Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar o şıkırtıyı bende farkettim ama zincir koruma kapağından yapıyor özellikle iki kişi bindiğimiz zaman yapıyor. o kapakla zincirin aralığı çok az oraya bir çare uygulayacaz artık demokraside çareler tükenmez........
 
Katılım
12 Şub 2008
Mesajlar
5
arkadaşım merhaba bende motorumumu değiştirmek istiyorum ve caracal düşünüyo idim aynı fiyata başka hangi motorlar var bilgilendirirsen sevinirim.iyi sürüşler,
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
5
arkadaşlar birkere salam sıktırın ikincisi ise sesi şasiye degen zincir yapar genelde şase zincir arasında bir lastik vardır ses yapmasın diye bu lastikler çabuk yıpranır oraya kendiiz kalın bir lastik koyup yapıstırın sesten eser kalmaz

r şeyi bence hoş ama tek fabrikanın bizlerden kısıtladıgı dublex lastikler olmus bana 10 ytl ye patladı ama dublex yaptırdım
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar birkere salam sıktırın ikincisi ise sesi şasiye degen zincir yapar genelde şase zincir arasında bir lastik vardır ses yapmasın diye bu lastikler çabuk yıpranır oraya kendiiz kalın bir lastik koyup yapıstırın sesten eser kalmaz

r şeyi bence hoş ama tek fabrikanın bizlerden kısıtladıgı dublex lastikler olmus bana 10 ytl ye patladı ama dublex yaptırdım

şimdilik pek fazla sorun yok su yakıtı subab ayarı ıle dusurursem ıyı olacak cumleten ıyı geceler
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
arkadaşlar birkere salam sıktırın ikincisi ise sesi şasiye degen zincir yapar genelde şase zincir arasında bir lastik vardır ses yapmasın diye bu lastikler çabuk yıpranır oraya kendiiz kalın bir lastik koyup yapıstırın sesten eser kalmaz

r şeyi bence hoş ama tek fabrikanın bizlerden kısıtladıgı dublex lastikler olmus bana 10 ytl ye patladı ama dublex yaptırdım

haklsıın dostum benım makıne 2600 kmm de ve 2 kere lastıgım patladı ben dubleks zannedıyordum yıkıldım zaten..kesınlıkle dubleks lastık sart nasıl yaptırdın
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
çok şükür benim lastiklerle ilgili hiçbi sorunum yok, sadece kuru ziftli yolada motoru yatırmaya çalışırken ayaklığı yere değimiştide biraz kaymıştım, cumartesi ehliyet sınavı için uşak merkeze gidecem yine bi 150km yol git gel, tahmin ediyorum sorun çıkmayacak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bende lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum ama biraz pahalı!!
METZELER ön ve arka lastiklerine baktım bugün 160(euro) biraz tuzlu geldi ama bu lastikler takılırsa yol tutuşun değişeceğine inanıyorum...saygılarımla
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2
slm arkadaşlar motorumu aldım ama bunun lastik basınçları ne olacak yardım edin

fattii tşk ederim yeni gördüm kardeşimn saolasıon
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaşlar motorumu aldım ama bunun lastik basınçları ne olacak yardım edin

fattii tşk ederim yeni gördüm kardeşimn saolasıon

sonat hocam!!hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binersin inşallah..siyahmı aldın caracalı????
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
12
bilginize

geçen hafta bakımdan çıkardım benim karakaçanı. arka balatalar çok ses yapıyodu.onu oraya oyle takan ustanın ...(gozunu sevim) hiç mi göz yok nizam yok aldıgımdan beridir otuyo bugun gecer yarın biter umuduyla oyle gırç gırç ses çıkartarak kullanıyordum. servise goturdugumde canıma tak etti ve sokturttum. tiger 250 nin balatalarından taktırdım super oldu 3 ytl fiyat farkı var bilginize super oldu yani .balatanın kasnaga degen yuzeyi nerdeyse 1 cm daha uzun buda frenlemede daha başarılı yapıyo motoru herkeze tavsiye ederim.yok uymaz falan derlerse inanmayın cuk oturuyo.

bu arada sonat hayırlı olsun kazasız belasız gule gule kullan.

yakıtını bir kere test ettim yaklaşık 100 km'de 3,5 ile 3,8'yakıyor ama benim caracal daha 900 km'de alalı 7 ayı geçti binmeye fazla fırsatım yok açılınca bu yakıt düşebilir tabii fazla km yapan arkadaşlarımız varsa onlardan bilgi alalım saygılarımla..........
son zamdan sonra 125krş kadar normal hatta bu havalarda ısıtma ,devirli kullanma olayı falan 130 135 senin için cayizdir.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
5
arkadaşlar caracalın titreşim sorununa son verme yolunu bulduk ve gercekleştirdik.motorun şase ye baglı oldugu ön korumanın altındaki baglantıları feerdom 200 lük motor takozlarıyla degiştirince bir milim sarsıntı kalmıyor zevkli kullanım şimdi basladı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçen hafta bakımdan çıkardım benim karakaçanı. arka balatalar çok ses yapıyodu.onu oraya oyle takan ustanın ...(gozunu sevim) hiç mi göz yok nizam yok aldıgımdan beridir otuyo bugun gecer yarın biter umuduyla oyle gırç gırç ses çıkartarak kullanıyordum. servise goturdugumde canıma tak etti ve sokturttum. tiger 250 nin balatalarından taktırdım super oldu 3 ytl fiyat farkı var bilginize super oldu yani .balatanın kasnaga degen yuzeyi nerdeyse 1 cm daha uzun buda frenlemede daha başarılı yapıyo motoru herkeze tavsiye ederim.yok uymaz falan derlerse inanmayın cuk oturuyo.

bu arada sonat hayırlı olsun kazasız belasız gule gule kullan.


son zamdan sonra 125krş kadar normal hatta bu havalarda ısıtma ,devirli kullanma olayı falan 130 135 senin için cayizdir.
cayiz diyorsan cayizdir kardeşim!!şu an benim motor alışma aşamasında (yani talaş dökmekle meşgul:))olduğu için biraz fazla yakıyor işin açıkcası....

arkadaşlar caracalın titreşim sorununa son verme yolunu bulduk ve gercekleştirdik.motorun şase ye baglı oldugu ön korumanın altındaki baglantıları feerdom 200 lük motor takozlarıyla degiştirince bir milim sarsıntı kalmıyor zevkli kullanım şimdi basladı.

iyi düşünmüşün!! eğer olumlu bir sonuç alırsan bizde deneriz....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst