- Katılım
- 1 Haz 2007
- Mesajlar
- 421
Merhaba beyler,
İnşallah herkes iyidir. Uzun süredir yoktum. Bu arada 2009 senesinde bol neşe , sağlık ve paralı günler dilerim. 2009' da inşallah toplanmak nasip olur. Hep forumda yazmak bir süre sonra donuk geçiyor. Yüzleride bir tanımak gerekiyor. Hep birlikte toplanıp istanbul' da gezilir mesela.
Çok selamlar..............
İnşallah herkes iyidir. Uzun süredir yoktum. Bu arada 2009 senesinde bol neşe , sağlık ve paralı günler dilerim. 2009' da inşallah toplanmak nasip olur. Hep forumda yazmak bir süre sonra donuk geçiyor. Yüzleride bir tanımak gerekiyor. Hep birlikte toplanıp istanbul' da gezilir mesela.
Çok selamlar..............