Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
walla osmanba çok iyi söylüyorsun ama pazar çoktan gitti, kanuninin reklamı inanılmaz kötü yapıldı, motor almaya millet tırsıyor. bilen bilmeyen herkes kanuni 5 para etmez diyor, ne kadar doğru bilemem. yakında bende istiyorum almak ama okuduktan sonra yorumları insanın içine sinmiyor. ha yerli malı yurdum malı olayı güzel(gerçi çin yerli sayılmaz ama neyse:p) istiyorum kanuni almak zaten paramda ona yetiyor ama pişman olurmuyum bilemiyorum...
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
1
arkadaslar merhaba
aranıza yeni katıldım bende racer 200 kullanıcısıyım
yorumlara bi göz gezdirdim zincir olayı dogru ona alıstım artık da
motorun belli bir devirden sonra eksoz sesi cok güzel cıkıyor
görüntüsü zaten baktırıyo tabi bunlar benım düsüncem
motorun hızlanması cok süper sadece benım sikayetim
200 cc lik bi motor en azından 130-140 yapar die düsünüyorum ama bu sadece 120-125 daha da gitmiyor ve motor bagırmaya baslıyor
bende 301 mz vardı onla 160 ı gördüm racer kadar bunalmamıstı yanı
benim motordan tek sikayetim hız
onada cözümüm arka disliyi küçültmek motorun cekisi ii oldugu icin bunalacagını sanmıyorum
su disli olayını deneyen oldumu aranızda?
olmasada ben bi deneme yapacam.
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
geçmiş sayfalarda bu konu hakkında baya bi bilgi var arkadaşım göz gezdir istersen bulamazsan yaz biz sana tekrar yardımcı oluruz
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaslar merhaba
aranıza yeni katıldım bende racer 200 kullanıcısıyım
yorumlara bi göz gezdirdim zincir olayı dogru ona alıstım artık da
motorun belli bir devirden sonra eksoz sesi cok güzel cıkıyor
görüntüsü zaten baktırıyo tabi bunlar benım düsüncem
motorun hızlanması cok süper sadece benım sikayetim
200 cc lik bi motor en azından 130-140 yapar die düsünüyorum ama bu sadece 120-125 daha da gitmiyor ve motor bagırmaya baslıyor
bende 301 mz vardı onla 160 ı gördüm racer kadar bunalmamıstı yanı
benim motordan tek sikayetim hız
onada cözümüm arka disliyi küçültmek motorun cekisi ii oldugu icin bunalacagını sanmıyorum
su disli olayını deneyen oldumu aranızda?
olmasada ben bi deneme yapacam.

arkadaşım kesınlıkle arkadaslara katılıyorum,
oncekı satfalarda var acıklamalar,
istedıklerını fazlası ıle bulacaksın...
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
dostum bak derse gine hafta tatilinde ben kendim gider bakarım anladıgım kadarıyla ama arkiler ilçenin ismini söyler söylemez yaka silktiler aman dediler ben ondan dedim yanlış bi iş yaparsak benim yüzümden olur diye

yok yok canercim vazgeçtim şimdilik motoru değiştirmekten en çok askere giderken satarım benim beygiri :p:mrgreen: ama saolasın düşünmen demen yeter kardeşim bu büyütme fikrinden vazgeçmemdeki en büyük etkende babamla yapmş oldğumuz tartışmalar neyse artık bende dedim askerden gelince madem ne yaparsan yap diosunuz bende öle yapıcam dedim kapattım hayrlısı artık :D bu arada grenajlara astar atıldı haftasonu inşallah motoru son haline kavuşturucam :queen::bounce: serkan abi bi sürpriz yapabilirm sana bi müsait anda biliosun sözüm var önce sen görüceksin motru :cat:


obaaa osmanım ya ben o lastikler sıcaktan sertleşir diodum hala görevini yapyomu şaşurum valla ne diim bende yaparım ozaman onlardan :p:bounce:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
eywallah göksel kardeşim sende sağollasın
ayriyeten burada emegi geçen hekes sağol gerçekden inanılmaz bi bag var bu topicde ilgilenen yardımcı olan her arkadaşıma bende en içten tşk ederim
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
eywallah göksel kardeşim sende sağollasın
ayriyeten burada emegi geçen hekes sağol gerçekden inanılmaz bi bag var bu topicde ilgilenen yardımcı olan her arkadaşıma bende en içten tşk ederim
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar eskıdenden istemiş oldugunuz YANDAN FOTO işte sizee...
bu arada motor kısmındaki KARBÜRATÖRÜN Önünde parlayan kısımda baklava desenlı alemınyum saç,
onuta yenı taktımm,,,

 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
ilginç olmş ama bence çok sık desenli bi tel olmş daha seyrek yada renkli bişi kullanırsan daha güzel olabilir tabi canlı nası duryo bilmem kuyrukta güzel olmş baya bi kırpmışn :D gene :d
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ilginç olmş ama bence çok sık desenli bi tel olmş daha seyrek yada renkli bişi kullanırsan daha güzel olabilir tabi canlı nası duryo bilmem kuyrukta güzel olmş baya bi kırpmışn :D gene :d

evet kırptım,
fakat öyle gerekti,
mecbutıyetten,
koltuk oturmuyor,
hala sorun var ,
onun için ugrasıyorum,
motor halen dukkanda yatmakta,
alt kısım dolacak daha,
(lastık üzerındekı parca dier grenaj varken tam oturuyordu ,şimdi ufak gelıyor:S
)
uzun işi var anlayacagın,

işlerin yoğunlugundan vakıt ayıramıyorum,

bayram gelmeden teslım etmemız gereken 3 makına var,
c.tesı pazar demeden gecelı gunduzlu FULL TIME nonstop çalışma var:d:D

o tel benım daha hoşuma gidiyor,
bakıldıgı zaman içerisi gorunmesınkı bişiye benzesın,

dıer teller cok delıklıydıler,
bakalım ılerıye dogru begenmessem cıkartma ıhtımalım yüksek tabii...

İyi Geceler...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
aa şimdi dikkatimi çekti sen arkaya çamurlukmu yaptın :S aaa

yok o gördüğün şey,
kuyrugun iç kısmına gelıyor,
çamuru hava fıltresının oraya ve bagaja atmasın diye,
onu henüz oturtamadım,
oda ufak geldı,
oncekı kuyruk içten dardı,
bunun kisi genis kalıyor,
onada eklemeler yapacagım,

ön çamurluğu son kısmından uzattım,
yağmur sularını motora sıçratıyordu,
ve oradanda benım paçalarıma gelıyordu,

renk değişimi yapacağım karlar düştükten sonra(bayramdan sonra yanii9
florasan renkler var,
karaköyde varmış oradan alacağım,
fosforlu YEŞİL VE TURUNCU,,,
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
weeeeee ,ite sonunda aldım motoru birazdan fotolar gelio... sıkı durun gözlerinize inanamayabilirsiniz:p
23112008236bk7.jpg

gönül racer 200 almak isterdi ama maalesef piyasada yok:p mecbur r6 aldım hehe
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
serkan abi gayet güzelde
o motorun kısmını kapattığın aparat grenejların dış kısmı ile sıfır arka kapağa birleşse çok manyak olucak
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
serkan abi gayet güzelde
o motorun kısmını kapattığın aparat grenejların dış kısmı ile sıfır arka kapağa birleşse çok manyak olucak

osmanın anlamadım ki ne demek ıstedıgını,?
hangı kapaga bırlesse ıyı olacak?
bır tek motor kısmı boştu,
orayı doldurdum işte,
onun üzerinde oynamalar olacak,
klıpslerle tutturulacak oda,
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
motor kısmını kapamışsın ya o parça gırenajın iç kısmında dimi işte o kırenajla dıştan baktığında içten deilde grenajın devamı gibi olsa çok daha güzel olur ama böylede gayet güzel bi boyansın hele makina çok daha şık olucak bol foto bekleriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst