- Katılım
- 21 May 2009
- Mesajlar
- 62
kaç paraya mal oldu?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:03 PM ----------
@prolepsit dostum bende izmnirliyim. git iptal et başka bayiden al. yaw küçük bi il olsa geç gelir fealn dersin de izmir yani. çok saçma bu kadar zamandır gelmemesi. başka bayii mi yok ya
yaw dostum sorma kanuniyide aradım kaç gündür 10-20 mesaj attım hiç cevap bile vermediler. bende gittim www.sikayetimvar.com die bir sitede üyeliğim vardı oraya bir güzel yazdım sorunu. sitede yazı yayınlanır yayınlanmaz hemen geri döndü ilgilenmeyen herifler. bide müşteri hizmetlerindeki bayan rica edio benden lütfen şikayet sitelerine yazmayın die. bende dedim 10 tane mesaj attım aradım cevap bile vermediniz die. bayii aradım bize yolladık diolar al telefon numarası bu sende ara dediler adamlarda bıktı benden. aradım dediği adamı özür dilerizde bilmem ne kusura bakmayın şöle böle walla dedim iptal edicem. bugün yolluyorum ben dedi bakalım inanmaktan başka çarem yok. çünkü motoru 3050 ye sipariş ettim ötv nin yenilendiği gün motor oldu 3450 tl. eğer yine gelmezse motor iptal edip kaporamı geri alacam ama artık caracal alamam zam geldi. bütçem uymaz. gidip başka motor alıcam.