- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 6,290
tam bilgim yok caracalları ama sanıyorum dubleks olması gerekıyor,
racerların dubleks çünki,,,
ama eğer değilse dahi,
gidin bir lastikçiye 5 lira karşılıgında dubleks'e çeviriyorlar...
racerların dubleks çünki,,,
ama eğer değilse dahi,
gidin bir lastikçiye 5 lira karşılıgında dubleks'e çeviriyorlar...