Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
45
bizim jantlar tubeless için uygun değil o yüzden tubeless almayı düşünmüyorum bir sıkıntı çıkmasın diye.

bizi yere bağlayan şeyin de lastik olduğunu düşününce acaba pirleli mi alsam diyorum.

ne dersiniz?

bana gore uygun fıyata aldım o zamn 4 5 yere sormustum 180 220 tl arasıydı..lastık alınca 2 tanede krom dubleks sıbobu almalısın.uymuyor dıye bırsey yok ben taktırdım ve memnunum.

arkasdaslar far ampulunu 100w taksat bırsey olurmu (orjinalı 35w)aku bıtermı nasılı olablılr acaba?
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba,

Ben de aranıza bir kaç saat önce katıldım. İlk motosikletim, umarım düzeyli bir ilişkimiz olur. Tavsiyelerinize açığım.
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
7
dostum sakın orjinalinden daha yuksek değerli ampul vs takma kablolar ısınır erir yada platinler vs yani masraf açarsın iş alırsın başına :)
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar arka stop ampülünü şu ledli ampüllerle değiştiricem.

bunun bir zararı olur mu?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
kesinlikle ve şiddetle tavsiye edrim.en önemlıleri;

1 devir satı var motorun sesını dınleyımde bıraz daha gaz mı vereyım gıbı bısı dusunmıceksın
2 normal bakımı yabı yag bujı gıbı seylerın malıyetı ucuz tek sılındr 1lt yag ve 1 bujı 30 tl ama mct250 olsa tam 2 katı
3 yakıtı cok az 11kurus
4tıtresım mct den cok dusuk 100km yı gcnce anlarsın mct de 80 dedım mı tammdır

yardımcı olabıldıysem ne mutlu


Böyle bir şey yok arkadaşım , motorcu adam motorun sesine göre vites değiştirir ona bakacam derken düşecek ondan sonra yazık günah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:19 ----------

Motor parçası satan her yerde bulunuyor 17 ön dişli CG tipi motorların ön dişlileri uyumlu ben onlarınkinden taktım aynısı bu çelik küba yada kanuni breton bunlardan herhangi birisinin ön dişlisi olur.

Ayrıca ben motorumla 150 görüyorum ve rampa aşağı olursa 150 geçebiliyorumda ama benim motorum rektefiyeli ojinalinden daha büyük bir piston takılı içinde birde o kavuçuk ve karton bozması hava filtresini söktüm motor daha rahat nefes aldı çok daha rahatladı devirler yükseldi 10,000 devir yapabiliyor şu anda ama herzaman bukadar zorlamaya gerek yok bu motorları yapılış amaçları belli motorlar racing değiller.

Motorumu satıyorum ayrıca ilgilenen arkadaşlar varsa ilan aşağıda, iyi sürüşler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...akimli-gaziantepten-caracal200-32316860/detay

Arkadaşım bu motor 150 yı görsün eşek gibi anırırım , 200 cc lık motor diyorsun kı buyuk pıston caktım , honladım vs kaclık pıston attın merak ettım , hava fıltresını sokmen , sadece sesı artırır ve 15-1 olan karısım belkı de 20-1 e kadar cıkar buda fakir karısım yapar cekıs gucu duser . Hava filtresı motoru sıkmazsa motorda güçten duser . Türkiyede bu motora ılk bınenlerden bırısıyım , ıbren yanlıs gosterıyor senın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:26 ----------

bana gore uygun fıyata aldım o zamn 4 5 yere sormustum 180 220 tl arasıydı..lastık alınca 2 tanede krom dubleks sıbobu almalısın.uymuyor dıye bırsey yok ben taktırdım ve memnunum.

arkasdaslar far ampulunu 100w taksat bırsey olurmu (orjinalı 35w)aku bıtermı nasılı olablılr acaba?

gücün varsa michelin al

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:28 ----------

bana gore uygun fıyata aldım o zamn 4 5 yere sormustum 180 220 tl arasıydı..lastık alınca 2 tanede krom dubleks sıbobu almalısın.uymuyor dıye bırsey yok ben taktırdım ve memnunum.

arkasdaslar far ampulunu 100w taksat bırsey olurmu (orjinalı 35w)aku bıtermı nasılı olablılr acaba?

akünü yersin , oraya 35 w saglıklı bır sekılde iletıldıgı ıcın 35 lık takmıs adam 75 lık taktım 1 saatte akuyu yedı . Sakın takma 12 v 7 a ureten bır makıne
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar yukarlarda da yazmıştım ama tam anlayamadım, bizim motosiklete tubelass lastik alırsak bir de sbop mu alacaz, uyumsuzluk olur mu? yoksa direk tube lastik de alırım sorun değil benim için. illa tubeless olcak diye bir kaide yok.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Serkan , servistede 60 lira . Herkes servisi tercih eder . Hyırlı işler dilerim


eyw saolasın,
bende serviste bulamayanlar için dedim zaten :)
ben 3 servise sordum ve 4.de buldum :)
ve eleman motoru getırdıgınde ise sorunun konjektor oldugunu söyledim :)
ve sorun çözüldü,
tabıkı ücretımı aldım,
ama bu elımde kaldı,(vatandaş usta benım hatam üzgünüm dedi ucretımın dısında 20 lırada fazladan verdı yanı toplamda hakkımı aldım,)
o nedenle servis fiyatını verdim bende...

arkadaşlar yukarlarda da yazmıştım ama tam anlayamadım, bizim motosiklete tubelass lastik alırsak bir de sbop mu alacaz, uyumsuzluk olur mu? yoksa direk tube lastik de alırım sorun değil benim için. illa tubeless olcak diye bir kaide yok.

dostum çelık jantlara gerek sıbop yuvası matkap ile genişletilerek,
gerekse direct sıbop uydurulup DUBLESK lastik takılabılır...

Kolay Gelsin...
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
yani jantın biçimiyle bir uyumsuzluk yoktur, tek uyumsuzluk vardır oda sibop uyumsuzluğu diyorsun doğru mu?

eğer doğruysa bir riski var mı, kullanışlı mı?

ve hangi lastiği almalıyım.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar bu arada ben motorumu kapattım, kapatmadan kısa bir süre önce far düğmesi açık konumda kalmış ancak kontak kapalı olduğu için yanmamış. sabah gittiğimde akü çevirmiyordu motoru, ayak marşıyla çevirdim, ısındıktan sonra motoru durdurunca akü çeviriyordu.

sizce nedir sorun?
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
7
akü far dinamo vs

ya ne dicem, motoru gece kullanınca akü pek iyi şarj olmuyor diyebilirim. dinamonun ürettiği değer belli olduğuna göre bunu nasıl çözeriz daha düşük watt değerinde ama yinede yüksek ışık veren ampull vs varmı yada nedir bir yolunu önerecek olan varmı birde malliyeti düşük olsun tabi :) ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 ----------

arkadaşlar bu arada ben motorumu kapattım, kapatmadan kısa bir süre önce far düğmesi açık konumda kalmış ancak kontak kapalı olduğu için yanmamış. sabah gittiğimde akü çevirmiyordu motoru, ayak marşıyla çevirdim, ısındıktan sonra motoru durdurunca akü çeviriyordu.

sizce nedir sorun?

sanırım :) kontak kapalıyken de o ısıklandırma paneline elektrik geliyor cunku park konumuna alınca yanıyor :D demekki ısık acık konumunda ışın sonmesini sağlayan mekanizma yinede tam olarak devrenin kapanmasını sağlamıyor yada üzerinde elektrik döndürüyor yada direkç var vs aklıma gelen bu.. unutmamaya çalış :D
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
direksıyonu kılıtlerken , sola fazla cevırıyorsunuz elektrıgı yenıden devreye sokuyor .


CARACALIMI SATTIM VE ARTIK 1 YILLIĞINA PİYASALARDAN ÇEKİLİYORUM VN 800 İLE DÖNECEGIM NASIPSE SAGLICAKLA KALIN
 
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
45
sis farı sorun

Merhabalar arkadaslar,dün sis farı taktırdım 55w lık 2 tane 10 km gittim farlarla beraber gelince stop ettım sonra calıstırayım dedım aku yok:)))

neden boyle oldu acaba ne yapmak lazım?
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
@taltintas

D8NEA buji.


@kemancı34mct

dostum zaten bizim aküler en fazla 55 watt üretebiliyor, 35 watt da normal fara gidiyor. sense fazladan 110 watt yüklemişsin.

@mterayes26

dostum senin bu başlığa katkın yadsınamaz. dilerim alırsın yeni motorunu, şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Eray Hakkında Hayırlısı Olur İnş...



Merhabalar arkadaslar,dün sis farı taktırdım 55w lık 2 tane 10 km gittim farlarla beraber gelince stop ettım sonra calıstırayım dedım aku yok:)))

neden boyle oldu acaba ne yapmak lazım?

Dostum Motorunun Ürettiği Elektrik,
12.8'den 14, belkıde bazıan 15 wolt üretir,
16,ile 20 wolt üretenler ise,
aşırı elektrik ürettıgınden aküyü kaynatır ve Aküyü Bozar,
bu durumlarda yani yüksek üretimlerde konjektörde kabloların yanlışlıgı olabılır,
yada yapacak bişiy olmadıgından değişimi gerekebilir,

uzun lafın kısası,

Motorunuza Takmayı Planladığınız Her Ne Tür Işık .Lamba.Sis. vs ürünlerin tamamen LED'ile döşeli olanından düşünün,
aksi taktirde Hevesiniz Kursağınızda Kalır...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst