[/QUOTE]buraya epeydir kimse uğramamış bari ben bişeyler yazayım
bende motocar 200 var
çok hızlı vekuvvetli bir motor cbf 150 den daha kuvvetli
rampada iki kişi 100 km sürat te hiç zorlanmıyor
max hız 120 lerde ama yükseltmek mumkun amabana 110 da yetıyor
neyse asıl mesele olan titreşim meselesine geleyim
titreşim neredeyse yok ( olanı da rahatsız etmıyor illa varmı dıye dıkkat edeceksınız kı fark edebilesiniz )
ben onunla en son kırklareline gittim ahanda resmi
Shot with FinePix2800ZOOM at 2007-08-06
Benim Freedom 200'ü geçenlerde test etme fırsatım oldu. Titreşim yok denecek kadar az bence.. Ama vitesli motor tecrübem fazla olmadıgı için titreşimin azlığına çokluğuna çok iyi karar veremedim.. Ama bence hiç titremiyordu diyebilirim..(benim motora göre) Öncelikle tipi gayet hoş.. Kawasaki ER-5'e benzettim ben.. Performansa gelince sürdüğüm makinenin vitesleri sertti. Ama motor daha çok yeni olduğundan bu sorunu yaşamış olabilirim.. Makinenin siyahını sürdüm.. Arka farları Racer ile aynı.. Hiç bir fark yok. Onun dışında makine güzeldi ya.. İsteyenlere fotograflarını çekip koyabilirim buraya..
arkadaşlar rica etsem bu motorun testini yaparmısınız
arkadaşlar 1.5 yıldır kullandıgım vuxi dy 200 marka motormu sattıktan sonra kanuni freedom 200 aldım ilk bakıma az kaldı bayagı hoşuma gidiyo kullanımı merak ettiginiz bişi varsa zevkle anlata bilırim