Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Merhabalar arkadaslar,dün sis farı taktırdım 55w lık 2 tane 10 km gittim farlarla beraber gelince stop ettım sonra calıstırayım dedım aku yok:)))

neden boyle oldu acaba ne yapmak lazım?

Sis farları aküyünün enerjisini emer sömürür aküyü de öldürür , voltmetren varsa sol taraftakı 20 kısmına getır , sis farını acık kapattıgın anahtarın artı ve eksı tarafına temas ettir ac sıs farlarını akünün nasıl enerjı kaybına ugradıgını sana rakamlar soyleyecektır . Ve sehır ıcı sis farı yasak ceza yeme hatta sıs farı sisli havada bıle yasak burası türkiye .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 ----------

Arkadaşlar merhaba,

Ben de aranıza bir kaç saat önce katıldım. İlk motosikletim, umarım düzeyli bir ilişkimiz olur. Tavsiyelerinize açığım.

sorunun olursa burayaz yaz girdikçe cvplarım , caracalın herseyını kendım yapmaya baslamıstım satmadan once

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:48 ----------

Eray Hakkında Hayırlısı Olur İnş...





Dostum Motorunun Ürettiği Elektrik,
12.8'den 14, belkıde bazıan 15 wolt üretir,
16,ile 20 wolt üretenler ise,
aşırı elektrik ürettıgınden aküyü kaynatır ve Aküyü Bozar,
bu durumlarda yani yüksek üretimlerde konjektörde kabloların yanlışlıgı olabılır,
yada yapacak bişiy olmadıgından değişimi gerekebilir,

uzun lafın kısası,

Motorunuza Takmayı Planladığınız Her Ne Tür Işık .Lamba.Sis. vs ürünlerin tamamen LED'ile döşeli olanından düşünün,
aksi taktirde Hevesiniz Kursağınızda Kalır...


tam yazayım dedim değerli dostum serkan aklımdan geçeni yazmış
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
3
öncelikle herkese selam

gecen yazın basında bir caracal aldım 2010 model
ilk motorum ve ehliyetide beraber aldım motoru hiç uzun yolda sürmedim ve motor 3000 km
burdan motoru fazla kulanmadığım anlaşılmıştır .bir kere uzun yola bir akrabam götürdü oda 200 km civarında bir yolculuk , genellikle sehir içinde günde 10 km gidip geliyorum (2 aydır, öncesinde yatıyordu motor)

sorunum hız sorunu motor 4. viteste 70-80 km/sa hızı zor görüyor ve motor bagırıyor
çok geç hızlanıyor ve çok çabuk vites atmak zorunda kalıyorum
örnegin : kalktım gidiyorum 20km/sa hızda 2 de 3. vitese geçmek durumun da kalıyorum
motorda bir sorun mu var yoksa zaman ile düzelirmi uzun yola cıksam degişen bir şey olurmu

veyahut bu model böyle mi , pek anlamam bu işlerden ama sanırım 200cc motor hacmi bu motora düşük geliyor 250 cc cift silindir olsaydı daha saglam olurdu
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
66
benim motorda bugün sorun oldu ,vitesi boşa alamıyorum haliyle boş vites lambasıda yanmıyor,neden oldu anlamadım , ne yapmam lazım
yakında kanuni servisi de yok (pendik,kurtköydeyim)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:53 ----------

benim motorda vites göstergesinde ve viteste sorun oldu boşa geçmiyor ve vitesi göstermiyor, motorda acemiyim vitesleride daha pek anlayamadım ,vites sırası nasıl oluyor bunlarda.
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
88
arkadaşlar uygun caracal satan varmı yani kaç para aralıklarında bu motosikletin fiyatı
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
öncelikle herkese selam

gecen yazın basında bir caracal aldım 2010 model
ilk motorum ve ehliyetide beraber aldım motoru hiç uzun yolda sürmedim ve motor 3000 km
burdan motoru fazla kulanmadığım anlaşılmıştır .bir kere uzun yola bir akrabam götürdü oda 200 km civarında bir yolculuk , genellikle sehir içinde günde 10 km gidip geliyorum (2 aydır, öncesinde yatıyordu motor)

sorunum hız sorunu motor 4. viteste 70-80 km/sa hızı zor görüyor ve motor bagırıyor
çok geç hızlanıyor ve çok çabuk vites atmak zorunda kalıyorum
örnegin : kalktım gidiyorum 20km/sa hızda 2 de 3. vitese geçmek durumun da kalıyorum
motorda bir sorun mu var yoksa zaman ile düzelirmi uzun yola cıksam degişen bir şey olurmu

veyahut bu model böyle mi , pek anlamam bu işlerden ama sanırım 200cc motor hacmi bu motora düşük geliyor 250 cc cift silindir olsaydı daha saglam olurdu

dostum ön dişliyi 2.3 diş büyütmeyi dene,
ön dişli büyümesi motorun devrını uzatacagı gibi düzde gidişinide etkıleyecektir,
ve çabuk vites istemesi kesılecektir...
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
88
kardeş ilgileniyorum tabiki ne demek yanlız bütçem kısıtlı eğer ödeyemeyeceğim bişey söylersen hiç seni rahatsız etmiyim :) ne diyon sen fiyata:):silent:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
kardeş ilgileniyorum tabiki ne demek yanlız bütçem kısıtlı eğer ödeyemeyeceğim bişey söylersen hiç seni rahatsız etmiyim :) ne diyon sen fiyata:):silent:

muco kardeşim anladığım kadarıyla sen cruiser motor arıyorsun mondial mct 250 bakmanı tavisye ederim uygun fiyatada bulabilirsin ve sana tavsiyem paranı biriktirmen ufak ufak biriktir bu işler kısmet denk gelir paranda olur alırsıınn güzel bir crusier motor ;)
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
3
serkanadh13 saolasın o dedigini sorarım tamircilere ama garantisi dolmadan öyle bir işe kalkışmam
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
88
kardeş mondial 250mctyi pek tavsiye etmiyorlar jınlun vardı bende ondan daha kaliteli diyorlar :)kardeş 1900 çok değilmş yav :)
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
88
ekocem kardeş bende aynı senin durumundayım :)ama para sorunum olduğu için kim uygun verirse onu alacağım yapcak bişe yok:mrgreen:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
2007 model. 12500 deki motorumu 2000 tl ye satmıştım.
hiçbir kazası kusuru arızası yoktu. alan kişi bir yıldır kullanıyor. ciddi bir problemle karşılaşmadı. bu motora 3000 tl gibi fiyat isteyenlere sadece gülüyorum. mal kendi malı. istedi gibi satar tabi...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hooper-2007-model-caracal-200-49634020/detay/
mesela bu motor 2007 model olacak. 1300 km de olacak öyle mi? bizde yedik.
birde 3500 tl istiyor. yuh ya yuhh...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
88
kemancı arkadaş adımız soyadımız aynı ama benim bütçem senin krem gökgürültüsüne yeterli değil :)bir buçuk falan anca :)
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
7
fren kolu

yahu moturum çimlerin azizliğine uğradı devrildi ben üstünde değilken fren kolu çarpmış düşünce allahtan başka hasar yok. neyse kırıldı fren kolu nerden tedarik edebilirim ben onu netten satışı varmıdır ????
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
kuralkan yedek parça sitesi bakımdaydı ama zaten netten de sipariş verilse eve gelmiyormuş, bayii ye gidiyormuş. sen en iyisi yakın bir bayiiden sipariş ver.

ya da yıba'daki kanuni'ye git, onlarda olabilir stokta.
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
88
2007 model. 12500 deki motorumu 2000 tl ye satmıştım.
hiçbir kazası kusuru arızası yoktu. alan kişi bir yıldır kullanıyor. ciddi bir problemle karşılaşmadı. bu motora 3000 tl gibi fiyat isteyenlere sadece gülüyorum. mal kendi malı. istedi gibi satar tabi...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hooper-2007-model-caracal-200-49634020/detay/
mesela bu motor 2007 model olacak. 1300 km de olacak öyle mi? bizde yedik.
birde 3500 tl istiyor. yuh ya yuhh...

hacı ben öyle elemanlara hiçüşenmeden msj çekiyorum :mrgreen:sizin piyasa politikanıza falan diye... düzdüz gidiyorum satarsanız gelin yemek ısmarlıcam diyorum şimdiye kadar satabilen olmadı tabi:mrgreen:
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
66
benim motorda bugün sorun oldu ,vitesi boşa alamıyorum haliyle boş vites lambasıda yanmıyor,neden oldu anlamadım , ne yapmam lazım
yakında kanuni servisi de yok (pendik,kurtköydeyim)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:53 ----------

benim motorda vites göstergesinde ve viteste sorun oldu boşa geçmiyor ve vitesi göstermiyor, motorda acemiyim vitesleride daha pek anlayamadım ,vites sırası nasıl oluyor bunlarda.

vites sorunu düzeldi ,sorun bendeymiş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst