Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
samet10 uzun süre yatmasından motorun bu sıkıntı yaşanmış olabilir. Bence yüksek hızlara çıkmadan bir bakımdan geçmesinde fayda var. Belki görmediğiniz bir yerinde başka bir sorun vardır.

bu cumartesi biraz motoru açayım dedim 40ı geçmek için baya zorladım ve sonunda 80e kadar çıktım 4. viteste ama birden devir kaybetti daha da hızlansın diye gazı açtıkça hani dedim ya zorlanıyo gitmiyo diye aynı şekilde tıkandı yine hız düştü iyice.
bi baktırmak şart buna
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
bu cumartesi biraz motoru açayım dedim 40ı geçmek için baya zorladım ve sonunda 80e kadar çıktım 4. viteste ama birden devir kaybetti daha da hızlansın diye gazı açtıkça hani dedim ya zorlanıyo gitmiyo diye aynı şekilde tıkandı yine hız düştü iyice.
bi baktırmak şart buna

hava filtresi var mı sizin aletlerde bilmiyorum ama muhakkak ki vardır hava filtresini sök öyle bi dene bakalım ne olacak?benimde başıma gelmişti ve hava filtrem kalın geldiği için motor tam gaz açtığımda devir düşüyor ve hız kaybediyordu yeterli havayı alamadığı için karburatör bilgin olsun..
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
aynen aynen katılıyorum bak :) bugün biriside öyle söyledi hava filtresi sorun yapabilir. gaza yüklendiğimde sanki motor boğuluyo gibi oluyo tamam bu akşam bi deneyeyim :)
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
belkide sorun bitane sünger olmasıdır :D
o caracal benim değil bi abinin ama kullanım hakkı bende :D
abi motoru kendisi açıp bakacakmış karbüratöre ama havalar ısınsın dedi şimdi bu soğukta açıp bakamam dedi =)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
bendekide süngerdi zaten merak etmeyin :) taktığım sünger kalın geliyomuş meğerse..
Karbüratör konusuna gelince hava ile pek bi alaka kuramadım ama olsun yapabileceğim birşey olursa elimden gelen yardımı gerçekleştiririm sizin karbüratörün tipi nasıl acaba? user manuelinde bi resmi falan var mıdır?
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
108
Arkadaşlar merhaba,
Nasılsınız? Umarım iyi gidiyordur herşey. Ben bir aydır yurtdışındaydım yeni döndüm. Caracal'ım yatıyordu :) Bakalım yarın marşa basacağım büyük ihtimalle çalışmayacak gibi geliyor, ayak marşını deneyeceğim ilk defa... :=)

Nasıl gidiyor görüşmeyeli herkes iyi mi? Bir tur düzenleyemedik hep beraber. Sanırım Aralık ayında askere gideceğim dönüşünde görüşmek üzere dostlar...
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Heerkese hayırlı günler..
Arkadaşlar caracal'da gördüğünüz son hız nedir..?

Ben 100 km civarı ciddi bir titreşim yaşıyoum..
Son hızımda 110...
1 km üstüne çıkmıyor...Acaba herkesde böylemi..?
Yoksa ilk motorumu sağır mı yaptım ??
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
kitapçıkta son hızına zaten 96 diyor, ben de düz yolda hızımı alınca 100-110 arası birşey yapmıştım sanırım, daha da çıkcağını sanmıyorum. dişli dğeiştirip 120 den bahsedenler falan var ama o zaman da çekişten düşüyormuş.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
benim eski caracal 70 te titreşim az. 80-90 arası hissediliyor. 90 dan sonra aşırı rahatsız ediyor. 100 e geldiği zaman dil ayaklardan ellerden bile titreşim hissediyordum. 110 gördüm en fazla. ki o hız göstergesinden emin değilim. ama bence son maksimum gerçek hızı 100 dür. ki bu cruiser motor. racing değil. hız beklememek lazım. 200 cc olmasına rağmen bile güçlü ve seri bir motoru var.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
ayıptır söylemesi harley'in botu var bende gerçi fiyatı 170 lira birçok motosiklet botundan hatta piyasadaki botlardan bile ucuz ya neyse, ben hep bu botla kullanırdım ve bir kere spor ayakkabıyla kullanmak zorunda kaldım ve titreşimi o gün hissettim meğer botun bir diğer özelliği de yüksek tabanı sayesinde titreşimi yok etmesiymiş, arkadaşlara o botları önerebilirim, ayrıca 3.5 yıldır giyerim bir gün olsa ayağım üşümedi ankara'da ve karda kışda su dahi geçirmedi.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
ki bu cruiser motor. racing değil. hız beklememek lazım.

zaten beklentim olduğundan yazmadım usta..
bir motorda bir sıkıntı var mı yok mu onu anlamaktı niyetim...
ki yokmuş...:)

ayıptır söylemesi harley'in botu var bende gerçi fiyatı 170 lira birçok motosiklet botundan hatta piyasadaki botlardan bile ucuz ya neyse, ben hep bu botla kullanırdım ve bir kere spor ayakkabıyla kullanmak zorunda kaldım ve titreşimi o gün hissettim meğer botun bir diğer özelliği de yüksek tabanı sayesinde titreşimi yok etmesiymiş, arkadaşlara o botları önerebilirim, ayrıca 3.5 yıldır giyerim bir gün olsa ayağım üşümedi ankara'da ve karda kışda su dahi geçirmedi.

değişikmiş :D:D:D
benimde bir tespitim var bu konuda..
motorumu bi kere sol tarafına yatırmak zorunda kaldım ..Allahtan koruma demiri vardı ve hızım düşüktü..ayak pedi eğrildi ve koruma demiri çizildi o kadar...ayağımla yukarıdan pedi düzelttim...devam ettim..
yamulan ped tarafında titreşimin azaldığını gördüm ...sebebini bilmiyorum .
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
108
@FinalCUT
100 - 110 gayet uygun hız bence. Ben artçımla beraber 100 km falan yapıyorum motorum 3.200 km oldu anca açılıyor belki de ama bence titreşiminde arttığını gözönünde bulundurursak gayet iyi ve güvenli bir hız....

Arkadaşlar bu arada motoru ayak pedalıyla çalıştıramadım :) Aküye takviye yapacaktık falan 2 saat uğraştım olmadı. Derken bir arkadaşım geldi. 4 ya da 5 defa ayak marşına yüklendi motor çalıştı :D Dilini öğrenmek lazım bu motorun, sıkıntı yaşamazsınız... :) Ayrıca bir ay uzak kaldım motordan nasıl özlemişim, sesi bile daha tok geldi harley'e biniyormuşum gibi geldi. :D

Selamlar, herkese...
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Ayak marşını pek zorlamıyorum ben aküyle ilgili sorunum olduğunda..
Yapamıyorum çünkü...:)
Ya birine ittirip yada yokuş aşşa sürüp vurduruyorum...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Ayak marşını pek zorlamıyorum ben aküyle ilgili sorunum olduğunda..
Yapamıyorum çünkü...:)
Ya birine ittirip yada yokuş aşşa sürüp vurduruyorum...
motora zarar verirsin öyle vurdurma yapma.
ayak marşunla çalıştırmanı tavsiye ederim. çok zor değil. bir iki denemeden sonra oluyor. ayrıca gaz elciğini biraz çevirin gaz verin yani jigleyi çekin. ondan sonra ayak marşına yüklenin. daha kolay çaliştirirsiniz.
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar,
Ben de haziran ayında bir Caracal aldım, şu an 2,600 KM'de,
Motoru 1000 bakımına 1000km'de götürdüğüm için servisin bunun kmsi max 800
olmalı diye ilk bakımını ücretli yapmaları dısında bir problemim olmadı :D

Motorum 2,000'den sonra titreşimi kesti, Kesti derken şu an 90 üzerinde titreşim ufaktan başlıyor 100 KM'de hissediliyor 110 km'de rahatsız ediyor.
Ben 6,000 devirde 80-85 7000'de 90 8,000'de 100 km görüyorum.
1 kere 110'a çıktım onda da motor ruhunu teslim edecek gibi bağırdığı için
üzerini denemedim ama 115'e çıkar diye dusunuyorum uzun sure gaz acık ile.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst