- Katılım
- 9 Eyl 2008
- Mesajlar
- 182
Herkese merhaba
Hepinizin bildiği gibi motorlarımızın zincir sesi problemi var. Ben bu problemi ön tarafta ki 15 lik dişliyi 17 likle değiştirerek çözdüm.
Artık zincir ne kadar gevşerse gevşesin zincir sesi gelmiyor! Hatta öyle ki gevşeklikten kalkışta zincir attı, gevşediğini ancak o zaman anladım. Tabii bu zinciri yakında Çek malı zincirle değiştireceğim.:cat: Çünkü arka lastik neredeyse sona dayanmış vaziyette.
Bu arada motor 6170 km ye geldi. 5000 den sonra motorda bariz performans artışı gözlemledim. Pistonun sıkılığı gittiği için artık sabahları daha rahat çalışıyor. Kısacası motor her yönüyle rahatladı. Öğrendiklerimi, gözlemlerimi aktarmak istedim. Umarım işe yarar. Selamlar.
Hepinizin bildiği gibi motorlarımızın zincir sesi problemi var. Ben bu problemi ön tarafta ki 15 lik dişliyi 17 likle değiştirerek çözdüm.
Bu arada motor 6170 km ye geldi. 5000 den sonra motorda bariz performans artışı gözlemledim. Pistonun sıkılığı gittiği için artık sabahları daha rahat çalışıyor. Kısacası motor her yönüyle rahatladı. Öğrendiklerimi, gözlemlerimi aktarmak istedim. Umarım işe yarar. Selamlar.













