- Katılım
- 17 Eyl 2008
- Mesajlar
- 743
walla osmanba çok iyi söylüyorsun ama pazar çoktan gitti, kanuninin reklamı inanılmaz kötü yapıldı, motor almaya millet tırsıyor. bilen bilmeyen herkes kanuni 5 para etmez diyor, ne kadar doğru bilemem. yakında bende istiyorum almak ama okuduktan sonra yorumları insanın içine sinmiyor. ha yerli malı yurdum malı olayı güzel(gerçi çin yerli sayılmaz ama neyse
) istiyorum kanuni almak zaten paramda ona yetiyor ama pişman olurmuyum bilemiyorum...

