Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
amin en iyi edilecek dua o dur serkan abicim sağ salim ailesine arkadaşlarına bağışlasın allah tabi beni bende mayısta yolcuyum inşallah :)

ayrıca abicim senin ne kadar vefalı vede kadir kıymet bilen bi insan oldğunu biliyorum gözlerinden okunuyor emin ol ben öle şakasına dedim hee :)
eyw kardeşim ne demek,
anladım zaten şaka oldugunu yınede bazı şeylerı hatırladıgımı vurgulamak ve nedenınıde bıldırmek aısından yazdım onları...

herkes askere gidio biz hala okul bitsin diye bekliyoruz nasıl gıcık oluom waryaaa bitmedi gitti şu okul ahh ulen ahh

yaww yeme bizi behh:D
hehehehe

kımse kolay kolay isteklı askere gıtmes,
halkımız askerlıkten daima sogutur gençleri.

aslında askerlıkten sogutan yıne başka ve üst devre denilen kıdemli askerlerdır,

askerlık çok iyi ve rahattır ,fakat bu son 3 bilemedım 5 ay için geçerli,

usta çırak muhabbetı yani,
işi öğrenene kafdar ezilirsin mantığı,

şunu unutmayın askerde ''ASKERLİKTE MANTIK YOKTUR'' denir
aslında en mantıklı şeyler neredeyse askerde yapılır,

bir düşünün 5000 asker var ve bir komutan onlara emırler yağdırıyor,
asker tükürse boğacaktır,
fakat askerlık işte,

Herkes Emir Altındadır Orada,,,

Herkese Şimdiden Hayırlı TezkereleRR......:cat:

arkadaşlar herkese slmlar... ben motorun üzerindeki yazıları çıkarmak istiyorum. yamaha sticker takımını yapıştırcam. ama depodaki yazıları falan nasıl sökeceğimi bilmiyorum.. bi arkadaş ısı uygula demişti ama ben yinede size sorayım dedim. başka bi yöntemi war mı bunun ? tşkkürler...

arkadaşım bu senın sordugun sorunun cvp'ı gerıde sayfalar arasında var fakat sanırım 10 sayfa gerıde olmalı bulman zaman alacaktır kısaca yazayım senın için,,,

bak şimdi,
bizdekı motorlar boyadan boyadan sonra stıcer yapıştırılmış olur,
stıcer üzerine VERNİK vurulmuştur,
anlayacağım o yazılar çıkarılmaz,

eğer çıkartmaya kalkarsan boyasıda o anda çıkacaktır,
ve üzerıne ne yazısı ve stıcer'i yapıştırırsan yapıştır,
orası belırgın bi iz oluşturacaktır,

eğer kafaya koydun ise,
o yazıların üzerine yapıştır,

hee dersen kii yazılar bellı oluyor altan,

o zamanda yazıların üzerine bulundugu grenajın rengınde tabelacıdan folyo halınde stıcer al ve motor üzerındeki yazı boyunca yapıştır,
ve o senın yapıştırmış oldugun folyo stıcer'in üzerine istediğin yazıyı veya şekli yapıştır sanırım anlaşılır vaziyette anlatabilmişimdir...

Sana Kolay Gelsin...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
yok be abi askerlikten tek bir korkum war oda onca ayımda arkamda bırakacaklarım. bide şu okul biterse bakarsın paralı gideriz güzel şeyler yaparız gelince
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
64
serkan abi saolasın çok yardımcı oldun..
he bu arada 2 gün önce motorun yağını değiştirdim.
castrol ün 10w 40 4t yağını kullanıyorum ama hiç tavsiye etmem...
2. viteste giderken birden boşa düşüyo filen.
vites geçişleri sert oluyo vites takılıyo. sanırım bu yağdan oluyo..
ama bu hafta içinde deiştircem tekrar sanırım..
castrol ün performas yağı war ondan kullanmayı düşünüyorum..
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ya o yağdan atçanı zannetmem muçhul
ya 2. viteş dişlin gidici ya debriyaj balatan gidiyor sana söliyim:(
fazla zorlama derim ama istersen sen yağını bi değiştir genede
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
serkan abi saolasın çok yardımcı oldun..
he bu arada 2 gün önce motorun yağını değiştirdim.
castrol ün 10w 40 4t yağını kullanıyorum ama hiç tavsiye etmem...
2. viteste giderken birden boşa düşüyo filen.
vites geçişleri sert oluyo vites takılıyo. sanırım bu yağdan oluyo..
ama bu hafta içinde deiştircem tekrar sanırım..
castrol ün performas yağı war ondan kullanmayı düşünüyorum..

motora katkı felan koymadın umarım yağ değişiminde:S

eger koymadın ise,
servisine bir danış,
balatalarında sorun olmuş olabılır,
tam arırmıyor bu nedenlede vıtes geçişlerın zorlaşır...
 
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
22
selam arkadaslar ne zamandır aranıza katılmak ıstıyordum ama fırsat bulamuyordum ıs ten guc ten hepinize selam olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
22
sağ aolun arkadaslar.Benim bu motoru alma seruvenım soyle basladı. ben motor alacaktım gıttım motorcuya zealsun bayısıne wınner da gozum kalmıstı adama sordum adam 3600 dedı 2006 modelıne yanı satamamıs bende dedımkı 330 verırım ne dıosun dedım adam olmaz dedı tamam dedım sonra race motorlarını ınceledım honda cbr 125 lere baktım yalnız bu motorda kucuk kalıodu. sonra racer lararın teknık ozellıklerıne baktım bızım orada yesıl bı racer vardı cocuk 3 kere kaza yaptı gıttım ona sordum memnunmusun dıye valla kardes ben bunda cok kaza yaptım ancak bu motor benım ısteğim yere gıdıor o yuzden motorumu sevıorum dedı bende baktım bındım hosuma gıttı gıttımbayısıne s modelı var dedıler ben s olsun dedım ağustosta aldım gayet memnunum ozellıkle benzınde asırı az yakıo cok dıkkat cektıını soleyebılırım. wınnerıda cocuğun bırısı aldı ve aradan bır ay sonra kaza yaptı neden dıye sordum arka dısk yuzunden olduunu soledı bırde yedek parca sıkıntısı varmıs galıba ama kanunı o konuları asmıs benım aldıımda flasor arızalanmıstı ıkı gun ıcınde yenısı geldı aynalar gevsemıstı aynaların ıkısıde garantıden geldı baktım kı racer aldıma gercekten sevındım serkan abınınde desteğini bılgılerını alarak motorumun bakımını oyle yaptırdım cok da guzel gıdıo kacıo arkadslar ben sıze sunu soleyeceğım japonların yaptıı motorlar guzel ama cınlılerınkıde guzel bence yanı ıkı motor yan yana gelse mıllet japon mu cın mı dıye ayırt edıp bakmıo dıyeceım sudurkı motor bence motordur bakarsan bağ bakmassan dağ olur. sevgı ve saygılarımla arkadaslar.



buda benım racer arkadaslar hepinize kazasız belasız surusler
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
4
slm arkadaşlar aranıza yeni katılıyorm forumu hep takip ediyorum msj yazmak anca nasip oldu bende yeni bi racers kullanıcısıyım umarım pişman olmayız allah kaza bela vermesin hiç birimize..
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
selam arkadaslar ne zamandır aranıza katılmak ıstıyordum ama fırsat bulamuyordum ıs ten guc ten hepinize selam olsun

slm arkadaşlar aranıza yeni katılıyorm forumu hep takip ediyorum msj yazmak anca nasip oldu bende yeni bi racers kullanıcısıyım umarım pişman olmayız allah kaza bela vermesin hiç birimize..

arkadaşlar mekana hoş geldiniz,

umarım motorunuz sizi üzmez ve keyfle zevkini çıkartırsınız,
ihtiyacınız olan tüm sorularınıza cvp bulabılecegınız bır topıc burası,

gerek ben gerek dier arkadaşlar her konuda yardımcı olmaya gayret gösteriyoruz...

aklınızda olsun,
motorunuzun garanti süresince motorunuzun tüm mekanik ihtiyaçlarını servisleriniz karşılamak zorundadırlar.

bazı servısler diyebılır!!!

akü ölmüş,
marş motorun bitmiş,
göstergelerın gitmiş felan diye,
(bazı servısler bu yazdıklarım garanti dışıdır demektedır.)

eğer bu tür bi dialog durumuna girersesniz,
ben servis ile görüşmüştüm aldığım hafta,
ve hertürlü kullanıcı dışı arıza garanti kapsamındadır demşlerdi dersiniz,

baktınız sorun çıkıyor ana servise bir telefon edın ve bildirin,
hemen parası ıle yaptırmaya kalkmayın...

Tekrar Hayırlı Olsun.....

Umutmayın Moralıniz Bozuk Olduğunda Hızlı Giderek Morelınız düzelir,
kaza yaptığınız zaman aklınıza morelınızı bozacak biiy gelmez çünki...

Motora Bındiğinizde Aklınızda Bir Tek Gördüğünüz Şeyler Olsun,
Gözünüz Yolda Olsun...
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
aynn serkan abime katılırıyorum mekanımız güzeldir burdan çok çevreler yaptık tekrardan hoşgeldiniz
 
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
4
hoşbulduk serkan abi osman abi çok bilgiler edindim topicde sayenzde teşekkürler...abi aynen dediğin gibi bizim servis konu acılmışken sorayım motorumu aldığımdan beri benzin göstergesi yanlış çalışıyodu şimdi hiç öalışmıyo serveisten çıkartırken göstergeye güvenme yanlış gösterir demişti ama şimdi hiç göstermiyo nasıl olur sıfır motorun göstergesi bozuk anlamadım adam beni yedi galiba yaw :cherry:
 
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
22
hoşbulduk serkan abi osman abi çok bilgiler edindim topicde sayenzde teşekkürler...abi aynen dediğin gibi bizim servis konu acılmışken sorayım motorumu aldığımdan beri benzin göstergesi yanlış çalışıyodu şimdi hiç öalışmıyo serveisten çıkartırken göstergeye güvenme yanlış gösterir demişti ama şimdi hiç göstermiyo nasıl olur sıfır motorun göstergesi bozuk anlamadım adam beni yedi galiba yaw :cherry:
kardes benım arkadasında o proplemı oldu 3 kere değistırdıler yanı garantı kapsamına gırıyor hatta mavı ya beyaz yazılı gostergede garantıden gelıyor bence zaman gecırmeden değıstır garantıden calısmıyor olmaz her tarafı calısmalı motorun ığnesıne kadar sonucta para verıp alıyoruz ıyı surusler
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
64
arkadaşlar mekana hoşgeldiniz...
serkan abi yok katkı filen koymadım..
bu ara vites geçişlerinde hiç bi sorun yok..
bu sorun sadece yağı ilk kullandığım ilk 1 hafta boyunca oldu.
herkese kazasız sürüşler
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ya olurmu benzin göstergesini güvenme onası servismiş sorumsuz herifler benim motor 15000 i devirdi benzingöstergesi daha hiç yanlış yada çalışmadını görmedim hala ilk günki gibi sapasalam sen garantiden değiştir kardeşim böyle olmaz hem beyaz gösterge olur daha ii şamandıradada problem olabilir hiç vakit geçirmeden yaptır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst