kanuni fredom u merak edenlere berbatmı berbat bir motor arızasız günü yok parçasını istersiniz fabrikası bin dereden su getirir para verdim aldım kullanmak için ama maalesef yok km saati değişmiş servisi eklememiş te garantiden parça yazamazlarmışta bilmem ne yağ keçesinden yağ boşalttı kullanıcı hatası dediler.350 tl ye bie buçuk aylık motoruma motor yaptırdım.savunulacak hiç bir yanı olmayan bir motosiklet kanunidir yıllardır motosiklet kullanırım malını bu kadar sahipsiz bırakan bir fabrika görmedim servisinin hatasını müşterisine ödeten bir markadır kanuni.kimse savunmasın.
bir dahamı kanunimi asla asla asla her yerdede bunu yazıcam çöünkü benim canım yandı başka kimsenin canı yanmasın kanuni motosikletlerini satın almayın arkadaşlar alıpta bu adamları ödüllendirmeyin ne servisi ne satıcısı nede fabrikası satışı yapıldıktan sonra herşey bitiyor
arkadaşımın birisi sormuş fredom un yakıt göstergesi yokmu diye evet yok kardeşim küçük kırmızı bir lamba koymuşlar.ne zaman yanacağı kalan yakıtın seni ne kadar götüreceği belli olmuyor ben kullanıyorum bu motoru sakın almayın kesinlikle almayın tavsiye etmiyorum.kanuninyi kes,inlikle motosiklet tutkunu insanlara tavsiye etmiyorum
yamaha kendini kanıtlamış bir marka 2 side aynı fiyat ama 200cc cazip geliyor millete...
evet haklısın arkadaşım bende uzun yolda 125 cc ile gitmektense 200 cc olsun diyip alanlardanım hee şu bir gerçek bir hatadır ettim aldım yamaha nın 125 i gerçekten bunun 200 cc sinden çok çok iyi varsın uzun yolda bir saatten sonra hızı kesiliversin ama motosiklet gibi motosiklet olsun.size çok önemli bir uyarı servisi dandik garantisi sahte çinden gelip türk malı diye satılan kanuni motosikletlerini kessinlikle satın almayın
görüntüsüne aldandık 200 cc dedik türk malıdır başımızı ağrıtmaz parçası ucuzdur boldur dedik dedikte ne oldu keşke yamaha yada honda alsaydımda paramla rezil olmasaydım
bir yıl olmadı motorumu alalı ama ne zaman garantiden bir parça istesem yokşöyle yok böyle yok şu yok bu denmesinden bıktım son olarakta kendi servislerinde değişen km saatinin km sinin garantiye işlenmediği bahane edilip bütün bakımlarını servisinde yaptırdığım motosikletim garantiden çıkarılmak isteniliyor.saati değişen servisin kaşesi ve imzası garanti belgemde mevcut arkadaşlar bu kadar basit uyduruk sebeplerle kanuni müşterisini kendisine küstürebiliyor.altındanda yapsalar daha kanuni motorsiklet almam sizde almayın
bir yıllık bile değil servisinde iki kez zincirini değiştirdim defalarca zincirim attı yollarda perişan oldum.orinkli zincir takana kadarda bu eziyeti çektim.kanuni fredom 200 gerçeği arkadaşlar.yakıt göstergeniz nokta kadar bir kırmızı ışıktan ibarettir.ne kadar yakıtınızın kaldığını daha ne kadar gideceğinizi bilemiyosunuz.haaa unutmadan km satinizi yetkili servisinizde değişiyosunuz servisiniz km sini eklemedi diye garanti dışınada alınabiliyosunuz.ve bunun suçlusu km yi garantiye eklemeyen servis değil sizsiniz.bide garanti belgenizde km saatinizi değiştiren servisin saat deişmiştir diyerek vurduğu kaşesi ve imzasıda var hani ama olmaz garantiniz bitti suçunuz kanuni motosiklet almak cezanızda paranızla rezil olmak.tüketiciyi koruma derneğinden mahkemeye veriyorum sorunu olan arkadaşlarıda mahkemeye şahit beklerim
Kanuni 200 cc. lik modellerinin hepsinde daha önce Racer 200 ve Motocar 200 deki motorları kullanıyor sanırım...Yani caracal 200 ve enduro 200 gibi...bence freedom 200 de de aynı motor var.Yalnız burada kafaları karıştıran bi durum var;Motor aynı olmasına rağmen hp ve tork olarak hemen herbirinde farklı değerler var.Bilerek yapılmış bi karışıklık gibi geliyor bana.Çünki değerler hep farklı devirlere göre verilmiş.Yalnız şunu da belirteyim. kanuni nin bu modellerde kullandığı motorun güzel özelliklerinden biri;Balancer sisteminin olması ve güç ve tork olarak bu sınıf için tatminkar olması yeterli bence.
hayati kareş motosikletin üstündeyim ve senin anlattığın gibi memnun kalınacak hiç bir yanı yok arızasız günü yok diyebilirim.görüntüsüne ve 200 cc diye sattıklarına aldandım yağ yakıyor sıfır aldığımdan beri yağ keçesinden yağ kaçırdı motoru yedi kullanıcı hatası dediler bence bu motorun övünülecek bir yanıyok ben motor kullanıcılarına bir iyilik yapıp bunun bu kadar rezil bir motor olduğunu söylemek isterim sende artık bu motorla ilgili bir şeyler söylemek istersen kardeşim sadece şunu söyle paranızı boşa harcayıp kanuni 200 fredom almayın diyebilirsin yazık günah para kolay kazanılmıyor.
N'apacan kanuniyi ya.*** **** "Aman yanlış anlaşılmasın. Türk malına ya da kanuniye antipatim yok ama İthal mallara ÖTV koydurtacaklarına adam gibi (kaliteli) motosiklet yapsınlar da hepimiz Türk Malı alalım."*** Ben kalitesiz mal alacak kadar zengin değilim.
haklısın kardeşim lafını onaylıyorum ve ilave ediyorum kanuni türk malı değil bunlar bizim türk olarak adımızıda lekeliyolar.kanuni türk malı değil tepeden tırnağa çin dir.sadece montajı tepeörende yapılmaktadır tekrar ediyorum türk malı değildir.ve ayrıcada bir uyarım var kanuninin hiç bir modelini satın almayın çünkü ben aldım çok metettikleri fredom 200 modelini ve aldığım güne lanet ediyorum sakın almayın bir dost tavsiyesi
yaa arkadaslar hakkaten kanuniden motor alınırmı alınmazmı sorusu var kafamda kimi çok övüyor kimi lanet edip yerden yere çalıyor kafam cok karışık motor aldım alıcam ama kafamda kesinleşen bişi yok maddi kısmıda düşünmek lazım birde 200cclik yeni model crosslar cıkartmış nedir nasıldır kullanan varmı acep ? ? ? kanuni alıpta içimde patlarsa die tırsıyom tesekkürler :rendeer: :rendeer:
kanuni almada ne alırsan al kardeşim aldığıma alacağıma bin pişman oldum zaten garantisi garanti değil motoru motor değil servisi servis değil satıcısı satıcı değil fabrikası fabrika değil türk malı diyolarya o hiç değil baştan sona çin sakın alma benden söylemesi
@Motorize_deli biraz yerli parça ve geri kalanı yerli montaj bir motor olduğu konusunda şiddetli iddialar var. diğer çinli modellerden en fazla montaj olarak kaliteli olabilir.parça konusunda ise web sitesinden gerekli bilgileri bulabilirsin.
kanuni fredom 200 denmi bahsediyoruz kullanıcısıyım bin pişmanım.hiç bir iyi yanı yok bunun sebebide kanuninin malına sahip çımayışından başka bişey değil mahkemelik olucaz ilgilenin diyorum telefonda bir kız var başka söylüycek bişeyiniz yoksa iyi günler beyfendi diyip kapatıyor suratınıza.onuda satış sonrası hizmetler yetkilisi diye koymuşlar.ramzey motosikletim vardı sorun yaşamıştım mahkemeye verdim motoru iade ettim parasını geri aldım şimdi sıra kanuni motorsiklette onlarıda mahkemeye vericem vermem lazım ki anlasınlar neyin ne olduğunu.
arkadaşlar bu model racer modelinin naked`i diyebiliriz mart ayı başında her yerde görebilirsiniz galiba fiyatı 3250 ytl civarı ayrıca kanuni çin mallarına benzer motorsikletler üretebilir ama çin malı motor üretmez.....
kardeşim çin malına benzer üretir diyosunda zaen ürettii bişey yok baştan sona çin baştan sonakanuni diye sadece marka var herşeyi çin türkiyede üretilen bir tek parçası yok herşeyi çin ispatını ilede motoru satın alınca görüyor insan ben kullanıcısıyım fredom 200 ün aldığım güne lanet olsun
Kalyoncumotor;*Sizde bir kanuni bayiisisiniz belliki.Çin malı motorlar zaten adı üzerinde çinde üretiliyor kanunide onları alıyor burda montajlıyor.Yoksa tabii ki Kanuni çin malı motor Türkiye'de üretir mi?Üretse Türk Malı olur.Ama kanuni satış,pazarlama sadece müşteriyi kandırmaya yönelik.Alıpta içinden çıkan kağıtlara birde bakmışınız ki kapı gibi çinde üretildiği fabrika yazıyor.Benim başıma geldi.3250 bu motor için çok çok çok fazla.Kanuni montajı burada yapıp yerli üretim diye vergiden kaçıyor ve rakiplerinin ayağını kaydırıyor ki kaydırsın kanuniden kalite olarak beterleride var kullandım.*Kanunici arkadaşlar (kullananlar,satanlar ve bayiiler değil) alırken çok mutlu oldunuz ama kullanırkende eminim mutlu gözükmeye çalışıyorsunuzdur ama satarken en mutlu olduğunuz andır çünkü kurtulduğunuz andır.
ya kardeş harbiden klavyene sağlık nede güzel yazmışsın satarken kurtulduğunuz andır diye servisleri berbat satıcısı berbat fabrikasını hiç sorma o daha beter garantimi sadece kağıt üzerinde var var yani* sadece kağıt parçası.kanuni fredom 200 asrın rezaleti arkadaşlar.bı modelden dolayı motosiklet sevdamdan vazgeçecem diyebilirim bir yıl bile olmadı ve motorun parası kadar parça usta maliyetim oldu istiyosanız artık fredom güzel motordur alırız diyin yani.benden dost tavsiyesi keşke şu kanunideki arkadaşlarda şunlarıokusada müşterisinin ne hallere düştüğünü görse hoş görse ne olur fabrikaya kadar gittim ben kapıdan içeri sokmadılar beni.işte kanuninin satış sonrası müşteri rezaleti arkadaşlar hepimize hayırlı olsun fredom 200