Kanuni Kanuni Freedom 200 modeli

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
Kanuni Freedom 200 isminde bir motor çıkarmayı düşünüyor
bu model hakkında bilgisi olan varmıdır? tasarım yarışmasından çıkan bir modelmidir yoksa çin benzerleri varmıdır?
[Ek] model hakkında teknik detaylar sitede yayınlanmadığı için sohpet bölümünde açılmıştır [/ek]
işte resmi

freedom01.jpg
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
ybr gibi duruyor 12-13 bg bile olsa fiyatı ybr ye yakın olur ama olsun en azından türk firması kazansın. Ben de merak ettim özelliklerini.:cat:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Kanuni 200 cc. lik modellerinin hepsinde daha önce Racer 200 ve Motocar 200 deki motorları kullanıyor sanırım...Yani caracal 200 ve enduro 200 gibi...
bence freedom 200 de de aynı motor var.
Yalnız burada kafaları karıştıran bi durum var;Motor aynı olmasına rağmen hp ve tork olarak hemen herbirinde farklı değerler var.Bilerek yapılmış bi karışıklık gibi geliyor bana.Çünki değerler hep farklı devirlere göre verilmiş.
Yalnız şunu da belirteyim. kanuni nin bu modellerde kullandığı motorun güzel özelliklerinden biri;Balancer sisteminin olması ve güç ve tork olarak bu sınıf için tatminkar olması yeterli bence.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
200 CC olarak bir kaç model çıkarıyorlar.
güç olarak motocar 200 gibi olduğunu düşünürsek
Maks. Güç : 14,41 HP / 7500 d/d
Maks. Tork : 14Nm / 6000 d/d
görünüş olarak klasik çıplak bir model. titreşim önleyici sistem olduğunu düşünürsek ve fiyat olarak en fazla 3000 - 3500 gibi bir rakam olur düşüncesindeyim. yalnız performansının motocar 200 modelindne yüksek olması gerekir satışının yüksek olması için
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
freedom 200

bende merak ediyorum bu motoru.Tugrul abi dediğin gibi Bu makinaya titreşim giderici takılırsa cok satar.. hergün kontrol ediyorum kanuni'nin sitesini.. inşallah erken açıklarlar....
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
55
N'apacan kanuniyi ya.
"Aman yanlış anlaşılmasın. Türk malına ya da kanuniye antipatim yok ama İthal mallara ÖTV koydurtacaklarına adam gibi (kaliteli) motosiklet yapsınlar da hepimiz Türk Malı alalım."

Ben kalitesiz mal alacak kadar zengin değilim.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
eğer çinliden birebir kopya ise kanuni bindiği dalı keser.
gerçi savtunemir_34 bilir ne kadar yerli katkı olduğunu kanuni firması ile arası iyi gibi görünüyor
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
162
Mz'in 125 cc'lik 4 zamanlı bir modeli vardı.Gerçi TR'ye gelmedi ama bilenler bilir. Ben bayağı bi o modele benzettim.Adını öğrenirsem yazarım.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Titreşim önleyici olsa ne olur.Bende 2007 model racer vardı kullanırken ellerim uyuşuyordu titreşimden.Hadi onada peki diyelim ama iç organlarım yer değiştirecek gibi oluyordu.Motoru 2 ay kullandım hep titreşim vardı.Aman neyse sattım rahatladım.Bu model tasarım olarak artık çok sıradanlaşmış.Benzerleri bir sürü markada var.Madem yerli üretim yerli tasarımcılarda kullansınlar.Endüstri Ürünleri Tasarımından mezun olupta kanunide tasarımcı olarak çalışan en azından İstanbul'da yok.(Varsada cidden tanışmak isterim.10 sene evvel Arçelik'e buz dolabı tasarlamak için yabancı kataloglar karıştırıp ufak değişiklikler yapıyorlardı,şimdi neyse ki artık yok.Bunda tasarımcı değil firma koyuyordu önüne modeli al buna benzer birşey yap diyordu.Tasarımcılarım pek kabahati yoktu.)
Bakalım bu modelin benzeri var mı?Birde fiyatını gerçekten merak ettim.Heralde buna 3500 Ytl istemek biraz alıklık olur ama olsun onlar için birşey fark etmez anlamıyan adamı keklerler olur biter.(Bana zamanında yaptıkları gibi.)birde Keeway speed e benzettim ben biraz bi an baktım şöyle bir ama neyse...(savtunemir bu arada beni şaşırttınız kanuninin özgün modellerini bir an olsa bile ybr e benzetmeniz garip geldi.Neyse işin şakası.)
Herkese iyi sürüşler kazasız belasız...
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Arkadaşlar ;kanuni freedom modeline benzer bir model yiben marka isimli bir çin li firmanın yb 200 cc adlı modeli tabii ki bazı ufak tefek değişiklikler var ama hemen hemen aynı sayılabilir.
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Lider Motorun sayfasında Freedom 200 ün fiyatı 3250 olarak yazılmış
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa arkadaslar hakkaten kanuniden motor alınırmı alınmazmı sorusu var kafamda kimi çok övüyor kimi lanet edip yerden yere çalıyor kafam cok karışık
motor aldım alıcam ama kafamda kesinleşen bişi yok maddi kısmıda düşünmek lazım birde 200cclik yeni model crosslar cıkartmış nedir nasıldır kullanan varmı acep ? ? ? kanuni alıpta içimde patlarsa die tırsıyom
tesekkürler :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
@Motorize_deli biraz yerli parça ve geri kalanı yerli montaj bir motor olduğu konusunda şiddetli iddialar var. diğer çinli modellerden en fazla montaj olarak kaliteli olabilir.
parça konusunda ise web sitesinden gerekli bilgileri bulabilirsin.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tuğrul yanlış yoldasın...ilk sağdan dönecektin...:mrgreen: :p


şaka bir yana seni bu markalarda görmek hoş değil...motor bloğunun duruşundan ben tek bakışta anlıyorum...bol kromajlı parlak malak bir blok gördüğümde anla ki Mondıal KT 125 sititli birşey...bu kadarmı fason üretim olur ya...iddia ediyorum bunu gerçekten Türk mühendisler üretsin(%100 türk imalat) daha iyisini yapar...Aselsan misali...Kanunui motor üssünü kurdu ama halen bi icraatini göremedik...bence kandırılıyoruz...ÜS denen yer montaj yeri...

yaa arkadaslar hakkaten kanuniden motor alınırmı alınmazmı sorusu var kafamda kimi çok övüyor kimi lanet edip yerden yere çalıyor kafam cok karışık
motor aldım alıcam ama kafamda kesinleşen bişi yok maddi kısmıda düşünmek lazım birde 200cclik yeni model crosslar cıkartmış nedir nasıldır kullanan varmı acep ? ? ? kanuni alıpta içimde patlarsa die tırsıyom
tesekkürler :rendeer: :rendeer:

hayatının hatasını yaparsın...mahşerde iki elim yakanda olur...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
@mete_hanyok abi türk mühendisler onun elciğini bile üretemiyor
nasıl bu üretemez hale geldik o ayrı bi tartışma konusu.
üretilsin istiyoruz fakat nedense çinden alıp montaj daha çok kar bıraktığı için üretmek kimsenin işine gelmiyor
üretilsin istenincede ortalık karıştıran insan pozisyonuna düşüyoruz.
sonuç olarak Türkiyede üretimin "ü" sü bile üretilmez
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
101
arkadaşlar bu model racer modelinin naked`i diyebiliriz mart ayı başında her yerde görebilirsiniz galiba fiyatı 3250 ytl civarı ayrıca kanuni çin mallarına benzer motorsikletler üretebilir ama çin malı motor üretmez.....
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Kalyoncumotor;
Sizde bir kanuni bayiisisiniz belliki.Çin malı motorlar zaten adı üzerinde çinde üretiliyor kanunide onları alıyor burda montajlıyor.Yoksa tabii ki Kanuni çin malı motor Türkiye'de üretir mi?Üretse Türk Malı olur.Ama kanuni satış,pazarlama sadece müşteriyi kandırmaya yönelik.Alıpta içinden çıkan kağıtlara birde bakmışınız ki kapı gibi çinde üretildiği fabrika yazıyor.Benim başıma geldi.3250 bu motor için çok çok çok fazla.Kanuni montajı burada yapıp yerli üretim diye vergiden kaçıyor ve rakiplerinin ayağını kaydırıyor ki kaydırsın kanuniden kalite olarak beterleride var kullandım.
Kanunici arkadaşlar (kullananlar,satanlar ve bayiiler değil) alırken çok mutlu oldunuz ama kullanırkende eminim mutlu gözükmeye çalışıyorsunuzdur ama satarken en mutlu olduğunuz andır çünkü kurtulduğunuz andır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst