda fuar boyunca ve fuarda geçerli olabıluır...

bende bot,eldiven ve bulabılırsem rengime göre belki mont'ta alabılırım,,,

bu arada motorun komple rengi,
sizinde piyasada 46 stıcer'i yapıştırılmış olarak gördüğünüz,
yeşil (sarıya benzeyen yeşil) olacak...
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
Peki arkadaşlar bu motorun titreşimi uzun yolda rahatsız ediyormu yakıt sarfiyatı nasıl?

Benim motorumda titreşim olmuyor. Bozuk yol hariç . :))))
Yakıt sarfiyatı orta seviye . Sen ne kadar bir rakkam geçiriyorsun kafanda ona bağlı dostum. Kimisi 1 lt' ye oha der , kimiside amma az der. Böyle durum.
Slm
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya benım scooter 20ytlye 100km gıdıodu gıtmıyodu hıc bı motor ondan fazla yakamaz :D

ÇİN MALLARIDA IYI BAKILIRSA ADAM GIBI MOTORLARDIR...

BU ARADA ARTIK MOTORUMU SATACAK VE KANUNI RACER ALACAGIM ICIN ESKI SCOOTERIMLA ILGILI BISEYLER PAYLASMAK ISTEDIM RACER BASLIGINDA SACMA OLABILIR AMA SIZLE PAYLASMA ISTEDIM

motoru ılk aldıgımın resmı yok ama ılk aldıgım zaman acaba kac gıtcek dıe denemeler yaparken bu hale geldi :)


ama azim ettik yine şasisini deiştirmeden toparladık çin malı o şekilde ayakta durabılıodu !


Çin malı duz yolda dokulur dedıler derelerden gectık daglara cıktık :)


Galiba ilk aptallıgı yaptık fıyatı kadar far taktık :)

Gezilerimizde oldu o kötüledikleri çin mallarıyla
saat 5 sularında örene girdik

sabaha karsı 6da gömeçede geçtik

Sabah 7de ayvalıkta tostumuzu yıyıp cayımızıda ıctık

Kucukkuyuda lımanda serdık havlumuzu yattık

Canakkalede yapalım dedık yaparmıyız yapamazmıyım bızım cın malları yolda tık demedı bana

[/URL
BU YOLCULUKLARIMDA BANADA ESLIK EDEN ARKADASLARADA TESEKKURLER SUAT , ERKUT , KENAN :)
Yanı bunları sızınle paylasmak ıstedım ıyı kullanıldıktan sonra motor motordur ben kaza yapmasaydım benım motorumun granajlarında çizigi gectım toz bulamazdı kımse 3. senesı olucak herkez 0 die bakar....
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
güzel gezmıssın kardeşim,
allah kaza bela vermesın,,,

arkadaşlar aklınızda olsun,
ben OTOBANLARDA TABELALAR VARYA,
FISTIK YEŞİLİ ŞERİT REFLEKTÖRLER OLUYOR ÜSTLERİNDE,
ONLARDAN ARIYORUM,
TÜRKÜYEDE YOKMUŞ DİYE DUYDUM VE BAKMADIĞIM YER KALMADI,
HATTA 1 MT FERLEKTÖRE 3.5 LİRA VERMİŞTİM,,,

bundan satan bir yer biliyorsanız bildirirseniz sevinirim...

bazı yerlerde YAYA GEÇİDİ tabelalarındada oluyor,
üzerınde baklava deseni oluyor,,,

ama fıstık yeşili olmak zorunda,

başka renklerden PERPA,VE KARAKÖYDE MEVCUT ÇÜNKİ,,,
işte bunun yeşil olanı olacak...

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende arastırırım serkan abı bıse olunca solerım sana
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ok kardeşim teşekkürler...

bu reflektörler jantlar için satılandan daha fazla etkili,
fakat ben ist bulamadım,
ve pek çok kişide turkıyede yok dedi...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arastırırz turkıyeyı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst