Kanuni Kanuni Freedom 200 modeli

Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Kullanmadım ama inceleme fırsatım oldu.İşçiliği hiç güven vermedi bana.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Benim Freedom 200'ü geçenlerde test etme fırsatım oldu. Titreşim yok denecek kadar az bence.. Ama vitesli motor tecrübem fazla olmadıgı için titreşimin azlığına çokluğuna çok iyi karar veremedim.. Ama bence hiç titremiyordu diyebilirim..(benim motora göre) Öncelikle tipi gayet hoş.. Kawasaki ER-5'e benzettim ben.. Performansa gelince sürdüğüm makinenin vitesleri sertti. Ama motor daha çok yeni olduğundan bu sorunu yaşamış olabilirim.. Makinenin siyahını sürdüm.. Arka farları Racer ile aynı.. Hiç bir fark yok. Onun dışında makine güzeldi ya.. İsteyenlere fotograflarını çekip koyabilirim buraya..
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
buraya epeydir kimse uğramamış bari ben bişeyler yazayım

bende motocar 200 var

çok hızlı vekuvvetli bir motor cbf 150 den daha kuvvetli

rampada iki kişi 100 km sürat te hiç zorlanmıyor

max hız 120 lerde ama yükseltmek mumkun amabana 110 da yetıyor

neyse asıl mesele olan titreşim meselesine geleyim

titreşim neredeyse yok ( olanı da rahatsız etmıyor illa varmı dıye dıkkat edeceksınız kı fark edebilesiniz )

ben onunla en son kırklareline gittim ahanda resmi



Shot with FinePix2800ZOOM at 2007-08-06
[/QUOTE]

daha detaylı bilgi isterüük
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
Benim Freedom 200'ü geçenlerde test etme fırsatım oldu. Titreşim yok denecek kadar az bence.. Ama vitesli motor tecrübem fazla olmadıgı için titreşimin azlığına çokluğuna çok iyi karar veremedim.. Ama bence hiç titremiyordu diyebilirim..(benim motora göre) Öncelikle tipi gayet hoş.. Kawasaki ER-5'e benzettim ben.. Performansa gelince sürdüğüm makinenin vitesleri sertti. Ama motor daha çok yeni olduğundan bu sorunu yaşamış olabilirim.. Makinenin siyahını sürdüm.. Arka farları Racer ile aynı.. Hiç bir fark yok. Onun dışında makine güzeldi ya.. İsteyenlere fotograflarını çekip koyabilirim buraya..

hadi arkadaşım koy şu fotoları yhaa... çatladım meraktan:pr::pr:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
racer 200 ün granajı çıkarılmış çıplak (naked) versiyonu. onun dışında motor teknolojisinde bir fark var gibi görünmüyor
racer 200 ile freedom 200 motor değerlerini karşılaştırırsanız fark etmemek imkansız
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
motoron degisinde test i yapılmıştı..hali pek iç açıcı değil dedüydüler..:p
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
70
Kanuni Freedom 200

arkadaşlar 1.5 yıldır kullandıgım vuxi dy 200 marka motormu sattıktan sonra kanuni freedom 200 aldım ilk bakıma az kaldı bayagı hoşuma gidiyo kullanımı merak ettiginiz bişi varsa zevkle anlata bilırim
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
70
110 km ye istekli bi sekılde cıkabilyo kullanımı hafif race şekli öne dogru ön fıren çinlılerden alışık olmadıgımız şekılde hislı fazla sıkıştırmadım ama 125 gibi suratecıktı

arkadaşlar vibrasyon yok demiyorum ama rahatsız eden boyutta deyıl oturuş pozisyonu cok rahat geldi sesi falanda iyi
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Racer in kafa granajsız hali.
Arka kısmı ve motoru aynı.
Kalitesini zaten biliyorsunuz
Önden şöyle:
411537296060xfkl066rz3.jpg

Arkadan şöyle bir resmi var
411537296060l766086so3.jpg

Ha bunda bir egzoz var
Maliyeti düşürmek icin calmislar sanirim :p
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
arkadaşlar 1.5 yıldır kullandıgım vuxi dy 200 marka motormu sattıktan sonra kanuni freedom 200 aldım ilk bakıma az kaldı bayagı hoşuma gidiyo kullanımı merak ettiginiz bişi varsa zevkle anlata bilırim




merhaba vedat bey,hayırlı olsun yeni kanuniniz
bu arada kaça gitti DY 200 motosikletiniz,ben de var bir tane satılmayı bekliyor gerçi şehiriçi trafikte oldukça taminkar işlerimi görüyor,işalah bende bulurum bir isteyen veririm hemen satışını
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
70
merhaba vuxi yi 200ytl ye bursaya sattım. kanunı icın yapılan gereksız konularada katılmıyorum vuxi den sonra kalıtesini daha iyi anladim kanuninin hele heryerde parçalarını bulabilince

duzeltme vuxi yi 2000 ytl sattım

arkadaşlar motorda gereksiz O aliminyuma benzer şeylerden kullanmadıkları için çatlama zırıltı gereksiz vs sesler hiç yok nelazımsa onu kullanmışlar
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
70
bugun bakıma göturdum ilk bakım 25 ytl tuttu maşallahı var kar soguk yamur çamur banamısın demedi tek marş
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
güle güle kullan vedat bey
sen de tatlı su motorcusu değilsin bakıyorum yaz kış her mevsim motosiklet üstündesiniz,aman korumasız çıkma bu havalarda iyi sürüşler dilerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst