Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
arkadaş lar caracal hala satılıyormu? ben piyasadan kalktı diye biliyorum çünkü 1 ay önce almayı niyetlenmiştim bulamadım
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1
Heerkese hayırlı günler..
Arkadaşlar caracal'da gördüğünüz son hız nedir..?

Ben 100 km civarı ciddi bir titreşim yaşıyoum..
Son hızımda 110...
1 km üstüne çıkmıyor...Acaba herkesde böylemi..?
Yoksa ilk motorumu sağır mı yaptım ??
1.5 senedir kullanıyorum.ilk zamanlarda 110da tıkanıyodu benimkide zorla biraz şu an 125 e yakın düz yolda gördüm.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
1chopper motor hız yapmak için değildir
2oo cc motor 200 kmh yapacak degıl
3titreşimsiz hali5.vites 80 kmh
4caracalı sevıyorum
5400 tl ayırıp bakım yaptıracagım
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
Merhaba, motorum 2010 Nisan trafiğe çışlı ruhsatta da 2010 model yazıyor ama sanırım en son 2008'de üretilmiş kanuni caracal modelleri dolayısıyla akünün üretim tarihi hakkında bilgim henüz yok ama yarın olacak.


motorumu birkaç gün önce park ettim ve kontağı kapattım ancak farlar park

konumunda açık kalmış, arabada kontak kapalıyken bıle far açılabiliyor ama

benim motorda kontak kapalıyken far yanmıyor yani sadece düğmesi açık

konumda kalmış, ertesi sabah da marşa basınca marş motoru bir kez döndü

ama bir daha dönmedi ve marşa her bastığımda göstergede o anda yanan

ışıklar söndü ben de ayak marşıyla çalıştırdım, az önce de el

marşı yine çalışmadı ben de ayak marşıyla çalıştırdım.


aklıma akü geliyor ama marş motoru ya da başka bir arıza olabilir mi?

Teşekkürler.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Marşta en sonda.. parklarıda yakan son bir tur var...orda kalmış olabilir diye düşündüm bir an..
ışıkların sönmeside aküden kaynaklanan bir sorun olduğuna işaret ediyor..
Marş motorunda bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum..

Bu arada bende nisan 2010da aldım motoru..
neden benimkinde 2009 model yazıyor..:(
bayii ye sorduğumda en son 2009 model çıktı..2010 model caracal yok dedilerdi..
Çokta dert etmemiştim..
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
yok kontağı orda bırakmadık, sadece farlar orta konumda yani park konumunda açık kalmış, yarın motoru kapatmayı planlıyordum zaten dur bakalım yeni sezona halletcem artık.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar motorumu bugün kış uykusuna yatırıdm.

kapalı garaj ayarladım ve yapı marketten aldığım 3M markalı bir koruyucuyu her yerine sıktım, korozyonu falan önler yazıyodu, aküsünü çıkardım, orta ayağa tek başıma alamadım, karbüratördkei benzini boşaltcaktım ama benzin musluğunu kapalı konuma getirince damlatıyordu ben de öylece bıraktım. umarım karbüratör zarar görmez, depoda da 1/4 benzin var bakalım inşallah sorusnuzca çıkarır kışı ve nisan ayında kavuşurum yeniden.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Hayırlısı olsun ustacım..
Nisana kadar baya bir zaman var..Ben dayanabilecekmiyim bilmiyorum..:)
Naçizane tavsiyem..
Motoru ayağa mutlaka almalısın..Hatta arka tekerin altınada küçük bir takoz koyarsan ne ala..Lastik havalarınıda nispeten biraz indirmede fayda var...
 
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
45
Arkadaşlar ilk motosikletini alacak birine Caracal200 önerir misiniz?


kesinlikle ve şiddetle tavsiye edrim.en önemlıleri;

1 devir satı var motorun sesını dınleyımde bıraz daha gaz mı vereyım gıbı bısı dusunmıceksın
2 normal bakımı yabı yag bujı gıbı seylerın malıyetı ucuz tek sılındr 1lt yag ve 1 bujı 30 tl ama mct250 olsa tam 2 katı
3 yakıtı cok az 11kurus
4tıtresım mct den cok dusuk 100km yı gcnce anlarsın mct de 80 dedım mı tammdır

yardımcı olabıldıysem ne mutlu
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
benim ilk motorum caracaldı. 1.5 sene 10000 km kullandım. çok memnundum. okul bitiiği için şehir değiştirdiğimden dolayı satmak ZORUNNDA kaldım. yoksa çok memnundum satmazdım motorumu...
 
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
11
kesinlikle ve şiddetle tavsiye edrim.en önemlıleri;

1 devir satı var motorun sesını dınleyımde bıraz daha gaz mı vereyım gıbı bısı dusunmıceksın
2 normal bakımı yabı yag bujı gıbı seylerın malıyetı ucuz tek sılındr 1lt yag ve 1 bujı 30 tl ama mct250 olsa tam 2 katı
3 yakıtı cok az 11kurus
4tıtresım mct den cok dusuk 100km yı gcnce anlarsın mct de 80 dedım mı tammdır

yardımcı olabıldıysem ne mutlu

teşekkür ederim cevabınız için.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar motorumu kışa yatırmıştım aküsünü falan söküp

bugün bi kontrole gittiğimde çalıştırayım dedim ve ayak marşıyla çalıştırdım ancak turlarken sanki boğuluyormuş gibi teklemeye başladı ve stop etti, hazır yokuş inerken birkaç kez vurdurdum ama çalışınca gazı çeviriyordum rölanti sesi azcık inceliyordu yani hiç ses yükselmiyordu, motor dönüşü dğeişmiyordu. gaz teli falan sağlamdı ama farlara baktım, motor tekledikçe bütün farlar, göstergeler de sönüyordu, en sonunda da yanmamış benzin egzostta patladı.

acaba akü olmadığı için mevcut manyeto elektrik üretemedi de bujiler mi ateşlenemedi diyorum?

siz ne dersiniz?
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
6
eski caracalcı geri döndü . Askerlik bitti sorusu olan arkadaşlara zevkle yardımcı olacağım

Hayırlı olsun kardeşim. Sana sık sık danışırız artık bilmediklerimizi. Ben de 4 aylık Caracal kullanıcısıyım. İlk motorum. Adanadan Urfaya gittim uzun yol olarak, bir de urfa - siverek gezisi yaptım. ileri seviyede memnun ve mutluyum motorumla...

[

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:47 ----------

hayırlı olsun, hepimizin motoru iç lastikli, bildiğim kadarıyla güzergahınız otoban o yüzden sorun olmaz diye düşünüyorum, ancak orada havalar sıcaktır bence 10-17 saatleri arası sürüş yapmayın ve diğer saatlerde sürerken de 6000 deviri fazla geçmeyin ve hep aynı devirde sürerek motoru sıkıştırmayın yani arada debriyaja basıp gazı kesip motoru rahatlatın, bakımları tam mı onu da öğrenin, bilhassa yağını değiştirmenizde ve gaz fren debriyaj tellerini kontrol etmenizde fayda var, zincire de bakın, gerekiyorsa yağlayın.

Teşekkürler fikirler için. Hiçbir sorunla karşılaşmadan bitirdim 370 km'yi. Çok çok keyifli bir yolculuk oldu. Yaz tatilinde geniş bir Anadolu gezisi planlamadayım şimdi :)
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
7
arkadaşlar motorumu kışa yatırmıştım aküsünü falan söküp

bugün bi kontrole gittiğimde çalıştırayım dedim ve ayak marşıyla çalıştırdım ancak turlarken sanki boğuluyormuş gibi teklemeye başladı ve stop etti, hazır yokuş inerken birkaç kez vurdurdum ama çalışınca gazı çeviriyordum rölanti sesi azcık inceliyordu yani hiç ses yükselmiyordu, motor dönüşü dğeişmiyordu. gaz teli falan sağlamdı ama farlara baktım, motor tekledikçe bütün farlar, göstergeler de sönüyordu, en sonunda da yanmamış benzin egzostta patladı.

acaba akü olmadığı için mevcut manyeto elektrik üretemedi de bujiler mi ateşlenemedi diyorum?

siz ne dersiniz?

ben daha motoru kaldırmadım duruyor. sürerim bir iki daha diye ve akusu bitmiş :D:D bende vurdurdum aynı şeyler oldu banada sanırım aku boşken dinamonun gucu bazen yetersiz geliyor neden bilmiyorum uzun bir tur attım ve duzeldi aku dolunca. sorunu cvpladımı bilmiyorum ama.
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
3
Arkadaşlar;
Askere gideceğimden dolayı Caracal motorumu satıyorum.
Renk: krem
Haziran ayında almıştım, şu an 3,000 km'de
sorunu yok, yan çantalar, ön sosis çanta, deri püsküllü elcik,

Motor+ruhsat+Yan çanta+sosis çanta+elcik 4.050 TL'ye aldım
250 ruhsat çıkarırsak 3,800 TL'ye geldi,
Fiyat 3,000 TL
Yer : Ataşehir / İstanbul

[email protected]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst