Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
Merhaba beyler,
İnşallah herkes iyidir. Uzun süredir yoktum. Bu arada 2009 senesinde bol neşe , sağlık ve paralı günler dilerim. 2009' da inşallah toplanmak nasip olur. Hep forumda yazmak bir süre sonra donuk geçiyor. Yüzleride bir tanımak gerekiyor. Hep birlikte toplanıp istanbul' da gezilir mesela.
Çok selamlar..............
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kısmetse yaza olabılır bı organızasyon mesela,,,

hem havalar ısınr hemde gezıntılerde soguk sıkıntı yasanmaz,

inş demekten başka bişiy gelmıyor insanın elınden...
 

SHY

Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
16

gercekten güzel motormuş ama benim ki 2007 racer 200 yani S değil arkadaşımın racer 200s vardı bi gün motorları denedik benimki 125 te tıkandı kaldı ama o yanımdan yol aldı farklı olan şey ön dişlilerle oynamış olmasıydı bu kadar fayda sağlayacağını tahmin etmemiştim rezil oldum ama şuda bi gercek kapışmadan önce 150 km yol yapmıştım etkisimi oldu acaba ? bide nedendir anlamadım motorumun rodajını bitirdikten sonra bastığımda ilk denememde 140 net gördüm (2 kişi) servise anlattığımda ağzı açık kaldı 2. denememde 130 gördüm yine 2 kişi son kapışmam da yukarıda anlattığım gibi oldu yırtındı ama 125'i gecemedi neden böyle oldu ?:silent::silent:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ya üraniyede arklar vardı onların yanı na gelmiştm o hayırsız dien vatandaşta ayak yapmasın yerim onu pazar günü belki gene gelirim

o hız olayına gelincede arkta bakımsız bi 2007 var bizde onla kaç sefer 140 net gördük ark 100 k bende 65 falan düşünün artık hemde düz olda ama motorun devir sati çalışmıyo yanı manual kasici devreye girmiyo

he kankiler bide biarktan muzziy egzozbuldum bakalım belki bi kuyruk altı girişiminde bulunabilirim kısa tüp:D
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
wayy hemde kısa tüpP)

yakışırr,
seste var onlarda,
bırazda oynandıgı zaman guzel ses verır,

ama olum sen ugrasma artık motorla ,
ee malum hazır askersın artık:D

hatta kapıdasın denebılır,
yolcu yolunda gerek:D:D
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
aynn serkan abi napalım öle düşürdük dursun evde olmadı sana yollarım elcikleri ve öbürünü verdim kargoya
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
arkadaşlar bir racer kullanıcısı olarak sizlere bir sorum var ??
2008 yılının sonlarına dogru kanuni enduro aldım bugun maliyeye mtv vergisini yatırmak için gittigimde motosikletin 2008 mtv sinin ikinci taksidi yatmamış olarak görünüyor..motosikleti sıfır almıştık bayiye gittim nedir bu diye??normalde plakanın cıktıgı tarihten itibaren mtv vergisi başlar dediler. tekrar maliyeye gittim neden böyle oluyor diye sormaya adam borcu gözüküyorsa yatıracan dedi.

yani kısacası 19/11/2008 tarihinde plaka aldıgım motosikletin 2008 temmuz vergisi borcu gözüküyor??
bu konu hakkında bir bilgisi olan varmı aceba??
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
sevgılı dostum,
bayıı sana sattıgı motorun vergısını ödemez,

gerçi senın dediğin şey,
mtv o konuda bılgım yok maleseff:S,,,
________________________________________________

osmanım elcıkler geldıler:D,
eyw saolasın,
,,,,

başka yaramayan varsa yolla,
ben dener sana tavsıyelerımı ıletırım:D:D

bende kullanacak imkan çokkkk :D:D:cherry::queen:
 

SHY

Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
16
ya üraniyede arklar vardı onların yanı na gelmiştm o hayırsız dien vatandaşta ayak yapmasın yerim onu pazar günü belki gene gelirim

o hız olayına gelincede arkta bakımsız bi 2007 var bizde onla kaç sefer 140 net gördük ark 100 k bende 65 falan düşünün artık hemde düz olda ama motorun devir sati çalışmıyo yanı manual kasici devreye girmiyo

he kankiler bide biarktan muzziy egzozbuldum bakalım belki bi kuyruk altı girişiminde bulunabilirim kısa tüp:D

devir saati çalışmadığı zaman manuel kesici çalışmıyormu ? o zaman devir saatlerini bozalım arkadaşlar daha hızlı gidecekse...
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
serkanADH13

arkadaşım zaten sıfır motosikletlerin vergisi yokki yani sıfır motorlara plaka cıktıktan sonra vergisi başlıyor
neyse galiba paşa paşa ödeyecez durum onu gösteriyo
 

SHY

Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
16
arkadaşlar bir racer kullanıcısı olarak sizlere bir sorum var ??
2008 yılının sonlarına dogru kanuni enduro aldım bugun maliyeye mtv vergisini yatırmak için gittigimde motosikletin 2008 mtv sinin ikinci taksidi yatmamış olarak görünüyor..motosikleti sıfır almıştık bayiye gittim nedir bu diye??normalde plakanın cıktıgı tarihten itibaren mtv vergisi başlar dediler. tekrar maliyeye gittim neden böyle oluyor diye sormaya adam borcu gözüküyorsa yatıracan dedi.

yani kısacası 19/11/2008 tarihinde plaka aldıgım motosikletin 2008 temmuz vergisi borcu gözüküyor??
bu konu hakkında bir bilgisi olan varmı aceba??

titan senin konun hakkında hiç bi bilgim yok serkan daha iyi ilir bence benimkide yeni daha mtv yatırmadım..:cat:

arkadaşlar acık hava filitresi takarsam motor biter diyolar ama çok tatlı ses çıkarıyor karbirator sesi çok güzel oluyor hava filitrresi kapağını çıkartıp kullandım vites gecişlerinde millet nasıl bakıyo
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
serkan abininkinde zaten açık hava filtresi var :D bişe olmaz devir sati ile manual kesicinin alakası varmı bilmiyorum ama ben devir saatinin bozulduktan sonra motorun daha hızlı gittini sezdim ondan öle bi konuya vardım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst