- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 5,075
Merhabalar arkadaslar,dün sis farı taktırdım 55w lık 2 tane 10 km gittim farlarla beraber gelince stop ettım sonra calıstırayım dedım aku yok))
neden boyle oldu acaba ne yapmak lazım?
Sis farları aküyünün enerjisini emer sömürür aküyü de öldürür , voltmetren varsa sol taraftakı 20 kısmına getır , sis farını acık kapattıgın anahtarın artı ve eksı tarafına temas ettir ac sıs farlarını akünün nasıl enerjı kaybına ugradıgını sana rakamlar soyleyecektır . Ve sehır ıcı sis farı yasak ceza yeme hatta sıs farı sisli havada bıle yasak burası türkiye .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 ----------
Arkadaşlar merhaba,
Ben de aranıza bir kaç saat önce katıldım. İlk motosikletim, umarım düzeyli bir ilişkimiz olur. Tavsiyelerinize açığım.
sorunun olursa burayaz yaz girdikçe cvplarım , caracalın herseyını kendım yapmaya baslamıstım satmadan once
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:48 ----------
Eray Hakkında Hayırlısı Olur İnş...
Dostum Motorunun Ürettiği Elektrik,
12.8'den 14, belkıde bazıan 15 wolt üretir,
16,ile 20 wolt üretenler ise,
aşırı elektrik ürettıgınden aküyü kaynatır ve Aküyü Bozar,
bu durumlarda yani yüksek üretimlerde konjektörde kabloların yanlışlıgı olabılır,
yada yapacak bişiy olmadıgından değişimi gerekebilir,
uzun lafın kısası,
Motorunuza Takmayı Planladığınız Her Ne Tür Işık .Lamba.Sis. vs ürünlerin tamamen LED'ile döşeli olanından düşünün,
aksi taktirde Hevesiniz Kursağınızda Kalır...
tam yazayım dedim değerli dostum serkan aklımdan geçeni yazmış