Kanuni Kanuni Freedom 200 modeli

Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
70
freedom 200 honda 150 cbf honda cbr 125 çanakkaleye bı gezi yaptık ne son suratte ne yakıt tüketiminde freedomun yanına bıle yaklaşamadılar yolculuk yaptıgım arkadaşlar duruma baya bı bozuldular
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
hort...

freedom 200 honda 150 cbf honda cbr 125 çanakkaleye bı gezi yaptık ne son suratte ne yakıt tüketiminde freedomun yanına bıle yaklaşamadılar yolculuk yaptıgım arkadaşlar duruma baya bı bozuldular
Yeni izlenimlerinizi bekliyoruz dörtgözle
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
freedom 200 honda 150 cbf honda cbr 125 çanakkaleye bı gezi yaptık ne son suratte ne yakıt tüketiminde freedomun yanına bıle yaklaşamadılar yolculuk yaptıgım arkadaşlar duruma baya bı bozuldular

cıbıfla kıyaslanabılır aba cıbırı geçme olasılığı yok

:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
çok acayip bi durum dikkat ettiyseniz kanuni resmen parçaları türk malı yapıcaz derken traktör farı takmış :silent:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
70
freedom,cbr 125,i neden geçemio anlamadım kağıt üzerindede,yoldada test ettik. toplam 700 km kadar. ne rampa,aşağı nede yukarı geçemedi.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bu motor cok hosuma gitti ya bayide inceledim biraz..kullanan arkadaslar baslıgı biraz canlandırabilirse iyi olur. var mıdır cekisle ilgili tecrubeler. harbi harbi, tek kisi we iki kisi performans deerleri nasıldır. kac km yol yaptınız..basınıza gelen sorunlar war mı titresim nasıl kullanım nasıl
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
herşeyiyle mükemmel bi alet fakat ben pek güvenemediğim için sattım ybr125 aldım... 3 kişi ile rampada 3 le çıktım ve banamısın demedi :D güçlü bi yapıya sahip fakat yerli olduğu için çabuk yıpranıyo...
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
70
az yakar çok kacar parça ucuz titreşim az tipi güzel rahat kalıplı sesi güzel 5000km oldu sorun yok keyif çok. buarada motoru eleştirenlere katılmıyorom pıyasada az sayıda olan aracı sadece adı kanuni dıye kötülemek yanlış
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
70
Izmir'de olup da Freedom 200 kullanan var mi acaba? Bornova ve Seferihisar bayiilerine sordum, ellerinde yok motordan. Almadan once gormek istedim galiba gormeden alicaz.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
walla kalitesi iyi ise hız 120 gayet yeterli 140 deniliyor bilemiyorum çok oturaklı motor tipi mükemmel denilebilir

bence kanuni bunun reklamını yapıp freedom S 200 gibi bi isimle sağlamlaştırılmış kaliteli bir motoru piyasaya sürerse patlama olabilir :D çünkü çok albenili motor
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
70
Motoru tam almaya nerede ise kara vermisken Kuralkan Kanuni bu kararimi etkileyen bir strateji ile motorun fiyatina yaklasik 500 YTL zam yapti 2970 ten 3416 ya cikartarak.

Kusura bakmasinlar ama bence bu motor o kadar etmez.

Hem bu mantigi anlamis degilim. Ekonomik durgunluk var, durum daha da kotuye gidebilir, bu adamlar zam yapiyorlar. Bu sartlar altinda Kanuni bayii olmak zor gercekten. Tanidigim bir bayii kar marjlarinin cok dusuk oldugunu soylemisti zaten. Bu fiyata isleri cok zor.

Uste 200 YTL daha koyar Honda CBF 150 alirim daha iyi. En azindan icimde bir suphe olmaz.

Tesekkurler Kuralkan Kanuni yetkilileri!
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
Motoru tam almaya nerede ise kara vermisken Kuralkan Kanuni bu kararimi etkileyen bir strateji ile motorun fiyatina yaklasik 500 YTL zam yapti 2970 ten 3416 ya cikartarak.

Kusura bakmasinlar ama bence bu motor o kadar etmez.

Hem bu mantigi anlamis degilim. Ekonomik durgunluk var, durum daha da kotuye gidebilir, bu adamlar zam yapiyorlar. Bu sartlar altinda Kanuni bayii olmak zor gercekten. Tanidigim bir bayii kar marjlarinin cok dusuk oldugunu soylemisti zaten. Bu fiyata isleri cok zor.

Uste 200 YTL daha koyar Honda CBF 150 alirim daha iyi. En azindan icimde bir suphe olmaz.

Tesekkurler Kuralkan Kanuni yetkilileri!





hiç sorma kardeş o zamn beni de yaktı sanırsam vazgeçecem yada bulabilirsem 2. el temizine bakacam kusura bakmayın kanuni firması yanlış oldu bu zam inşallah yaza doğru indirim yapıp sürümü arttırmak için yapılan bi zamdır
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
internet sitesinde de bayide de (ankara bayilerinin sadece birinde 1 tane buldum) kırmızı war onceki sayfaya gri koymuş bi arkadas..kullanan arkadaslardan ricam, değişik renklerin "yandan" fotoları warsa gorebilir miyiz. gugılda sadece siyah buldum.

wedata kardeş bi tek sende war heralde..ufak ufak da olsa bilgilendime yazıp başlıı canlı tutman benim gibi renk seçeneine kadar gelmiş arkadaşlar için çok faydalı olur =)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
3.5 bin ytl çok falza oldu be onun yüzünden kararıımıı deişştirdim freedom artıık eski freedom değil gözümde
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
70
arkadaşlar son üç yılda dört adet çin malı motor alıp sattım freedom alıp binınce aralarında ki farkı herşeyinızle anlaya bılıyosunuz.üstelik piyasada az olmasına rağmen bazı arkadaşlar ahhhh çoookta biliyormış gibi eleştiriyolar bende sorarım kaç km kullandınız kalitesini aracı incelemeden yaaa bu kanuni deyip sallamak ayıp deyılmi. bakarsanız bağ olur bakmazsan ybr olsa cbf olsa ne olur.17500km de wuxi dy 200 motorumu 2006 model 2000 ytl bursa sattım adam temız kullanıyo daha sorun çıkmamış motor 30000 cıvarında işin komik tarafı çin malı. arkadaşlar motorlarınızı önemsersenız sorunsuz binersiniz. freedom satış fiatını sonuna kadar hak edıyo bununda sencesi bencesi yok mukayese edilen 125.150cc markalarla aradaki farkı yolda yakıtta duruşta konforda yanyana gelip bi bakalım derim.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
çok acayip bi durum dikkat ettiyseniz kanuni resmen parçaları türk malı yapıcaz derken traktör farı takmış :silent:

koptum abi yaaa....
traktör farı.. :queen:

3-tekerli-traktor-t.jpg
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
wedata..özelden de yazdım sana bi göz atıwir ama farketmessin die burdan yaziym dedim..siyah freedom resimleri ekler misin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst