Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Herkese merhaba
Hepinizin bildiği gibi motorlarımızın zincir sesi problemi var. Ben bu problemi ön tarafta ki 15 lik dişliyi 17 likle değiştirerek çözdüm.:) Artık zincir ne kadar gevşerse gevşesin zincir sesi gelmiyor! Hatta öyle ki gevşeklikten kalkışta zincir attı, gevşediğini ancak o zaman anladım. Tabii bu zinciri yakında Çek malı zincirle değiştireceğim.:cat: Çünkü arka lastik neredeyse sona dayanmış vaziyette.
Bu arada motor 6170 km ye geldi. 5000 den sonra motorda bariz performans artışı gözlemledim. Pistonun sıkılığı gittiği için artık sabahları daha rahat çalışıyor. Kısacası motor her yönüyle rahatladı. Öğrendiklerimi, gözlemlerimi aktarmak istedim. Umarım işe yarar. Selamlar.:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
paylaşımların için teşekkurler dostum,,,

çekoşlavak malı var,
onlar iyidir,

güzel bi seçim....
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
sınavı hallettik bugun bakalım direksiyon kaldı bitek, geliyorum motor alemine hehe:D
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
hayırlı olsun kardeşim,
inş hayalındekı motora en kısa surede kavusursun,

bu arada motor almak isteyenler için tam zamanı denebılır,
krız var canlı para yok kımsede,
4000 lıraya kadar düşmüş hyosung fıyatları,

2006 mod,,, 6500 km kırmızı ,
sahıbındende vardı...
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
eyooo mekan nabersiniz gene uğradım ben ve bu sefer boş gelmedim arkaşlar
en sonunda ufak tefek makyaj vede boyasını yeniledğim racer s in fotoları :D
















 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
plakanı yesinler senin sonunda bitti he hadi hayırlısı olsun arka jantı boya da tam olsun
bide arka stoplardan biri kesilmiş he:D:D:D
kanka bide o sinyalleri birazdaha alta göğüse doru takma ımkanın yokmuydu
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
park kesik evet deiştiricem onu bi ara :D :)))
kanki yok ya orda çok garip durdu :D ne bilim bende o araya kondurdum öle :d
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
tabi kıyaslanamaz ama zeck hepsinde aynı çarpan rüzgar hepsinde aynı birazdan kendinden bişeyler katınca tadından yenmiyor tabiki

saol osmancım uraştık uraştık bu kadar oldu işte :D
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
göksel güzel olmuş dogrusu,

ama o şekılde dahi sürat esnasında çamur atacak sanırım,
bende oyle oluyordu:D

reng'e biraz daha eklemeler yaparsan iyi olacak diye düşünüyorum,
stıcer olarak,
depoya ve alt sakala,
rengine uyacak bişiyler eklemeye çalış,

tabelacılara danış güzel olacaktır,

tek renk çok sade dürüyor,,,

ama gayet hş olmuş,

emeğine sağlık,

bende bahara doğru atarım resimleri:D:D

osmanda düşünsün dursun askerde:D:D
''nasıl olacak acaba:S''
diye
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
hahaha dory diyosun da abi internet heryerde yaa :p
bu arada çamur mevzusuda atmyo :D atıyoda bana gelmiyo artçıya geliyo ama orda kalıyo nası yapmışsam anlamadım benim sırtım tertemiz şu son yamurlu havalarda biraz kullandım hemde denemiş olurum dedim camur mevzusunu ama bana dokunmadı ozaman bin yaşasın ne diyelim :D
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
abi çarşıya çıkınca ben bakarım fotolara siz rahat olun:D:D:D:D

belki istanbulda yaparım eskerliği be:D
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
vay vay bi söz verilmiş demekki merak ettim :D

dostum verılmış bı söz yok aslında,
geçen yaz benı paşalar gibi ağırladı osman saolsun,
bu nedenle dedim unutmadık diye,

sonuç itibarı ile evınde ekmeğini yedik annesinin elini öptük,
artık o benım bi kardeşim sayılır,
daima kapım açıktır,

bir laf vardır çok severim,,,

''Düşmanına Dahi O kadar Merhametli Davram Kii,
Öldüğün Zaman Onların Dahi Gözleri Yaşarsın''...

kaldıkii osman kardeşim evinin kapısını açtı,
o gelecekte ben gerimi çevireceğimmm....

inş ist düşerde ağırlamak nasip olurr...

her neresi olursa olsun,
Sağ Sağlım Gidip Dönmeyi Nasıp Etsin Allah(cc)
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
amin en iyi edilecek dua o dur serkan abicim sağ salim ailesine arkadaşlarına bağışlasın allah tabi beni bende mayısta yolcuyum inşallah :)

ayrıca abicim senin ne kadar vefalı vede kadir kıymet bilen bi insan oldğunu biliyorum gözlerinden okunuyor emin ol ben öle şakasına dedim hee :)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ya bu siteyi sizleri seviyorum hep byle kalalım seni mutlu edebildiysek ne mutlu :D
gerçi kirazlar biraz kurtluydu ama:D:D:D dermişim
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
herkes askere gidio biz hala okul bitsin diye bekliyoruz nasıl gıcık oluom waryaaa bitmedi gitti şu okul ahh ulen ahh
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
64
arkadaşlar herkese slmlar... ben motorun üzerindeki yazıları çıkarmak istiyorum. yamaha sticker takımını yapıştırcam. ama depodaki yazıları falan nasıl sökeceğimi bilmiyorum.. bi arkadaş ısı uygula demişti ama ben yinede size sorayım dedim. başka bi yöntemi war mı bunun ? tşkkürler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst