- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 5,075
arkadaşlar zincir çok sık gevşiyor, şıkır şıkırda ses yapıyo 6000 devirlerde, sizde de var mı bu, ben sık sık gerdiriyorum.
aynı sorun bendede var yarın bır lokma aldırcam
arkadaşlar zincir çok sık gevşiyor, şıkır şıkırda ses yapıyo 6000 devirlerde, sizde de var mı bu, ben sık sık gerdiriyorum.
arkadaşlar zincir çok sık gevşiyor, şıkır şıkırda ses yapıyo 6000 devirlerde, sizde de var mı bu, ben sık sık gerdiriyorum.
arkadaşlar birkere salam sıktırın ikincisi ise sesi şasiye degen zincir yapar genelde şase zincir arasında bir lastik vardır ses yapmasın diye bu lastikler çabuk yıpranır oraya kendiiz kalın bir lastik koyup yapıstırın sesten eser kalmaz
r şeyi bence hoş ama tek fabrikanın bizlerden kısıtladıgı dublex lastikler olmus bana 10 ytl ye patladı ama dublex yaptırdım
arkadaşlar birkere salam sıktırın ikincisi ise sesi şasiye degen zincir yapar genelde şase zincir arasında bir lastik vardır ses yapmasın diye bu lastikler çabuk yıpranır oraya kendiiz kalın bir lastik koyup yapıstırın sesten eser kalmaz
r şeyi bence hoş ama tek fabrikanın bizlerden kısıtladıgı dublex lastikler olmus bana 10 ytl ye patladı ama dublex yaptırdım
Dubleks dediğiniz tubeless değil mi :silent:
slm arkadaşlar motorumu aldım ama bunun lastik basınçları ne olacak yardım edin
fattii tşk ederim yeni gördüm kardeşimn saolasıon
slm arkadaşlar motorumu aldım ama bunun lastik basınçları ne olacak yardım edin
fattii tşk ederim yeni gördüm kardeşimn saolasıon
slm arkadaşlar motorumu aldım ama bunun lastik basınçları ne olacak yardım edin
fattii tşk ederim yeni gördüm kardeşimn saolasıon
son zamdan sonra 125krş kadar normal hatta bu havalarda ısıtma ,devirli kullanma olayı falan 130 135 senin için cayizdir.yakıtını bir kere test ettim yaklaşık 100 km'de 3,5 ile 3,8'yakıyor ama benim caracal daha 900 km'de alalı 7 ayı geçti binmeye fazla fırsatım yok açılınca bu yakıt düşebilir tabii fazla km yapan arkadaşlarımız varsa onlardan bilgi alalım saygılarımla..........
slm arkadaşlar motorumu aldım ama bunun lastik basınçları ne olacak yardım edin
fattii tşk ederim yeni gördüm kardeşimn saolasıon
hayırlı olsun allah grenajına asfalt gostermesın
cayiz diyorsan cayizdir kardeşim!!şu an benim motor alışma aşamasında (yani talaş dökmekle meşgulgeçen hafta bakımdan çıkardım benim karakaçanı. arka balatalar çok ses yapıyodu.onu oraya oyle takan ustanın ...(gozunu sevim) hiç mi göz yok nizam yok aldıgımdan beridir otuyo bugun gecer yarın biter umuduyla oyle gırç gırç ses çıkartarak kullanıyordum. servise goturdugumde canıma tak etti ve sokturttum. tiger 250 nin balatalarından taktırdım super oldu 3 ytl fiyat farkı var bilginize super oldu yani .balatanın kasnaga degen yuzeyi nerdeyse 1 cm daha uzun buda frenlemede daha başarılı yapıyo motoru herkeze tavsiye ederim.yok uymaz falan derlerse inanmayın cuk oturuyo.
bu arada sonat hayırlı olsun kazasız belasız gule gule kullan.
son zamdan sonra 125krş kadar normal hatta bu havalarda ısıtma ,devirli kullanma olayı falan 130 135 senin için cayizdir.
arkadaşlar caracalın titreşim sorununa son verme yolunu bulduk ve gercekleştirdik.motorun şase ye baglı oldugu ön korumanın altındaki baglantıları feerdom 200 lük motor takozlarıyla degiştirince bir milim sarsıntı kalmıyor zevkli kullanım şimdi basladı.
hayırlı olsun kardeş
yardımcı olabildiysek ne mutlu bizee
kazasız belesız inşallah
grenaj ne diye sorsam ayıp olurmu kardeşale: