Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
tam bilgim yok caracalları ama sanıyorum dubleks olması gerekıyor,
racerların dubleks çünki,,,

ama eğer değilse dahi,
gidin bir lastikçiye 5 lira karşılıgında dubleks'e çeviriyorlar...
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
8
bana lastiklerin dublex olduğunu söylediler..ne yalan söyliyim bende inandım valla :))

bu arada arkadaşlar ben daha motorla 35 km yaptım 5000 devri pek geçme dediler ama arada bir geçiyorum ben sorun olurmu acaba..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
hayır olmaz,
ama çok fazla zorlama şimdilerde,
şimdilerde ne kadar iyi kullanırsan sonrasında o kadar sağlıklı olur...
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
22
arkadaşlar merhaba bende caracalın hastası oldum 2 gündür forumu en baştan itibaren okuyorum tigerı beğenirken birden bu forumu gördüm ve caracal beni mest etti.benim sorum şu ben zaten yavaş gitsin rahat olsun cafcaflı bi motor olsun istiyorum hızla işim yok ama boyum 184 kilo 78 motor altın da kaybolmaz demi bu boyda kullanan arkadaşlar var mı.başınızı ağrıttım kusura bakmayın cvplar için şimdiden tşkr.
ii akşamlar caracal sevdalıları...

arkadaşlar gözden kaçtı galiba yazdıklarım rica etsem cvplar mısınız almayı düşünüyorum fakat küçük kalı diye çekiniyorum
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
22
teşekürler cvpladığın için, motoru küçük gelsin önemli değil ben hız istemiyorum zaten keyfine bincem bu motora inşallah alrım dah vakit var ama şu borçlarım bitsin ilk işim bu motoru almak olacak inş.
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
22
arkadaşlar youtube veya başka bir yerde videosu varmı caracalın bilginiz varmı acaba..
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eray'ın yokluğu burayı fena etkilemiş ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:05 AM ----------

arkadaşlar youtube veya başka bir yerde videosu varmı caracalın bilginiz varmı acaba..

Bildiğim kadarıyla yok ...
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar bu motoru bankadan 24 ay vadeli kredi çekip almayı düşünüyorum.

hala okuduğum için bu yola başvurucam, öğrenim kredisi ile de ödeyecem. matematıksel olarak sorun yok gibi ancak sizlerin de görüşünü almak isterim. ne diyorsunuz?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
22
arkadaşlar bu motoru bankadan 24 ay vadeli kredi çekip almayı düşünüyorum.

hala okuduğum için bu yola başvurucam, öğrenim kredisi ile de ödeyecem. matematıksel olarak sorun yok gibi ancak sizlerin de görüşünü almak isterim. ne diyorsunuz?

hayırlı olur inşallah peki ne kadar alıcaksın nekadar ödüyosun bende almayı düşünüyorum durumum yokta acaba ne kadar olcak bilgi verirsen sevinirim tşk..
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
hayırlı olur inşallah peki ne kadar alıcaksın nekadar ödüyosun bende almayı düşünüyorum durumum yokta acaba ne kadar olcak bilgi verirsen sevinirim tşk..


henüz ben de tam karar verebilmiş dğeilim. taşıt kredisinin faizi çok gibi o yüzden babam ihtiyaç kredisi çekicek, ödemeleri de kendim yapıcam. 3-4 bin lira çekicem sanırım. fazizi de 1'in altında diye umuyorum. sezon kapanınca alıcam bir de tabi.
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
22
henüz ben de tam karar verebilmiş dğeilim. taşıt kredisinin faizi çok gibi o yüzden babam ihtiyaç kredisi çekicek, ödemeleri de kendim yapıcam. 3-4 bin lira çekicem sanırım. fazizi de 1'in altında diye umuyorum. sezon kapanınca alıcam bir de tabi.

Nexagon bildiğim kadarıyla bazı firmalar taksitle faizsiz motorsiklet veriyorlar diyo biliyorum araştırsan sanırım krediden daha ygun olur bi bak istersen.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
Nexagon bildiğim kadarıyla bazı firmalar taksitle faizsiz motorsiklet veriyorlar diyo biliyorum araştırsan sanırım krediden daha ygun olur bi bak istersen.

ankaralıyım eğer öyle birşey olursa snaırım daha iyi olur. ben bir araştırıyım diğer arkadaşlar da eğer öyle kampanya varsa haberimiz olsun.
 
Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
268
Nexagon bildiğim kadarıyla bazı firmalar taksitle faizsiz motorsiklet veriyorlar diyo biliyorum araştırsan sanırım krediden daha ygun olur bi bak istersen.

eğer varsa çok iyi ama hiç zannetmiyorum.ben bir bayiye hesaplattım bankadan daha yüksek vade farkı koydu.
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
22
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
8
arkadaşım ben kredi kartımla aldım..aylık 300 vereceğim herşey dahil anahtar fiyatı 12 ay eğer sizede uygun geliyorsa bu yola başvurun banka faizleri ile uğraşmayın sırf bunun için bir kart alın böldürün 12 aya veya size uygun olanına olsun bitsin... tabi kredi kartı deyip geçmeyin esiri olmayacaksanız yapın..
 
Katılım
27 Nis 2009
Mesajlar
4
arkadaşlar dublex lastik yaptıran varmı. Lastık patladı. yaptırayım mı dublex mi yapayım.Ne kadara ve nereden aldınız yazın.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar, motor alım-satım işlemleri tahminen ne kadar tutar?

Ortalama 300'lira gibi tutar ikinci elde ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:10 AM ----------

arkadaşlar dublex lastik yaptıran varmı. Lastık patladı. yaptırayım mı dublex mi yapayım.Ne kadara ve nereden aldınız yazın.

Lastiğin ölçüsünü alıp,fiyat araştırman gerekir dublex caracalın cantına uyumludur..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst