- Katılım
- 16 Mar 2010
- Mesajlar
- 45
bizim jantlar tubeless için uygun değil o yüzden tubeless almayı düşünmüyorum bir sıkıntı çıkmasın diye.
bizi yere bağlayan şeyin de lastik olduğunu düşününce acaba pirleli mi alsam diyorum.
ne dersiniz?
bana gore uygun fıyata aldım o zamn 4 5 yere sormustum 180 220 tl arasıydı..lastık alınca 2 tanede krom dubleks sıbobu almalısın.uymuyor dıye bırsey yok ben taktırdım ve memnunum.
arkasdaslar far ampulunu 100w taksat bırsey olurmu (orjinalı 35w)aku bıtermı nasılı olablılr acaba?