kanuni motosiklet kullanıcılarından memnun olan var mı?

Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
başlık hatalı ama anlayan anlamış :)
kanuni bendede var iyi denilmez ama idare edecek motor arıyorsan kanuni alınır. diğerlerine göre iyidir. ama inş param olursa honda yamaha başkasına bakmam.
 
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
46
birdek benmi mennum yani tigerden gim ne söylerse söylesin yerli motor alarak üsdüne motoryok bence ama tiger 250 s diyorum su ana kadar hıc tıtresımı nı görmedim kayedde rahat camurluk üsde alıyor diyorsun bendede aynı bureblem oldu servıs amosoru bes sandım daha uzun dakdı bureblrm duzeldı
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi çin malına bulaşmamak lazım.
 
Katılım
19 Şub 2009
Mesajlar
36
Arkadaşın mesajından alıntı yaptım yanlış anlamasın bende de tigrina 100 var 6, ayda almıştım. ekonomik olması açısından ve devamlı balıga gidiyorum şu an 7300 km de her çıkışta en az 120 /200 km arası yol yaparım. şu ana kadar bir kez benzin hortumu degişti. geçen hafta iç dış lastik değiştirdim zira yolda devamlı patlıyordu(sebepsiz yere iç lastiğin kalitesiz olması) bir kezde gaz teli elcikten koptu.
ama şu bir gerçektir ki beni motor problemi açısından yolda bırakmadı..
ancak gerek rodajda gerekse sürekli olarak devamında yavaş giderim. 60 ı geçmem malum 2 tekerlek ne zaman ne yapacagı belli olmaz..
bence kanuni iy fazla kötülediniz.. makina bu bazen fabrikasyon şansızlık yaşanabiliyor.. en azından sıradan çin mallarından iyidir... üstelik her yerde parçasını bulursunuz..bence kullanmak önemli..
motoru yormamak. düzenli bakım yapmak..
şansınız bol olsun
:cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
arkadaştada tiger 250 var devamlı arka dişli saplamalarını kırıyor sonunda kanuniyi dava etti bu aralar makheme soınuçlanmış olması gerekiyor 1 sene sürdü ama arkadaş kazandı sanıyorum
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Daha önce racerım oldu,racerdan sonra bir daha kanuni asla dedim.Ancak geçenlerde motorumu satınca motorsuz kalmamak için arkadaşın hussarını aldım.Hala fikrim değişmedi kanuni alınmaz.Racerdan bu yana bir sürü motorum oldu hyo,yamaha,kymco,derbi aralarında en uygun fiyatlısı kymcoydu ancak kanuninin bir kymco kalitesine ulaşması için 40 değil 1040 fırın ekmek yemesi lazım.
Ben tavsiye etmiyorum.Mayısta yeni motor alıcam mayısa kadar arkadaştan ödünç aldım.Kanuni mi ...asla.
 
Katılım
12 May 2008
Mesajlar
68
benim arkadaşta 2005 seyhan var cross gibi kullanıyo dağ taş hala sıfır gibi tık yok şans meselesi:wiinkk:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Daha önce racerım oldu,racerdan sonra bir daha kanuni asla dedim.Ancak geçenlerde motorumu satınca motorsuz kalmamak için arkadaşın hussarını aldım.Hala fikrim değişmedi kanuni alınmaz.Racerdan bu yana bir sürü motorum oldu hyo,yamaha,kymco,derbi aralarında en uygun fiyatlısı kymcoydu ancak kanuninin bir kymco kalitesine ulaşması için 40 değil 1040 fırın ekmek yemesi lazım.
Ben tavsiye etmiyorum.Mayısta yeni motor alıcam mayısa kadar arkadaştan ödünç aldım.Kanuni mi ...asla.

racer ın nesi kötü. bende ikinciel alsam diyorum veya kymco ck125. racer iyi diyolar ama.
 
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
123
mondial motorsiklerin lastiklerini bilmeyen yoktur duro değil çinli olan yuan sing öyle birşey ama aynı lastiğin sağlam üretim yaptığı enduro lastikleri de var arka dış lastik fiyatı 200 tl yani parasına göre mal arkadaşlar.kanuni çin malı parça kullanıyor olabilir ama kaliteli olduğuna eminim.
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
4
arklar valla bende de kanuni tigrina var ve 8000 km de su an daha beni hiç ama hiç yarı yolda koymadı ve yakıtında ve performansında su ana kdr hiç bi aksaklık olmadı.hem ekonomik hemde kaliteli motor almak isteyen arklar olursa almanızı tavsiye edecegim tek motor konuni.sakın mondialın fiyatına aldanıp mondial almayın.alırsanız aldanırsınız.bizde tigrina var ve 110 luk motorlarla yarısıyoruz.ben kanuniden çoq memnunun alırsanız kanuni almanızı tavsiye ederim.
 
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
46
bende yeni aldım 250ssini bende birdek amosör üsde alıyordu seningibi servıs bes sandım daha uzununu dakdı rahadım allaha sükür hıc bir şikayedım yok kayedde rahad tidreşim yok 150 basdım yola yadısı güzel rüzkarlı havada bile sürdüm sovrulma olmadı hıc ben memnunum bende 4500 aldım 3500 verdiler vermedim vermende
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
140
arklar valla bende de kanuni tigrina var ve 8000 km de su an daha beni hiç ama hiç yarı yolda koymadı ve yakıtında ve performansında su ana kdr hiç bi aksaklık olmadı.hem ekonomik hemde kaliteli motor almak isteyen arklar olursa almanızı tavsiye edecegim tek motor konuni.sakın mondialın fiyatına aldanıp mondial almayın.alırsanız aldanırsınız.bizde tigrina var ve 110 luk motorlarla yarısıyoruz.ben kanuniden çoq memnunun alırsanız kanuni almanızı tavsiye ederim.

bence sakın bulaşmayın kanuniye bendede var 14000 km de hergün bozuluyo aldığıma pişman oldum:pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
37
Kanuni kullanıcısı değilim, şimdiye kadar hiç kullanmadım. 6 ay önce ilk motosikletimi almaya karar verdiğimde görüntüsü nedeniyle Kanuni Tiger 250 çok ilgimi çekmişti. Yakın çevremde bilgi alabileceğim kimse olmadığı için internetten araştırmaya karar verdim.
Yüzlerce yorum okudum ve motosikletini çok seven, kronik arızalarını kabul edip bunlarla yaşamaya alışan bir kaç kişi dışında herkes şikayetçiydi. Hatta motosiklet servis çalışanları bile bu motosikletin bitmeyen sorunlarından sıkılmış. Kanuni firmasının yöneticileri de bu sorunların çözülmesinde çoğu zaman yetersiz kalmış. Belki de şikayetlerin çokluğundan ve sorunların çözümsüzlüğünden olsa gerek, bir yerden sonra yöneticilerin tavrı da ''Amaan bana ne sizin sorunlarınızdan...'' şeklinde değişim göstermiş. Hatta tüm bunlara rağmen Kanuni motosiklet kullanıcılarının yapıcı önerilerine dahi ''Siz anlamazsınız'' tavırları var ki, tüm bu okuduklarım beni Kanuni Tiger 250'den iyice soğuttu. Son olarak da bir motosiklet tamircisinden, Tiger sevdamdan vazgeçmem konusunda tavsiye aldım. Ben de Yamaha YBR125 aldım, kafam rahat. Keşke Tiger 250 görüntüsünde Yamaha veya Honda gibi bir markanın motosikleti olsaydı. Hiç düşünmeden alırdım.

(Bu konuda Kanuni motosiklet kullanıcılarının yorumları tabi ki daha değerlidir. Ama 3-4 ay boyunca Kanuni Tiger 250 için araştırma yapmış biri olarak ben de fikirlerimi paylaşmak istedim.)
 
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
193
bende popcornu var çok memnunum sağlam makina yapmışlar hepsi öyle modelllerinin
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
"kanuni motosiklet kullanıcılarından memnun olan var mı?"

ben:cherry: ve km yaptıkça seçimimden ve motorumdan giderek daha fazla gurur duyuyorum:cat:

hep derim çin şans işi, siz burda ne kadar tartışırsanız tartışın, başka biri gelir caracal200 5 para etmez der, haklıdır da, ben gelirim caracal200 shadow un bi adım gerisinde derim haklıyımdırda. çünkü "o" motorundan çok çekmiştir bense hiç çekmemişimdir.


çok fazla tartışılıyor bu, çin iyimidir kötümüdür beni mahfetti, beni yaşattı.
şans şans şans, yazı tura işi çin. bi o kadarda özen.
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
Kanuni kullanıcısı değilim, şimdiye kadar hiç kullanmadım. 6 ay önce ilk motosikletimi almaya karar verdiğimde görüntüsü nedeniyle Kanuni Tiger 250 çok ilgimi çekmişti. Yakın çevremde bilgi alabileceğim kimse olmadığı için internetten araştırmaya karar verdim.
Yüzlerce yorum okudum ve motosikletini çok seven, kronik arızalarını kabul edip bunlarla yaşamaya alışan bir kaç kişi dışında herkes şikayetçiydi. Hatta motosiklet servis çalışanları bile bu motosikletin bitmeyen sorunlarından sıkılmış. Kanuni firmasının yöneticileri de bu sorunların çözülmesinde çoğu zaman yetersiz kalmış. Belki de şikayetlerin çokluğundan ve sorunların çözümsüzlüğünden olsa gerek, bir yerden sonra yöneticilerin tavrı da ''Amaan bana ne sizin sorunlarınızdan...'' şeklinde değişim göstermiş. Hatta tüm bunlara rağmen Kanuni motosiklet kullanıcılarının yapıcı önerilerine dahi ''Siz anlamazsınız'' tavırları var ki, tüm bu okuduklarım beni Kanuni Tiger 250'den iyice soğuttu. Son olarak da bir motosiklet tamircisinden, Tiger sevdamdan vazgeçmem konusunda tavsiye aldım. Ben de Yamaha YBR125 aldım, kafam rahat. Keşke Tiger 250 görüntüsünde Yamaha veya Honda gibi bir markanın motosikleti olsaydı. Hiç düşünmeden alırdım.

(Bu konuda Kanuni motosiklet kullanıcılarının yorumları tabi ki daha değerlidir. Ama 3-4 ay boyunca Kanuni Tiger 250 için araştırma yapmış biri olarak ben de fikirlerimi paylaşmak istedim.)

işte senden 1 sayfa önce yazdığım gibi..aynı bende senin gibi 1-2 ay araştırma yaptım yanlız ben gittim aldım işte yüz yüze kimse ile konuşmadım keşke benide vazgeçirecek biri olsaydı...:)
 
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
46
niye bukadar karamsarsınız allah yabısı degılya kul yabısı bozulacak dabı bende yeni aldım bir iki bureblem oldu ama servıs halledı sımdı rahadım ben kalkıbda yamahalan esdeger yabmıyorum barasına göre motor işde genede iyidir ben memnunum
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
kanuni motosikletlerden memnun olan da vardır olmayan da,ama ben kanuniden yediğim kazığı unutamam.2004 te türk malıdır,paramız yabancıya gitmesin diyerek(tabi sonradan öğrendik çin malı olduğunu) 4.650 tl.ye kanuni seyhan 250 c almıştım.almaz olaydım.yaşadığım sorunları daha önce yazmıştım o yüzden bir daha yazmaya gerek duymuyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Ben arkadaştan 15 gün önce aldım,ki onu da galeriden beraber gidip almıştık.2005 ten beri yalnızca 1 adet konjektör ve statör değişti. 8000 devirde 120 yapıyo. gaayet te rahat.Allah kaza bela vermesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst